با Xiaomi Buds 3T Pro، روی ریتم موزیک ضرب بگیر

ایربادز شیائومی 3 تی پرو
4.5
(2)

شاید شما هم مانند همه‌ی عاشقان موسیقی در خیال پردازی‌های خود، خواسته باشید که مثل فیلم‌ها، لحظات مهم و تأثیرگذار، زندگیتان موزیک متن داشته باشد. تصور کنید در لحظه‌ای که مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت می‌کنید، یک موسیقی پر شور در ذهنتان پخش بشود. یا زمانی که زیر باران قدم می‌زنید، صدای نواختن پیانو را با بهترین کیفیت صدا بشنوید. در این صورت یک هدفون بی‌سیم به کمک شما می‌آید تا هیچ لحظه‌ای را بدون موسیقی نگذرانید. برای شنوندگان حرفه‌ای موسیقی تک تک جزئیات ساخت و طراحی ایربادز اهمیت دارد. شیائومی برای این افراد، دست به تولید هدفون بلوتوثی زده است که رضایت سخت‌گیرترین افراد را نیز جلب می‌کند. با هم به بررسی جزئیات این گجت کوچک و دوست داشتنی می‌پردازیم.

خروش در خیابان‌هاست و صلح در ذهن شما

قابلیت حذف نویز، نویزکنسلینگ یا ANC کلماتی هستند که در هنگام خرید ایربادزها، خواهید شنید. این قابلیت در برخی هدست‌ها وجود دارد. حالا شیائومی به کیفیتی فراتر از انتظار در ANC دست یافته‌است. اما این قابلیت چقدر کارآمد است؟ اجازه بدهید کاربرد این فناوری ایربادزهای شیائومی را با یک مثال به شما توضیح دهیم. تصور کنید در یک مهمانی شلوغ هستید و تلفن شما زنگ‌ می‌زند، سر و صدای اطرافتان به شما اجازه نمی‌دهد که صدای شخص پشت خط را به خوبی بشنوید. یقیناً صدای شما نیز به خوبی منتقل نخواهد شد. مجبور خواهید شد که از فضای میهمانی خارج شوید و اگر امکانش را نداشته باشید، تماس تلفنیتان را از دست خواهید داد.

Xiaomi Buds 3T Pro

قابلیت حذف نویز در ایربادز 3 تی پرو (Xiaomi Buds 3T Pro) به کمک شما می‌آید. صداهای اضافه‌ی اطرافتان را فیلتر کرده و صدای سوژه‌ی اصلی را منتقل نماید. این قابلیت شیائومی ایربادز 3 تی پرو، تنها معطوف به کیفیت مکالمه نمی‌شود. شنیدن موسیقی در محیط‌های شلوغ مانند کافه، خیابان و مترو را برای شما میسر می‌سازد. شیائومی بادز 3T پرو، تا 40db می‎تواند صداهای اطراف شما را کاهش دهد. این یعنی بیش از 99% صداهای اطراف شما کاهش می‌یابند. به این صورت ایربادز شیائومی به شعارش، یعنی «یافتن صلح و آرامش در شلوغی خیابان‌ها» معنا می‌بخشد.

برای مطالعه روش های افزایش طول عمر باتری ایربادز ها، کلیک کنید.

HRTF یک استودیو حرفه‌ای برای شما فراهم می‌آورد

اگر در زمینه‌های موسیقی، فیلم و گیم یک حرفه‌ای باشید، به خوبی می‌دانید که فناوری HRTF چه شوری در مغزتان به پا می‌کند. اما اگر با این تکنولوژی آشنایی ندارید، باید به شما بگوئیم که با یک معجزه رو به رو هستید. احتمالاً می‌دانید که گوشی و مغز شما در یک هماهنگی پیچیده با هم به سر می‌برند. شما می‌توانید جهت صداهای اطرافتان را به راحتی تشخیص دهید. تصور کنید شخصی در پشت سر شما، کمی مایل به سمت چپ ایستاده باشد. اگر شما را صدا کند، شما سریعاً جهت صدا را تشخیص می‌دهید. حتی اگر بچرخید یا جهت خودتان را تغییر دهید، باز هم صدای آن فرد را از جهت واقعی و صحیح می‌شنوید. در هندزفری‌ها و هدست‌ها این امکان وجود ندارد و شما فقط صداها را از دو جهت، یعنی گوش چپ یا راست می‌شنوید.

شیائومی در گوشی‌های ایربادز 3 تی پرو، یک استودیو حرفه‌ای و مینیاتوری را تعبیه کرده است تا شما بتوانید با درک بیشتری از نوت‌ها، موسیقی را لمس کنید. حتی لوکا بیگناردی، مهندس صدا و برنده‌ی جایزه‌ی گِرمی، ایربادز جدید شیائومی را پیشنهاد می‌کند.

ایربادز شیائومی، همواره برای شما می‌نوازد

طراحی ارگونومیک ایزبادز، اولین و اصلی‌ترین نکته است. اگر ظاهر گوشی های ایربادز به گونه‌ای طراحی شده‌باشند که در گوش قرار نگیرند، بزر‌گ‌تر و کوچک‌تر باشند و یا شکل عجیب و غریبی داشته باشند، استفاده از این ایربادز، شما را کلافه می‌کند. جای گیری صحیح ایربادزها در گوش، علاوه بر جلوگیری از افتاد آن‌ها و آسیب دیدنشان، باعث می‌شود صدای موسیقی در اطراف شما پخش نشود. شیائومی ادعا کرده است که ساختار گوشی های ایربادز 3 تی پرو (Xiaomi buds 3T Pro)، بر اساس مجرای گوش را کاملاً می‌پوشاند. این موضوع باعث می‌شود ایربادز از گوش شما نیوفتد. وزن هر گوشی 4.9 گرم است که برای استفاده‌های طولانی مدت، گوش را خسته نمی‌کند. علاوه بر کاربری آسان، این طراحی باعث می‌شود گوشی ها آسیب نبینند و طول عمر بالاتری داشته باشند.

به نظر می‌رسد شیائومی با ساخت این ایربادز، قصد رقابت با هدست‌های بالارده‌ی جهانی را دارد. انتظار داریم این طراحی مینیمال و استودیو مینیاتوری که شیائومی داخل این ایربادز به کار گرفته‌است، نظر مخاطبان بسیاری را جلب نماید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 4.5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!