تلویزیون و گوشی‌های شیائومی

قیمت تلویزیون شیائومی
0
(0)

افزایش قیمت تلویزیون و گوشی‌های شیائومی در هند وتاثیر بر روی خرید گوشی شیائومی

در هفته‌ی گذشته شیائومی هند از افزایش قیمت 3 تا 6 درصدی خرید گوشی شیائومی و تلویزیون‌های این شرکت خبر داد. این تغییر قیمت از ابتدای ماه جولای انجام پذیرفت و دلیل آن هزینه‌های بالای واردات از چین به هند و کمبود قطعات ذکر شده است.

علت افزایش قیمت تلویزیون‌های شیائومی هند و تاثیر بر روی خرید گوشی شیائومی و دیگر محصولات آن

سخن‌گوی شیائومی هند گفته است که از سال میلای گذشته، در تأمین قطعه، کمبودهایی به وجود آمد. این کبود به دلیل درخواست بالای مشتریان، استفاده از بخش زیادی از قطعات در تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمند، گجت‌های الکترونیکی دیگر( مانند تراشه، پنل‌های نمایشگر، درایورهای نمایش، پنل پشتی، باتری و غیره) به وجود آمده که سرعتی روبه بالا در افزایش قیمت محصولات شیائومی هند و تاثیر بر روی خرید گوشی شیائومی و دیگر محصولات شیائومی ایجاد کرده است.از طرفی چنین کم داشتی، هزینه‌های بالای واردات را نیز دو برابر کرده که بر تمام اعضای تکنولوژی نظیر شیائومی اثرگذار خواهد بود.

سخن‌گوی شیائومی هند همچنین اضافه کرد:”در حالی که ما تلاش می‌کنیم از افزایش قیمت بپرهیزیم، اما به اضافه کردن قیمت برخی محصولات ناچاریم. بنابراین افزایش 3 تا 6 درصدی قیمت تلویزیون‌های هوشمند از ابتدای جولای، اجتناب ناپذیر است”.. در ماه آپریل نیز قیمت‌ها به دلیل انتقال دریایی و خارجی، به میزانی افزایش یافت.افراد دیگر در زمینه‌ی تلویزیون LED نیز احتمال می‌دهند افزایش 3تا4 درصدی پنل‌ها در بازار جهانی نیز رخ دهد. همچنین انتظار می‌رود قیمت گوشی‌های هوشمند نیز با درصدی مشابه افزایش پیدا کند.

تولید بخشی از محصولات شیائومی در هند

تلویزیون که یکی از بیش‌ترین کالاهای مصرفی الکتریکی است، قطعاتش از چین، تایوان، ویتنام و تایلند وارد شده و در هند مونتاژ می‌شود.مدیر شیائومی هند  گفته است  که این شرکت 3 میلیون تلویزیون شیائومیِ “ساخت هند”  فروخته و درخواست برای خرید آن همچنان وجود دارد. همچنین اضافه کرد که شیائومی متعهد شده که علاوه بر سرمایه‌گذاری بلند مدت در زمینه‌ی تولید تلویزیون و گوشی هوشمند شیائومی در هند، به ساخت قطعات دستگاه‌ها در این کشور کمک کند.

منبع:

https://www.indiatvnews.com/technology/news-xiaomi-to-increase-prices-of-phones-smart-tvs-by-3-6-per-cent-716420

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!