13 MIUI هماهنگ با اندروید 12 در گوشی های شیائومی

0
(0)

رابط کاربری شیائومی MIUI در اکثر موارد با آخرین به روز رسانی اندروید، هماهنگ می‌شود. این ویژگی برای شرکت چینی شیائومی که در چند سال اخیر به بالاترین رتبه‌ی فروش دست یافته، بسیار امتیاز بالایی است. با توجه به آن‌که خبری تازه از آخرین نسخه‌ی اندروید، یعنی اندروید 12 شنیده می‌شود، احتمال می‌رود برخی از گوشی های شیائومی از نسخه‌ی MIUI 13 برخوردار شوند. فهرستی از گوشی های شیائومی که می‌توانند اندروید 12 را دریافت کنند و یا به زودی MIUI 13  بر آن‌ها نصب می‌گردد، در پایان مطلب خواهد آمد. بر اساس تغییرات احتمالی مانند اضافه یا حذف شدن یک  گوشی، این فهرست نیز تغییر کرده و به روزرسانی خواهد شد.

نخستین گوشی های شیائومی با   MIUI 13 کدامند؟

دو هفته‌ی پیش، لیستی از مدل گوشی های شیائومی ردمی، بلک شارک، شیائومی پوکو منتشر شد که ظاهراً می‌توانند اندروید 12  دریافت نمایند. این لیست به صورت رسمی تأیید نشده، اما بر اساس اطلاعاتی که شیائومی از آخرین نسخه‌ی  رابط کاربری شیائومی منتشر کرده، می‌توان حدس زد لیست گوشی‌های شیائومی که در ادامه خواهند آمد، MIUI 13  را دریافت خواهند کرد. همچنین در این دو هفته، برای دریافت نسخه‌ی اندروید 12، این لیست اصلاحاتی داشته    و گوشی شیائومی پوکو M2 و شیائومی  پوکو C3  به آن اضافه شده‌اند. این دو تلفن از جمله گوشی‌هایی هستند که هم android 12 و هم  MIUI 13  را دریافت می‌کنند. جای شکی وجود ندارد که گوشی شیائومی ردمی نوت 9  4G (Xiaomi Redmi Note 9 4G) ، ردمی 9 پاور(Xiaomi Redmi 9 Power ) می‌توانند android 12  را دریافت کنند. با این وجود به احتمال بسیار بالا پرچمداران در حال حاضر شیائومی (که شیائومی می 10 پرو، شیائومی می 10 اولترا، شیائومی می 10 تی و شیائومی می 10 تی پرو هستند)، نیز از نسخه‌ی پایدار android 12 برخوردار خواهند شد.

کدام گوشی های شیائومی اندروید  12 را دریافت خواهند کرد؟

بر اساس زمان‌بندی و اولویت به روزرسانی‌ها، هر یک از گوشی‌های شیائومی احتمال دارند از android 12 بهره‌مند شوند. شایان ذکر است این تنوع قابل تغییر می‌باشد. احتمال دریافت android 12  در این گوشی‌های شیائومی وجود دارد:

فهرست گوشی‌ های شیائومی که  اندروید 12 را دریافت خواهند کرد

android 12

فهرست گوشی‌ های شیائومی که  اندروید 12 به صورت پیش‌فرض بر آن‌ها نصب شده است

فهرست گوشی‌ های شیائومی که  اندروید 12 را دریافت نخواهند کرد

اندروید 12

فهرست گوشی‌ های شیائومی که   MIUI 13را دریافت خواهند کرد

miui 13

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!