رویدادهای دنیای موبایل

0
(0)

شیائومی Mix Fold 3، ردمی K60 Ultra، OnePlus Ace 2 Pro وارد شدند، اپل تولید آیفون 15 را کاهش می‌دهد؟

هفته گذشته با معرفی دستگاه های جدید سپری شد، اما رویداد دو روزه شیائومی در چین بیش از هر چیز دیگری نوآوری سخت افزارها را به ارمغان آورد. Mix Fold 3 تاشو جدید، تبلت عظیم 14 اینچی Pad 6 Max و یک ساعت Smart Band 8 Pro جدید در روز اول عرضه شدند، در حالی که روز بعد همه چیز حول Redmi می‌چرخید؛ پرچمدار K60 Ultra البته که یک تبلت مقرون به صرفه Redmi Pad SE نیز رونمایی شد.

پیش از اینکه وقت کنیم نفس بکشیم، OnePlus با گوشی هوشمند Ace 2 Pro بازگشت – یک گوشی هوشمند فوق‌العاده با شارژ سریع 150 واتی، راه‌حل جدید خنک‌کننده VC و نسخه شگفت‌انگیز 24 گیگابایت رم + حافظه 1 ترابایتی.

این در حالی است که اجزای آیفون 15 با مقادیر پیش‌بینی‌شده قبلی مطابقت ندارد و اپل ظاهراً پیش‌بینی خود را مجدداً تعدیل می‌کند؛ به جای 83 میلیون دستگاه، کوپرتینو اکنون 77 میلیون دستگاه را به شریک سازنده‌اش سفارش می‌دهد.

سامسونگ در حال حاضر تمام پرچمداران اصلی خود را برای سال 2023 منتشر کرده است و اکنون به دنبال بهبود تجربه کاربری در دستگاه‌های فعلی خود است. سازنده کره‌ای اکنون One UI 6 بتا را به چین، هند، لهستان و بریتانیا می‌فرستد، و همچنانOneUI 5.1.1 پایدار را در گوشی‌های تاشوی سال گذشته Galaxy Z Fold4 و Flip4 ارائه می‌کند، در حالی که گوشی‌های قدیمی آن را در تاریخ بعدی دریافت خواهند کرد.

منبع

GsMRna.com

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!