گزارش فعالیت‌ های شیائومی در 2020

گوشی شیائومی
5
(1)

شرکت شیائومی گزارشی از فعالیت‌های خود در  2020، منتشر کرد. این گزارش، درباره‌ی فعالیت های شیائومی جهت مقابله با کووید 19، زلزله و امنیت کاربر توضیح می‌دهد. همچنین در ارتباط با برنامه‌ی  نجات محیط زیست در بسته‌بندی‌‎های گوشی شیائومی که در سال 2020 انجام شده، اطلاعاتی منتشر کرده است.

بسته‌بندی گوشی شیائومی و حفظ محیط زیست

در بسته‌بندی گوشی شیائومی می 10 تی و گوشی شیائومی می 10 تی پرو از 60 درصد پلاستیک کم‌تر نسبت به  بسته‌بندی‌های گذشته استفاده شده است. هدف بازار اروپائی این است که در آینده این مصرف پلاستیک در بسته‌بندی گوشی‌ها کم‌تر شود؛ شیائومی باور دارد که این هدف تا پایان سال 2021 محقق می‌گردد.

بازیافت با گوشی های شیائومی

بر اساس برنامه‌ی شیائومی در چین، کاربران می‌توانند گوشی‌های قدیمی  شیائومی خود را  جهت بازیافت ارسال نمایند. این برنامه از ماه مارس و در چند کشور اروپائی مانند: آلمان، فرانسه، ایتالیا و هلند آغاز شده است. در آینده تعداد این کشورها بیشتر خواهد شد که باعث بازیافت محصولات شیائومی در هند، چین و اروپا می‌گردد.

فعالیت های شیائومی
فعالیت شیائومی

قابلیت هشدار زلزله در گوشی شیائومی

شرکت شیائومی از سیستم هشدار زودتر زلزله در محصولات خود پشتیبانی می‌کند. با وجود این ویژگی در گوشی شیائومی با  رابط کاربری MIUI ( نسخه‌ی 11 و بالاتر) و نیز تلویزیون‌ های  شیائومی می،  کاربر از وقوع  زلزله ثانیه‌هایی زودتر مطلع شده و اطلاعاتی درباره‌ی نزدیک‌ترین پناهگاه مواقع اضطراری، جزئیات تماس‌های ضروری، نکات پزشکی و نجات به دست می‌آورد.

در حال حاضر این قابلیت در چین بر روی محصولات شیائومی وجود دارد. سال گذشته سیستم هشدار زلزله MIUI ، 29 زلزله 4.0 ریشتری و بالاتر را شناخت و بیشتر از 9.4 میلیون هشدار فرستاد.به زودی این قابلیت در تلویزیون‌ها و گوشی های شیائومی کشورهای دیگر، راه‌اندازی خواهد شد.

مقابله با کووید 19

مقابله با کووید 19 در ماه مارس 2020، شیائومی 10 هزار ماسک FFP3 به کشور ایتالیا اهدا کرد. تا پیش از پایان سال، 2.7 میلیون ماسک و نیز ده‌ها هزار دستکش یک‌بار مصرف و لباس محافظ نیز به صورت جهانی اهدا کرد. برای کودکان اسپانیا که ناچار به تحصیل در خانه بودند، 1000 گوشی شیائومی فرستاد. همچنین تا پیش از ماه جولای 2020 ، موسسه‌ی شیائومی چین داروهایی به ارزش 854.000 دلار برای 14 کشور، شامل ایتالیا، اسپانیا، ژاپن، کره، اندونزی و میانمار ارسال کرده است.

فعالیت های شیائومی
فعالیت های شیائومی

منبع

https://www.gsmarena.com/xiaomi_publishes_its_sustainability_report_2020_which_covers_reducing_waste_fighting_covid19-news-50049.php

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!