جشنواره‌ی طرفداران شیائومی

0
(0)

جشن دوسالگیِ تأسیس شیائومی

اولین MFF در ششم آپریل ۲۰۱۲ برای جشن دوسالگیِ تأسیس شیائومی برگزار شد. از آن‌جا که طرفداران Mi نقش قابل توجهی در رشد سریع شیائومی داشتند، این شرکت آنان را برای گرفتن جشن سالگرد شیائومی دعوت کرد و در این جشن در 6 دقیقه و 5 ثانیه، 100000 گوشی هوشمند فروش رفت. از آن سال به بعد شیائومی برای قدردانی از هوادارانش، هرساله جشنی برگزار می‌کند که امسال به مناسبت دهمین سالگرد این رویداد، بازارهای بیشتری به این اتفاق می‌پیوندند.

 امسال نیز شیائومی از آغاز جشنواره‌ی سالانه‌ی طرفداران “Mi” (MFF) خبر داد. موضوع جشنواره‌ی سال 2021 که در طیف گسترده‌ای از کمپین‌های آنلاین برگزار می‌شود، “جست‌وجو در امکانات” است. این شرکت از طرفداران “Mi” دعوت می‌کند تا تجارب خویش در استفاده ازمحصولات شیائومی به اشتراک بگذارند و در بحث چگونه مفید واقع شدن این کالاها در زندگی خود، دوستان و خانواده‌هایشان شرکت کنند.

شیائومی، گوگل و کوالکام همواره تکنولوژی‌های پیشرویی هستند که نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مرتبط با محصولات خود تولید می‌کنند. شیائومی برای تسریع پیشرفت و تطبیق با فن‌آوری‌های خلاقانه، ارتباط تنگاتنگی با گوگل و کوالکام دارد. این کمپانی‌ها با همکاری یکدیگر، در صدد رسیدن به هدف هوشمندسازی و افزایش راحتی در زندگی روزمره‌ی هرفرد می‌باشند.

گوگل وکوالکام نیز روز تأسیس شیائومی را درکنار طرفداران این برند، جشن خواهند گرفت.

در پوسترهای بدیع این فستیول از نماد دیداری اتحاد “&”، به‌عنوان ایده‌ی کلیدی خلاقه‌ی تصویری، نمادین سازی کردن همکاری میان شیائومی، گوگل و کوالکام استفاده شده است. این پوسترها همچنین از مفهوم “بی‌نهایت” برای نمایش تلاش شیائومی جهت ارائه‌ی امکانات بسیار در زندگی مصرف‌کنندگان بهره برده‌اند.

از آن‌جا که شیائومی همیشه کاربران را هسته‌ی مرکزی خود قرار می‌دهد، جشنواره‌ی طرفداران Mi را به ‌عنوان  نمایشی از فرهنگ طرفداران می در نظر می‌گیرد. امسال دهمین سال تشکیل MFF و یازدهمین سال تأسیس شیائومی است. هرسال این جشنواره با طرفداران، کاربران و شرکای شیائومی برای نمایش حمایت از این شرکت و خلاقیت آن برگزار می‌شود. یکی از فعالیت‌هایی که در جهت انتقال خلاقیت و زندگی روزمره‌ی هوشمند با محصولات شیائومی انجام می‌شود، معرفی گوشی ویژه‌ای با نام MFF Redmi Note 10 Pro است تا تعهد همیشگی شیائومی به طرفداران و کاربرانش نمایش داده شود.

یازدهمین سال تاسیس شیاومی

این گوشی‌ که با شعار “کشف امکانات بی‌نهایت” ارائه خواهد شد، یادگاری منحصر به‌ فردی برای MFF خواهد بود و روح ماجراجوی شیائومی را نمایش می‌دهد تا طرفداران Mi رابه جست‌وجو در امکانات بی‌نهایت زندگی به‌وسیله‌ی اتصال گوشی‌های هوشمند x AIoT ترغیب ‌کند. در بسته‌بندی  Redmi Note 10 Pro MFF برای انتقال مفهوم بی‌نهایت، از زمینه‌ای کیهانی الهام گرفته شده است. تصویر فضانوردی معلق درکهکشان روی جعبه‌ی گوشی، نمودی از کشف امکانات بی‌نهایت زندگی توسط شیائومی و طرفداران Mi درکنار یکدیگر است. همچنین این جعبه شامل کارت‌ پستال جشنواره‌ی طرفداران  Miبوده و برچسبی پشت این کارت، برای چسباندن روی گوشی، کامپیوتر، چمدان و غیره قرارداده شده تا کاربران درزندگی با شیائومی بیشتر در تماس باشند.

رنگ این گوشی که پشت آن آیکون Mi Fan Festival 2021  چاپ خواهد شد،The Gradient Bronze  است تا درخشش طبیعی رنگ متالیک رانشان دهد. ازآن‌جا که این گوشی، یک یادگاری از جشنواره است، تنها تعداد محدودی از آن در جهان فروخته خواهد شد.

ساخت جهانی بهتر در کنار طرفداران Mi

از روزی که شیائومی تأسیس شد، ایجاد روابط واقعی با کاربران و داشتن آن ها بخشی از هدف و آینده‌ی این شرکت قرار گرفت. از همان ابتدا، طرفداران Mi، با ارائه‌ی پیشنهادات و حتی ایده‌ها و اختراعات به رشد شیائومی کمک شایانی کردند.

برای برگزاری این جشنواره، Mi Community شیائومی جهانی رسماً تم موسیقی “ملودی برای Mi” را منتشر کرد که توسط طرفداران Mi در 15 کشور و از طریق Mi Community ساخته شده است. حدود 1000 طرفدار Mi در نوشتن این آهنگ شرکت کردند که از میان آن‌ها 30 نفر در ساخت و سرودن شعر برگزیده شدند.

این آهنگ توصیفی از جست‌وجوی زندگی بهتر با در مرکز قرار دادن عشق، شور، ابتکار، نشاط و زندگی هوشمندتر برای هر کس است که ارزش‌های متنوع شیائومی در این ده سال را پیام‌رسانی می‌کند، تاهمراه طرفدارن با باور و اعتمادی راسخ‌تر، زندگی بهتری را بسازند. این آهنگ، به‌عنوان زنگ رسمی در نظر گرفته شده و قابل دریافت از Theme Store درتمام جهان است. همچنین به‌عنوان موسیقی برای سرویس خدمات مشتریان قرار داده خواهد شد. شیائومی تصویرخود را به‌عنوان یکی از بهترین کمپانی‌ها در ذهن کاربران و طرفدارانش ثبت کرده است. طی این سالیان، کاربران محصولات شیائومی از طریق اشتراک تجارب با تعامل و زندگی با محصولات خلاق که نماینا‌گر زندگی آینده است، متصل شده‌اند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!