پوکو ایکس 3 NFC همه را به مبارزه می‌طلبد!

5
(1)

شاید نام پوکو ایکس 3 ان اف سی به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی به گوش شما آشنا آید. دلایل متفاوتی وجود دارند که شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی (Xiaomi POCO X3 NFC) را به یکی از پرچمداران فروش گوشی های این برند تبدیل ساخته است.

هیجان داشتنِ یک گوشی با طراحی خاص

در هفتم سپتامبر سال میلادی گذشته از گوشی پوکو ایکس 3 NFC به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های شیائومی در سال 2020 رونمایی شد، بسیاری از طرفداران و سازندگان گوشی هوشمند طراحی جدید و منحصربه‌ فرد آن را تحسین کردند. چرا که در آن زمان شیائومی با ساختار مدور دوربین های چهارگانه پشتی، به سبکی نوین در ترکیب بندی دوربین های تلفن هوشمند دست یافته بود.  

طراحی مشابه شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی با ردمی نوت 9 تی

ظاهر این گوشی  یک بدنه آلومینیومی است که با قرار دادن نوار باریک ماتی بر پشت بافت دار، به طراحی گوشی های هوشمند جلوه ای تازه بخشیده است. گرچه رنگ های پوکو ایکس 3 NFC به آبی و خاکستری محدود می‌شوند، اما وجود چهار دوربین در ساختار مدور بر انتهای نوار مات، شما را به خرید این گوشی زیبا ترغیب می‌نماید. البته اگر که رنگ شاد با چنین ساختار دوربینی نیز در نظر دارید، گوشی شیائومی ردمی نوت 9 تی (Xiaomi Redmi Note 9T) با رنگ بنفش می‌تواند گزینه انتخابی دیگری برای شما باشد!

دوربین هایی برای عکاسی با کیفیت متناسب

چهار دوربین پوکو ایکس 3 NFC در رده بندی کیفیت گوشی های شیائومی رتبه خوبی به دست می‌آورند. چون دوربین اصلی 64MP و دوربین 13MP برای عکاسی با زاویه دید فوق عریض این گوشی در کنار دوربین ماکروی 2MP و حسگر عمقی 2MP با فلش LED بهترین کیفیت برای عکاسی را پس از کیفیت بالای دوربین های گوشی های سری می شیائومی مانند شیائومی می 11 (Xiaomi Mi 11) ایجاد ساخته‌اند.

در زمینه فیلمبرداری گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 NFC فیلمبرداری را با کیفیت 4K انجام می‌دهد و ویدئوها را 1080P و 720P ثبت می‌نماید. همچنین دارا بودن امکاناتی مانند حالت عکاسی پرتره، فیلتر طلائی و یخی، فیلمبرداری از ارتفاعات، زیباسازی هوشمند تصاویر، حالت منشوری، Vlog و تصویربرداری ماکرو از دیگر ویژگی های دوربین های پشتی پوکو ایکس 3 NFC است.

 انتقال صدای بی‌نظیر با شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی

لذت بازی، گوش دادن به موسیقی یا تماشای ویدئو با وجود دو بلندگو در بالا و پائین این گوشی شیائومی بیشتر می‌شود. با وجود تمیزکننده خودکاری که برای بلندگوهای پوکو ایکس 3 NFC قرار داده شده، نگرانی برای کثیف شدن آن از بین می‌رود. این سیستم هنگامی که گرد و غبار بر روی بلندگو نشسته باشد، با تولید صدا آن ها را از میان می‌برد تا دوباره صداهای واضحی پخش نمایند.

بلندگوهای پوکو ایکس 3 ان اف سی برای انتقال صدا درگاهی برای جک 3.5 میلی متری داشته و می‌توانند صداهای ضبط شده با فرمت MP3 و MP4 را نیز پخش نمایند.

دوربین سلفی برای بازی های آنلاین در شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی

کیفیت 20 مگاپیکسلی دوربین جلویی گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 NFC عکس برداری، فیلمبرداری و اشتراک گذاری بهتر تصاویر را ممکن ساخته است. بنابراین هنگام بازی های آنلاین می‌توانید با خیال آسوده از کیفیت دوربین سلفی لذت ببرید. قابلیت های این دوربین نیز بسیار بوده و شامل نور استودیویی، زیباسازی هوشمند، حالت پرتره، تایمر سلفی و مناسب برای
فیلمبرداری فیلم کوتاه می‌باشد.

بازی با خیال راحت!

یکی از بهترین باطری در گوشی های شیائومی در گوشی پوکو ایکس 3 NFC تعبیه شده است. این باطری با ظرفیت 5160mAh امکان شارژ سریع 33W را با کابل شارژ Type-C ایجاد می‌نماید. این ظرفیت گوشی پوکو را مناسب استفاده طولانی مدت ساخته است.

پردازنده قوی؛ اصلی مهم در بازی

گوشی پوکو ایکس 3 NFC شیائومی با برخورداری از پردازنده مخصوص بازی یعنی اسنپدراگون 732G در میان طرفداران بازی به جایگاه مناسبی دست یافته است. دلیل این امر تکمیل قدرت پردازش 8 نانومتری CPU اسنپدراگون کایرو 470 و تکمیل آن با گرافیک آدرنو 618 است که تماشای ویدئو یا انجام بازی های گرافیک بالا را روان و بدون تأخیر انجام می‌دهد.

کیفیت مناسب برای سرعت بیشتر

اندازه صفحه نمایش پوکو ایکس 3 ان اف سی DotDisplay وFHD+ با رزولوشن 2400×1080 مشخص شده است. 120 هرتز نرخ نوسازی زیاد برای گوشی های گیمینگ و سرعت بالای نمونه برداری لمسی این گوشی دلیلی برای انتخاب آن جهت انجام بازی یا  تماشای فیلم می‌دهد.

استفاده از حافظه جانبی و اطمینان خاطر کاربر

سرعت بالای خواندن و نوشتن رم 6 گیگابایتی LPDDR4X با دو حافظه داخلی 64 گیگابایت و 128گیگابایت شاید فضای مورد نیاز شما را برای ذخیره سازی فایل هایتان تأمین ننماید. اما شیائومی در این گوشی پوکو ایکس 3 NFC مانند گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو (Xiaomi Redmi Note 8 Pro) ویژگی استفاده از جایگاه سیم کارت برای حافظه جانبی را ایجاد نموده است. بنابراین در صورت کم بودن فضای ذخیره سازی، با یک کارت حافظه می‌توانید مشکل را برطرف نمائید.

قیمت عالی برای امکانات فوق العاده

اگر پوکو ها از سری می شیائومی بودند، با وجود کیفیت مناسب دوربین ها، قدرت و سرعت پردازش مطلوب، ظاهری خاص، باتری فوق العاده و قیمت مناسب می‌توانستیم آن ها را پرچم داران ارزان قیمت بنامیم. با این وجود در دسته بندی شیائومی ها، پوکو ها در دسته ای جداگانه قرار می‌گیرند که برخی با زیرمجموعه هایی همراه هستند.

 گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی نیز یکی از اعضای خانواده پوکو ایکس 3 ها است که در کنار شیائومی پوکو ایکس 3 پرو (Xiaomi POCO X3 Pro) و شیائومی پوکو ایکس 3 جی تی (Xiaomi POCO X3 GT) قرار می‌گیرد تا تنوع در امکانات بالا با قیمت های مناسب به مشتریان عرضه گردد.

بدون نگرانی بهترین را به دست می‌آورید!

گوشی پوکو ایکس 3 NFC با وجود حسگر تشخیص چهره، گوریلاگلس 5، ناچ صفحه نمایش، اتصال به اینترنت 4G و گارانتی شیائومی در کنار ویژگی هایی که ذکر شد، توانسته به رتبه بالائی از نظر کاربران دست یابد. بنابراین اگر یک گوشی برای تجربه صوتی و بصری با کیفیت بالا نیاز دارید، پوکو ایکس 3 NFC به شما در داشتن بهترین حس آن کمک می‌نماید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!