شیائومی Suiren با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 وارد Geekbench شد!

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3
5
(1)

شیائومی اولین شرکت سازنده گوشی موبایل بود که از تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 در گوشی‌هایش استفاده کرد. این دستگاه‌ها شامل گوشی موبایل شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو می‌شدند.

شیائومی پس از این نیز، این تراشه را در گوشی Redmi K70 Pro به کار برد. انتظار می‌رود گوشی بعدی شیائومی با این تراشه ، شیائومی 14 اولترا باشد. اما به نظر می رسد که این شرکت برنامه های دیگری در دست دارد. اخیراً یک گوشی مرموز با این SoC در Geekbench ظاهر شده است.

شیائومی Suiren می تواند Mix 5 با دوربین زیر نمایشگر باشد

این گوشی هوشمند ناشناخته شیائومی با کد Suiren شناخته می‌شود. چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 در بخش سخت افزاری آن با 16 گیگابایت رم همراه شده و اندروید 14 را بوت می‌کند.

این گوشی در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب 2336 و 6837 امتیاز کسب کرده است. این تمام اطلاعاتی است که ما تاکنون در مورد این محصول داریم. بر اساس سری گوشی های هوشمند شیائومی، احتمال می‌رود که این گوشی جدید Mix باشد. آخرین مدل این سری میکس 4 است که در سال 2021 عرضه شد.

انواع گوشی های شیائومی» کلیک کنید.

نزدیک به سه سال از آن زمان می‌گذرد، بنابراین نمی‌توان اطمینان داد که میکس 5 نام خواهد داشت یا چیز دیگری. اما به احتمال زیاد دستگاه با دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد. این همان چیزی است که سری Mix در حال حاضر به دنبال آن است.

ما منتظریم تا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد شیائومی Suiren بدانیم. این دستگاه باید در وب سایت‌های آژانس های صدور گواهینامه ظاهر شود. در عین حال، افشاگران قابل اعتمادی مانند ایستگاه چت دیجیتال ممکن است جزئیات بیشتری ارائه دهند.

مشخصات شیائومی میکس 4

Mix 4 دارای صفحه نمایش 10 بیتی 6.67 اینچی OLED است. این پنل دارای رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل (+FHD)، نرخ رفرش ریت 120 هرتز و پشتیبانی از Dolby Vision است. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز در زیر آن وجود دارد.

این دستگاه از تراشه کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس پشتیبانی می‌کند. SoC با رم LPDDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 همراه شده است.

میکس 4 دارای سیستم دوربین سه گانه در ماژول پشتی است. این تنظیمات شامل یک سنسور اولیه 108 مگاپیکسلی با کمک OIS، یک واحد فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین عکاسی 8 مگاپیکسلی با زوم پریسکوپ 5 برابری است.

این گوشی دارای دو بلندگوی استریو و حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایشگر است. در نهایت، یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از استانداردهای شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 50 وات نیز باتری و شارز را پشتیبانی می‌کند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!