راه اندازی POCO F6 به زودی!!!

راه اندازی POCO F6
5
(2)

اخیراً شایعات زیادی در مورد راه اندازی POCO F6 منتشر شده که از بهبودهای چشمگیری نسبت به نسل قبلی آن، POCO F5 خبر می‌دهد. تیم GSMChina موفق به کشف برخی جزئیات کلیدی در مورد دستگاه شده است، از جمله استفاده از SOC قدرتمند SM8635 کوالکام در قلب این گوشی میان رده پوکو. با تسک‌میران در ادامه اخبار برندهای پوکو، ردمی و شیائومی همراه باشید.

POCO F6 به زودی از راه می‌رسد

نسل قبلی سری F، گوشی POCO F5، دارای Snapdragon 7+ Gen 2 SOC بود. در اصل یک SM8475 بازسازی شده، که از پیکره‌ی Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 ریشه می‌گرفت. SM8475 که به دلیل ارائه یک تجربه بازی استثنایی و قابلیت‌ها‌ی تصویربرداری پیشرفته مشهور است، به خوبی توانست کاربران را تحت تاثیر قرار دهد.

اکنون انتظار می‌رود POCO F6 با استفاده از SM8635 SOC که هنوز به طور رسمی ‌معرفی نشده است، قدمی‌ فراتر بردارد. رونمایی رسمی ‌از SM8635 در 18 مارس پیش بینی می‌شود و انتظار می‌رود سری POCO F6 با برخورداری از این چیپست در ماه آوریل عرضه شود.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که POCO F6 در پایگاه اطلاعات IMEI با شماره مدل «24069PC21G» برای نسخه جهانی و «24069PC21I» برای نسخه هندی رونمایی شده است. قابل ذکر است که احتمال دارد POCO F6 در مناطق مختلف به استثنای ژاپن در دسترس باشد. همچنین ممکن است Redmi Note 13 Turbo قبل از معرفی POCO F6 در بازار چین عرضه شود. جالب است که POCO F6 نسخه تغییریافته برند Redmi Note 13 Turbo است.

علاوه بر این، نام رمز POCO F6 به عنوان «Peridot» گزارش شده است. Peridot با الهام از یاقوت زرد، همچنین به عنوان Zebercet شناخته می‌شود، نوعی ماده معدنی الیوین با نام جایگزین جالب «سنگ مار» نیز شناخته شده است. این سنت رمزگذاری با دستگاه‌های سری Redmi Note که معمولاً از سنگ‌های قیمتی الهام می‌گیرند، همسو است.

در حالی که کاربران و طرفداران برند پوکو منتظر رونمایی رسمی‌ POCO F6 در ماه آوریل هستند، باید در نظر داشت که این تاریخ‌های اعلام شده عرضه چندان رسمی ‌نیستند. بلکه تخمین‌ها و زمان تقریبی هستند که توسط صاحبان صنعت ارائه شده‌اند. انتظار می‌رود ماه مارس Redmi Note 13 Turbo برای اولین بار معرفی شود و زمینه را برای رونمایی از POCO F6 فراهم کند.

منبع خبر: Gizmochina.com

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!