گوشی شیائومی می میکس فلیپ

0
(0)

گوشی شیائومی می میکس فلیپ

در چند ماه اخیراخباری در رابطه با جدیدترین گوشی تاشوی شیائومی با  نام شیائومی می میکس فولد شنیده شد که به آن در مطلبی جداگانه پرداخته‌ایم. اکنون اداره‌ی ثبت اختراعات چین، از طراحی یکی دیگر از جدیدترین گوشی‌های شیائومی با  نام شیائومی می میکس فلیپ، خبر داد. طرح  تکنیکی که از این گوشی جدید شیائومی در شرکت ثبت اختراع رونمایی شده است، نشان‌دهنده‌ی الهام‌گیری احتمالی از  گوشی شیائومی ردمی نوت 9 تی و سامسونگ زد فلیپ است.

طراحی جدیدترین گوشی تاشوی شیائومی

پتنتی که توسط شرکت ثبت اختراعات چین منتشر شده، نشان از طراحی نزدیک شیائومی به گوشی سامسونگ زد فلیپ دارد. با وجود نزدیک بودن طرح این دو گوشی، دیگر مشخصات شیائومی می میکس فلیپ با گوشی سامسونگ متفاوت است و می‌تواند در ساختار دوربین عقب و طراحی رقیبی برای گلکسی محسوب شود. برای مثال، گوشی سامسونگ دو رنگ است و دوربین‌های دوگانه‌ی آن به صورت عمودی در گوشه‌ی سمت چپ گوشی قرار گرفته‌اند. اما در چیدمان و نوع دوربین، گوشی شیائومی می میکس، از ترکیب‌بندی دوربین‌های شیائومی ردمی نوت 9 تی که به صورت مدور است، استفاده کرده است.

در بدنه‌ی پشتی این گوشی تاشوی شیائومی سه دوربین در محفظه‌ای دایره‌ای شکل قرار دارند. در قسمت جلو، این گوشی جدید شیائومی از دو دوربین سلفی استفاده خواهد کرد. این دوربین‌های سلفی در یک بریدگی گوشه‌ی سمت راست و بالای صفحه‌ی شیائومی می میکس قرار خواهند گرفت. با توجه به رِندِرها و طرح‌های ارائه شده از این گوشی جدید شیائومی، در قسمت پائینی این گوشی درگاه USB Type C برای شارژ یا اتصال به بلندگو در نظر گرفته شده است. همچنین اندازه‌ی گوشی موبایل شیائومی می ‌میکس فلیپ باریک خواهد بود تا فضایی به اندازه‌ی یک کیف پول جیبی اشغال ‌کند.


اگرچه از نظر طراحی شیائومی می میکس فلیپ به سامسونگ نزدیک است، اما پیش‌بینی می‌شود، گوشی شیائومی قیمت مناسب‌تر‌ از سامسونگ داشته باشد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 9 تی

از آن‌جا که گوشی شیائومی می میکس فلیپ از چیدمان مدور گوشی شیائومی ردمی نوت 9 تی استفاده می‌کند، احتمال دارد که از جهاتی دیگر نیز به این گوشی شباهت داشته باشد. در ژانویه‌ی سال 2021 گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 9 تی به بازار آمد. گوشی شیائومی ردمی نوت 9 تی قیمت ارزان را درکنار طراحی و کارایی همراه کرد و به سرعت توانست از رقیبان خود پیشی بگیرد.


مشخصات شیائومی ردمی نوت 9 تی

 ردمی نوت 9 تی
صفحه‌نمایشFHD+ DotDisplay
اندازه‌ی صفحه‌نمایش6.53 اینچ
رزولوشن1080×2340
تراکم پیکسلی395
پردازندهMediaTek Dimensity 8000U
باتریmAh5000
شارژ سریع18 وات
دوربین‌ پشت48MP،2MP،2MP
دوربین سلفی13MP
گلسگوریلاگلس 5
قفل‌گشاییاستفاده  از حسگر اثر انگشت کنار گوشی  یا تشخیص چهره
کابل شارژUSB Type-C
بلوتوث5.0
اینترنت5G
ظرفیت4GB+128GB،4GB+64GB
رنگNightfall Black، Daybreak Purple

منابع:

https://www.gizmochina.com/2021/07/02/xiaomi-launch-mi-mix-flip-cheaper-galaxy-z-flip/
https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-blends-a-Samsung-Z-Flip-with-a-Redmi-Note-9T-to-come-up-with-a-potential-Mi-Mix-Flip-clamshell-smartphone.548663.0.html

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!