شیائومی می 11 پرو

خرید گوشی می 11 پرو
0
(0)

شیائومی می 11 پرو با قابلیت شارژ فوق‌العاده‌

در ماه می شیائومی از خط تولید شیائومی می 11 با شارژ انعطاف‌پذیر خبر داد که در مطلبی جداگانه ساختار  آن را مرور کردیم. اکنون شرکت شیائومی، استفاده از  شارژ 200 وات که امکان شارژ صفر تا 100 را تنها در 15 دقیقه دارد، در تولید گوشی شیائومی می 11 پرو اطلاع داد. به طور قطع این اختراع، یکی از شگفت‌انگیزترین ‎‌ها در تولید گوشی‌های جدید شیائومی  است که می‌تواند در جهان رکوردشکنی کند. شیائومی این روش ­­را شارژ فوق العاده‌ی شیائومی XiaomiHyperCharge نامیده است.

ظرفیت باتری شیائومی می 11 پرو

خرید گوشی شیائومی می 11 پرو

 با آن‌که در رونمایی اولیه از گوشی شیائومی می 11 ظرفیت باتری 4000 میلی‌آمپر پرو  نمایش داده شده است، اما برای شارژ فوق‌العاده سریع این گوشی، باید 5000 میلی‌آمپر ظرفیت با چرخه‌ی شارژ 800 داشته باشد. هرچند در این چرخه 20 درصد از ظرفیت باتری کاهش می‌یابد و این به مرور زمان بر عمر باتری اثر می‌گذارد، ولیکن این عدد به نسبت نیاز رسمی چین که تنها 60 درصد ظرفیت باتری بعد از 400 بار شارژ باید باقی بماند، بهتر است. هنوز جزئیاتی در ارتباط با قیمت شیائومی می 11 پرو  به دست نیامده است. از طرفی شنیده‌ها حاکی از آن است که ویژگی شارژ فوق‌العاده‌ی شیائومی به زودی بر روی تمام دستگاه‌ها قرار نخواهد گرفت. بنابراین برای خرید گوشی شیائومی با این ویژگی باید کمی منتظر خبرهای بعدی بود.

همکاری شیائومی با شرکتNuVolta Technologies

          شرکتی که در فناوری شارژ 200وات به شیائومی کمک می‌کند، NuVolta Technologies نام دارد. این شرکت، یکی از بازیگران اصلی در طراحی شارژ و فضای سیلیکونی است. بر طبق گزارشات جدید، این شرکت اخیراً نسل دوم تراشه‌ی شارژ سریع پمپی خود را راه‌اندازی کرده که بسیار به شارژ فوق‌العاده‌ی شیائومی شباهت دارد.

ظاهراً NuVolta NU2205 سریع‌ترین تراشه‌ی شارژ با بالاترین توان در صنعت است که امکان شارژ  100 وات را نیز دارد. این تراشه‌ی چینی از معماری شارژ سریع دو سلولی 2: 4 پشتیبانی می‌کند تا تمام 200 وات را به بخش‌های مختلف باتری انتقال دهد.

واضح است که NU2205 در حال حاضر یک تراشه‌ی منحصر به فرد در بازار است. شرکت تولید کننده‌ی آن با شکست رقیبان خارجی در فنآوری شارژ سریع دو سلولی، توانسته همکاری خود را با شرکت‌ بزرگی چون شیائومی آغاز کند که این همکاری به احتمال بسیار زیاد ادامه‌دار خواهد بود.

منبع:

https://www.gsmarena.com/xiaomis_impressive_200w_fast_charging_might_actually_become_reality-news-49879.php

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!