Xiaomi Pad 7 Pro به عرضه نزدیک است!

شیائومی پد 7 پرو
5
(2)

به نظر ‌می‌رسد عرضه ‌شیائومی پد 7 پرو به زودی اتفاق می‌افتد. تبلت آینده در نشت و شایعات مختلف دیده شده است. اکنون، آخرین مشاهده روی یک پلت فرم گواهینامه سنگاپور مشاهده شده است.

‌شیائومی پد 7 پرو در بازدید از IMDA

پد 7 پرو جدید غول فناوری چینی در گواهینامه IMDA سنگاپور مشاهده شد. این تبلت با شماره مدل 24018RPACG در پایگاه داده آنلاین مشاهده شد که انتظار می‌رود نسخه جهانی ‌شیائومی پد 7 پرو باشد. گواهینامه IMDA، این دستگاه را به عنوان رایانه لوحی کم مصرف، با پشتیبانی از اتصال بلوتوث فهرست ‌کرده است. اما متأسفانه، جزئیات دقیق دیگری مانند مشخصات یا قیمت روی پلتفرم فاش نشد.

اگرچه گواهینامه C3 اخیر تأیید کرد که ‌شیائومی پد 7 پرو از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی ‌می‌کند. گزارش قبلی همچنین به مدل مجهز به پنل 10 اینچی IPS LCD اشاره کرده بود که ‌می‌تواند نرخ تازه سازی 144 هرتز و وضوح K2 را ارائه دهد. احتمالاً این صفحه نمایش با حاشیه‌های نازک‌تر و طراحی بهبود یافته ارائه گردد.

انتظار می‌رود که پد 7 پرو در ساختار سخت افزاری خود به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شود که ممکن است با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه گردد. در اوایل این ماه، ‌شیائومی پد 7 پرو با یک بسته باتری عظیم 10000 میلی آمپر ساعتی روی کد Mi مشاهده شد. این تمام اطلاعاتی است که ما در حال حاضر داریم، بنابراین برای به روز رسانی‌های بیشتر در مورد این موضوع با تسک میران همراه باشید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!