قفل درب هوشمند شیائومی 2 انگشتی با NFC و HyperOS راه اندازی شد!

قفل درب هوشمند شیائومی 2 انگشتی
5
(1)

آخرین قفل درب هوشمند شیائومی به نام قفل درب هوشمند شیائومی 2 انگشتی، اثر انگشت را برای یک راه حل امنیتی حذف می‌کند، و در واقع به‌جای آن با تشخیص رگ انگشت مرحله امنیتی را پشت سر می‌گذارد. این فناوری حتی امنیت بیشتری را نسبت به اسکنرهای اثرانگشت وعده می‌دهد و نرخ خطای آن 10 برابر کمتر است. با تسک‌میران در بررسی اخبار شیائومی همراه باشید.

قفل درب هوشمند شیائومی 2 Finger Vein دارای ضریب خطای 0.0001٪ است، در مقایسه با اثر انگشت که خطای 0.001٪ را احتمال می‌داد. این سیستم جدید در کمتر از یک ثانیه کار می‌کند؛ همچنین شیائومی ادعا می‌کند که با استفاده مکرر بهبود می‌یابد و برای همه سنین نیز مناسب است.

اگرچه این تنها روش باز کردن قفل نیست. همچنین می‌توانید از NFC، رمزهای عبور، بلوتوث یا حتی یک کلید فیزیکی برای راحتی بیشتر استفاده کنید. حفظ امنیت دستگاه با مکانیزم قفل بی صدا، سیستم هشدار و نظارت بر وضعیت قفل از راه دور از طریق برنامه شیائومی در اولویت باقی می‌ماند. این قفل به طور یکپارچه با اکوسیستم خانه هوشمند شیائومی از طریق HyperOS ادغام می‌شود. به علاوه، گفته می‌شود باتری با یک بار شارژ یک سال کامل دوام می‌آورد.

قیمت و در دسترس بودن

قفل درب هوشمند شیائومی 2 Finger Vein در حال حاضر برای پیش خرید در چین با قیمت 1299 یوان (180 دلار) موجود است. در حال حاضر مشخص نیست این برند قصد دارد این قفل درب هوشمند را در بازار جهانی عرضه کند یا خیر.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!