ساعت شیائومی S3 با طراحی جدید سیستم عامل HyperOS

ساعت شیائومی S3
4.7
(3)

شیائومی قصد دارد یک ساعت هوشمند جدید را در کنار سری گوشی موبایل Xiaomi 14 در اواخر این هفته ارائه دهد. این ساعت شیائومی S3، دارای بسیاری از ویژگی‌های دیگر ساعت‌های هوشمند اخیر شیائومی است، اما با طراحی خلاقانه و قابل تنظیم.

شیائومی بلافاصله پس از عرضه جهانی Watch 2 Pro، تصاویری از یک ساعت هوشمند جدید دیگر منتشر کرده است. در ضمن، تیزرها پس از تایید عرضه سری 14 شیائومی در 26 اکتبر منتشر شد. بنابر خبرهای فاش شده، در این تاریخ ساعت S3 نیز عرضه خواهد شد؛ این محصول در رنگ‌های مختلف ارائه خواهد شد.

ویژگی ساعت Xiaomi Watch S3

در نگاه اول، Xiaomi Watch S3 شبیه Watch S1 Pro است. با این حال، شیائومی اذعان داشته که ساعت جدید از یک قاب قابل تعویض برای ترکیب رنگ‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، Watch S3 در قالب یک نوآوری جدید تشخیص می‌دهد که متناسب با رنگ قاب رنگ‌های رابط کاربری را نیز تغییر دهد.

علاوه بر این، ساعت شیائومی S3 مبتنی بر سیستم عامل HyperOS کار می‌کند، سیستم عاملی که به زودی به عنوان رابط کاربری در شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو عرضه خواهد شد. این سیستم عامل قادر خواهد بود اتصالات میان گجت‌های شیائومی را فراهم کند؛ در واقع HyperOS در نقش یک کنترلگر مرکزی عمل می‌کند.

همچنین بخوانید: شیائومی کدام گوشی‌ها را به سیستم عامل جدید HyperOS Xiaomi ارتقاء می‌دهد؟

در ادامه باید دید که آیا شیائومی HyperOS را برای ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS 4 نیز قرار می‌دهد؟ سیستم‌ عاملی که در حال حاضر با Watch 2 Pro عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های Watch S3، صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی 600 نیت و کیفیت 326 پیکسل است. متأسفانه هنوز هیچ خبری در دست نیست که آیا شیائومی قصد دارد Watch S3 را به صورت جهانی عرضه کند یا خیر.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 4.7 / 5. تعداد رای‌ها: 3

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!