سه تا از محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی در سال 2021

0
(0)

یک گوشی محبوب و پرفروش، گزینه مناسبی برای خرید به حساب می‌آید. چراکه نشان دهنده قبول شدن در امتحان خریداران و معرفی آن به کاربران دیگر است. فروش بالای شیائومی در سال های اخیر نیز حاکی چنین موضوعی می‌باشد. عرضه گسترده گوشی های هوشمند با گارانتی رسمی شیائومی در سراسر جهان و فروش بالای آن ها نشان داده که شیائومی بهترین ها را تولید می‌نماید.

دلیل محبوبیت گوشی های شیائومی چیست؟

دلایل متفاوتی برای پرفروش شدن شیائومی در جهان وجود دارد که به طور خلاصه عبارتند از:

  1. قیمت مناسب گوشی های شیائومی
  2. تطابق مشخصات گوشی با هدف کاربر
  3. ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب گوشی شیائومی

پرفروش ترین گوشی های شیائومی در2021 میلادی کدام گوشی ها هستند؟

تسک میران پرفروش ترین گوشی های شیائومی را با توجه به فروش جهانی آن ها از میان تمام سری های تولید شده با نام های میان رده، پرچم دار و پوکوها شناسایی ساخته است. گزارش های گوناگونی مبنی بر محبوب ترین و بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران در سال میلادی 2021 منتشر شده که گوشی های شیائومی می 11 (Xiaomi Mi 11) ، شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی (Xiaomi POCO X3 NFC) و شیائومی ردمی نوت 10 پرو (Xiaomi Redmi Note 10  Pro) را در سطر این لیست قرار داده‌اند. اما چه ویژگی‌ هایی این گوشی ها را نسبت به رقبا برتر می‌سازد؟ برای پاسخ به این سوال نگاهی گذرا به مهم ترین مشخصات محبوب ترین گوشی های شیائومی در سال 2021 مفید خواهد بود:

شیائومی می 11؛ آغازگر نسلی جدید

شیائومی می 11

گوشی های سری شیائومی می 11 پیش از رونمایی و عرضه بسیار مورد بحث کاربران بودند.گرچه تصور می‌شد که گوشی شیائومی می 11 اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra) به دلیل طراحی به سبک جدید رتبه اول را در میان پرفروش ترین گوشی های جهان به دست آورد، اما گوشی شیائومی می 11 با کیفیت دوربین 108 مگاپیکسلی این رتبه را از آن خود ساخت. علاوه بر این ظاهری شیک و ساده، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 و صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی بالا نسبت به دیگر گوشی های موجود در بازار، سیستم صوتی قوی با بلندگوی Harman Kardon و اتصال به اینترنت 5G این گوشی جدید را به بهترین گوشی شیائومی تبدیل ساخته است.

جدول مشخصات گوشی شیائومی می 11 در یک نگاه

شیائومی می 11

شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی ؛ در مسیر آینده

یکی دیگر از پرطرفدارترین گوشی های شیائومی در سال های اخیر پوکو های شیائومی هستند که قیمت مناسب را در کنار بالاترین کیفیت ارائه می‌دهند. در میان این سری گوشی ها، گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی در سال 2021 میلادی به رتبه دوم محبوب ترین ها از میان انواع گوشی شیائومی دست یافته است. ممکن است دوربین های این گوشی نسبت به پوکوهای دیگر کیفیت پائین تری داشته باشند، اما در قسمت دوربین سلفی بالاترین کیفیت موجود برای دوربین سلفی در گوشی شیائومی را دارند. همچنین تازه سازی بالای صفحه نمایش 6.67  اینچی این گوشی با می 11 برابری می‌نماید. پردازنده اسنپدراگون 860 و گرافیک بالای گوشی شیائومی پوکو ایکس ان اف سی با قابلیت ذخیره سازی زیاد رم 8 گیگابایتی و رام 256 گیگابایتی این گوشی تکمیل می‌گردد. همچنین باتری 5160 میلی آمپری این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات به عنوان یکی از بهترین باطری ها در گوشی شیائومی شناخته می‌شود.

شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی

جدول مشخصات گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی در یک نگاه

شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی

شیائومی ردمی نوت 10 پرو؛ گوشی مخصوص طرفداران

از آن جا که همیشه کیفیت دوربین گوشی های شیائومی یکی از نکات مهمی در انتخاب آن ها محسوب می‌گردند، وجود دوربین 108MP در یک میان رده می‌تواند ویژگی مهمی در خرید آن تلقی شود. ردمی نوت 10 پرو با دارا بودن بالاترین کیفیت دوربینی هم سطح بهترین پرچمدارهای شیائومی و تنوع در حافظه گوشی در کنار گرافیک مناسب کوالکام آدرنو 618، تحولی در گوشی های میان رده ایجاد ساخته است.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو

جدول مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو در یک نگاه

شیائومی ردمی نوت 10 پرو

دیگر گوشی های شیائومی که تاکنون در لیست محبوب ترین های 2021 قرار گرفته اند:

از آن جا که گوشی های شیائومی در بسیاری از موارد به یکدیگر شباهت داشته و تفاوت آن ها بر اساس ساختارشان در قسمت های اندکی مشهود می‌گردند، هفت گوشی دیگر لیست بهترین گوشی های شیائومی در 2021 با ویژگی هایی نزدیک به هم قرار داده شده‌اند. رتبه چهارم لیست به دلیل داشتن دوربین 108 مگاپیکسلی و نرخ نوسازی 120 هرتزی صفحه نمایش گوشی شیائومی می 10 تی (Xiaomi Mi 10T) است. گوشی شیائومی پوکو اف 3 (Xiaomi POCO F3) نیز با پردزانده اسنپدراگون 870 در جایگاه پنجم قرار دارد. همچنین این گوشی جدید شیائومی از معدود گوشی هایی است که قابلیت اتصال به اینترنت 5G را دارد و این خود دلیلی برای محبوبیت شیائومی پوکو اف 3 در نظر گرفته می‌شود.

رتبه های ششم تا دهم گوشی های برتر شیائومی کدام هستند؟

گوشی ششم لیست بهترین های شیائومی در سال میلادی جاری نیز دوربینی 108 مگاپیکسل دارد و از خانواده پرچمداران است. می نوت 10 شیائومی (Xiaomi Mi Note 10) یکی از گوشی هایی است که رم 8 گیگابایت را با نهایت ظرفیت حافظه 256 گیگابایت در کنار یکدیگر به خریداران پیشنهاد می‌نماید. شیائومی می 11 اولترا با LCD دوربین سلفی بر بدنه پشتی رتبه هفتم و شیائومی بلک شارک 3 (Xiaomi Black Shark 3) با پردازنده اسنپدراگون 865/5G به رتبه هشتم رسیده‌اند.

گوشی های برتر شیائومی

گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو (Xiaomi POCO X3 Pro) نیز در میان فهرست گوشی های محبوب شیائومی در سال 2021جایگاه نهم را به خود اختصاص داده است. ویژگی بارز این گوشی نیز بالا بودن نرخ تازه سازی صفحه نمایش و مناسب بودن برای بازی بدون وقفه است. دهمین گوشی این لیست، تلفن هوشمند شیائومی پوکو اف 2 پرو (Xiaomi POCO F2 Pro) است که با وجود آن که در 2020 تولید شده، همچنان از پرطرفدارترین گوشی های شیائومی شناخته می‌شود.

گوشی های برتر شیائومی

نتیجه گیری

با توجه به آن چه گفته شد، گوشی های شیائومی در سال 2021 در میان علاقه مندان همچنان از جایگاه مناسبی برخوردار هستند و انتظار می‌رود تا پایان سال میلادی این گوشی ها، در رتبه های خود باقی بمانند. مشخص است که گوشی های شیائومی با بالاترین کیفیت دوربین، نرخ نوسازی بالای صفحه نمایش و پشتیبانی از اینترنت 5G ، طرفداران بسیاری را در 2021 مجذوب خود ساخته‌اند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!