در فضای ابری شیائومی غوطه‌ور شوید!

Creating Mi Cloud
1
(1)

احتمالاً برای شما هم این اتفاق پیش آمده که در سفر و یا مهمانی بخواهید لحظات به یاد ماندنی را با عکس و ویدئو ضبط کنید، اما گوشی موبایلتان فضای کافی نداشته باشد. یا اتفاق تلخ از دست دادن اطلاعات مهم داخل گوشی موبایل، به دلایل مختلف مانند سرقت و گم شدن گوشی موبایل را اکثرمان تجربه کرده‌ایم. پر شدن حافظه گوشی موبایل، امر اجتناب ناپذیری است اما تا شرکت های پیشرو در تکنولوژی فضایی را خارج از گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ برای شما فراهم کرده‌اند. پس در فضای ابری گوشی شیائومی خود، غوطه‌ور شوید!

فضای ابری گوشی چیست؟

فضای ابری در گوشی های موبایل، یک محیط مجازی است که به شما امکان ثبت و دسترسی به داده‌ها و اطلاعات خود، در هر زمان و با هر دستگاهی را می‌دهد. شما از طریق اکانت خود به این فضا دسترسی دارید، نه از طریق دستگاه موبایل یا لپ‌تاپ!

این فضا از طریق اینترنت قابل دسترسی است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا فایل‌ها، عکس‌ها، ویدیوها و اسناد خود را درون سرورهای ابری ذخیره کرده و در دستگاه‌های مختلف خود مشاهده و ویرایش کنند. این فضا به عنوان یک جایگاه مطمئن و امن برای نگهداری اطلاعات، از طرف کاربران خصوصی و کسب و کارهای کوچک و بزرگ استفاده می‌شود. برخی از شرکت های سازنده گوشی موبایل یا شرکت های مخابراتی، در ازای پرداخت مبلغی، این فضا را در اختیار شما قرار می‌دهند. اما یکی از محبوب‌ترین خدمات فضای ابری رایگان، مربوط به کمپانی شیائومی می‌باشد.

مزیت های فضای ابری شیائومی

در انتخاب فضای ذخیره سازی ابری، به چند نکته باید توجه داشته باشیم :

  • ساخت اکانت: اگر اکثر دستگاه‌های مورد استفاده شما شیائومی باشند، ساخت می‌اکانت برای شما الزامی است. به همین منظور، نیازی نیست اکانت دیگری برای فضای ابری بسازید. البته که دسترسی به فضای ابری شیائومی، برای تمام گوشی ها، ممکن است.
  • حجم بیشتر: نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، حجم داده‌ای است که می‌توانید در این خدمات ذخیره کنید. برای استفاده از خدمات ابری شیائومی به صورت رایگان، حجم ذخیره سازی مجانی تا 5 گیگابایت در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر بیشتر از این حجم داده را ذخیره کنید، شما باید هزینه‌های اضافی را پرداخت کنید. این حجم در مقایسه با رقبا، عدد قابل قبولی است.
  • امنیت بالا: فضای ابری شیائومی، از رمزنگاری پیشرفته‌ای برای حفاظت از فایل‌های شما استفاده می‌کند. این سرویس از پروتکل HTTPS برای ارتباطات امن استفاده می‌کند. همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا از دو عامل احراز هویت برای ورود به حساب کاربری‌شان استفاده کنند.
  • پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف: شیائومی فضای ابری خود را برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار داده. به علاوه، شما می‌توانید از وب سایت فضای ابری شیائومی برای دسترسی به فایل‌هایتان از روی دستگاه‌های دیگر نیز استفاده کنید.

چطور از فضای ابری شیائومی استفاده کنیم؟

به منظور استفاده از خدمات ابری شیائومی به صورت رایگان، شما باید ابتدا یک حساب کاربری در سایت شیائومی بسازید. سپس می‌توانید وارد خدمات ابری شیائومی شوید و فایل‌های خود را آپلود کنید. همچنین، شما می‌توانید از نرم‌افزارهای موجود برای دسترسی به این خدمات از روی دستگاه‌های مختلف استفاده کنید. در ادامه به صورت گام به گام همراه شما هستیم تا به راحتی مراحل ساخت فضای ابری شیائومی را انجام دهید.

  1. در ابتدا، باید یک حساب کاربری (Mi Accont) ایجاد کنید. می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Mi Cloud از فروشگاه Google Play یا App Store یا از وب‌سایت https://i.mi.com/signup ساخت حساب کاربری را انجام دهید.
مراحل ساخت می‌اکانت
  • پس از ساخت حساب کاربری، شما می‌توانید فایل‌های خود را در فضای ابری شیائومی ذخیره کنید. برای این کار، می‌توانید از برنامه اپلیکیشن Mi Cloud استفاده کنید که در دسترس دستگاه‌های اندروید و iOS موجود است. همچنین می‌توانید از وب سایت https://i.mi.com/ هم استفاده کنید.
  • برای اشتراک گذاری فایل‌هایتان با دیگران، می‌توانید لینک فایل را برای آنها ارسال کنید. همچنین، می‌توانید از قابلیت اشتراک گذاری پوشه در فضای ابری شیائومی نیز استفاده کنید.
  • در نهایت، برای دسترسی به فایل‌هایتان از روی دستگاه‌های دیگر، می‌توانید از برنامه اپلیکیشن Mi Cloud استفاده کنید یا از طریق وب سایت https://i.mi.com/ به فضای ابری خود دسترسی پیدا کنید.

در هر صورت، بهتر است قبل از استفاده از فضای ابری شیائومی، شرایط استفاده و قوانین حریم خصوصی آن را به دقت مطالعه کنید

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 1 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!