پرسش های اساسی درباره گارانتی موبایل

0
(0)

گارانتی موبایل(Mobile Warranty) و انتخاب شرکت معتبر برای آن، آخرین قدم برای یک خرید مطمئن محسوب می‌شود. با توجه به کاربردهای گسترده موبایل ها و مبلغ بالای گوشی های هوشمند، می‌توان گفت خرید گوشی مناسب، انتخاب آسانی نیست. بنابراین با گارانتی معتبر با خیال راحت از سلامت موبایل خریداری شده، اطمینان حاصل نمائید.

ضرورت گارانتی موبایل

گارانتی موبایل چقدر ضرورت دارد؟

گارانتی معتبر موبایل به این معنا می‌باشد که برای تلفن همراه شما از شروع مراحل تولید تا زمانی که به دست شما برسد، هیچ مشکلی پیش نیامده است. با نگاه دقیق‌تری به مسیر طی شده گوشی ها، متوجه اهمیت گارانتی خواهیم شد.

تصور کنید که شما تمام تحقیقات لازم را در رابطه با شرکت سازنده موبایل انجام داده‌اید. حال اطمینان کامل دارید که کمپانی شیائومی از بهترین قطعات برای ساخت موبایل استفاده کرده است. قصد دارید یکی از جدیدترین گوشی های شیائومی را تهیه نمائید.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که امکان خطا در بزرگ‌ترین کمپانی های جهان نیز وجود دارد. بنابراین ممکن است همین درصد کم خطا، برای شما دردسرهای بزرگی را به وجود بیاورد.

شاید بگوئید که اینقدرها بدشانس نیستید و نیازی نیست برای این درصد خطای کم، هزینه گارانتی گوشی های شیائومی را بپردازید. باید این نکته را بدانید که دستگاه شما مسیری طولانی و پر دردسر را از کارخانه تا فروشگاه موبایل طی نموده تا به دست شما برسد.

مطمئن باشید اگر شرکت وارد کننده و گارانتی موبایل تضمینی بابت سلامت گوشی های هوشمند نداشته باشد، قطعاً از هزینه های سنگینی که بابت امنیت حمل و نقل و واردات موبایل پرداخت می‌کنند، منصرف می‌شود. همین امر موجب می‌شود تا شما با پرداخت هزینه گارانتی موبایل خود، مطمئن باشید که از مشکلات سخت افزاری موبایل پیشگیری نموده‌اید.

چه مواردی در گوشی شامل گارانتی نمی‌شود

 چه مواردی شامل گارانتی نمی‌شوند؟ 

شرکت تسک میران به عنوان اولین واردکننده گوشی های شیائومی همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را در اختیار هموطنان قرار دهد. خدمات پس از فروش تسک میران شامل تمام عیوب و نواقص ذاتی موبایل می‌باشد. بنابراین هنگام خرید گوشی با گارانتی تسک میران حتماً شماره سریال روی جعبه را مطابقت دهید تا از سلامت دوربین، بلندگو، صفحه نمایش و بدنه موبایل اطمینان حاصل نمائید. در صورت سالم بودن موبایلی که خریداری نموده‌اید، به مدت 18 ماه هرگونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری که به صورت ذاتی در دستگاه موبایل شما ایجاد شود، به عهده گارانتی تسک میران می‌باشد.

مواردی که شامل گارانتی نمی‌باشد به شرح زیر است:

  • در صورتی که افراد غیر مجاز که موبایل شما را تعمیر نمایند، خدمات گارانتی تسک میران لغو می‌شود. بنابریان برای دریافت خدمات باید هزینه تعمیر و تعویض قطعات، پرداخت شود.
  • توجه داشته باشید صدمات ناشی از استفاده نادرست مانند افتادن موبایل یا برخورد با آب و مواد شیمیایی، شامل گارانتی نیستند. بنابراین مطالب مربوط به دستورالعمل را با دقت مطالعه نمائید.
  • اگر موردی بر اثر استفاده از باتری، شارژر و یا لوازم جانبی غیراستاندار در عملکرد تلفن همراه شما رخ بدهد، شرکت موظف به ارائه خدمات گارانتی نمی‌باشد.
  • لازم به ذکر است موارد به وجود آمده بر اثر استهلاک شامل خدمات گارانتی نمی‌باشند.
  • به طور کلی، گارانتی شامل تمام ایراداتی می‌باشد که شرکت در آن نقص، نقش داشته است.

در انتخاب گارانتی موبایل به چه مواردی توجه داشته باشیم؟ 

با توجه به این امر که تمام شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش از قوانین مشابهی پیروی می‌نماید، این سوال برای شما به وجود می‌آید که برتری تسک میران به چه علت است؟

اولین موضوعی که برتری گارانتی تسک میران را اثبات می‌نماید، اعتبار و پیشینه موفق این شرکت است. تسک میران با واردات گوشی های شیائومی در بازار ایران و ارائه خدمات پس از فروش گسترده، توانست اعتماد مخاطبان را طی این سال‌ها به خود جلب نماید. سپس با واردات موبایل‌ های با کیفیت هایسنس توانست انحصار بازار را به نفع مشتری بشکند. بنابراین اعتماد به نام و سبقه‌ی مجموعه تسک میران برای مخاطبان، دلگرم کننده خواهد بود.

از مواردی که ممکن است تجربه‌ای تلخ از گارانتی برای شما بر جای بگذارد، تشخیص اشتباه ایراد موبایل است. این مشکل ناشی از نیروی غیر حرفه‌ای و عدم بهره‌مندی از تجهیزات به‌ روز می‌باشد.

موارد انتخاب گارانتی خوب

کیفیت بالای خدمات پس از فروش تسک میران ما حصل به کارگیری منابع انسانی متخصص و تحصل کرده می‌باشد. همچنین فرایند تشخیص عیوب و تعمیرات تلفن همراه شما با بهترین و به روزترین تجهیزات جهانی انجام می‌گردد.                                                                                                                                                                

برای دریافت خدمات گارانتی موبایل در شهرستان‌ ها به کدام مرکز مراجعه نمائیم؟

دریافت خدمات پس از فروش در شهرستان ها همیشه با مصائب خاصی همراه بوده است. برای کاربران یافتن مرکز خدمات معتبر، ریسک ارسال موبایل به شهر دیگر و یا دسترسی نه چندان آسان به قطعات مورد نیاز، از این دست مشکلات هستند.

تعدد شعب نمایندگی خدمات پس از فروش تسک میران در سراسر ایران، باعث آسودگی خاطر شما خواهد بود. اگر در شهر شما نمایندگی تسک میران وجود نداشته باشد، شرکت تمام مسئولیت و هزینه ارسال تلفن هوشمند شما را به نزدیک ترین نمایندگی تسک میران، بر عهده می‌گیرد.

چرا گارانتی تسک میران انتخاب مناسبی است؟

گارانتی موبایل همان گونه که ذکر شد مورد بسیار مهمی در انتخاب گوشی است. شرکت تسک میران به عنوان یکی از قدیمی ترین واردکنندگان محصولات شیائومی و اکنون هایسنس و برندهای دیگر در ایران شناخته می‌شود. شرکت تسک میران با همراهی و پشتیبانی مطمئن نشان داده که مشتری را همیشه در تمام زمینه ها قیمت و تنوع تا خدمات پس از فروش اولویت قرارمی‌دهد.

بنابراین در میان حجم انبوه انتخاب خرید گوشی هوشمند یا محصولاتی چون تصفیه هوا و غیره، گارانتی معتبر تسک میران با همیاری تیم کاملاً حرفه‌ای و مجرب، سال ها تجربه شما را در خرید محصولات همراه نام تسک میران مصمم تر خواهد نمود.

گارانتی تسک میران

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!