گوشی شیائومی می 11 پرو یک گوشی با بهترین ویژگی‌ها

گوشی شیائومی می 11 پرو
5
(1)

در تایخ  29 مارس 2021، شیائومی از تولید جدیدترین گوشی پرچمدار خود با نام شیائومی می 11 پرو خبر داد و در دوم آپریل امسال آن را در بازار چین عرضه کرد. اما ویژگی‌های این گوشی که احتمال ورود آن به ایران توسط تسک میران نمایندگی رسمی شیائومی یعنی وجود دارد، چه هستند؟

مشخصات ظاهری گوشی شیائومی می 11 پرو

گوشی شیائومی می 11 پرو Xiaomi Mi 11 Pro  در رنگ‌های Pine Wind Green، Dream Purple و Dream Black و با گلس محافظ استاندارد تولید شده است. وزن گوشی شیائومی mi 11 pro 208 گرم و ضخامت آن 8.53 میلی‌متر است. یک حفره‌ی صدای بسیار کوچک در جلو، شکافی بر لبه‌ی آنتن گوشی mi 11 pro شیائومی برای قرارگیری باندی بسیار باریک و انتهای سَندبلاست، از دیگر مشخصات ظاهری این گوشی شیائومی است.

گوشی شیائومی می 11 پرو

میزان مقاومت گوشی شیائومی می 11 پرو چه‌قدر است؟

برای نخستین‌بار بافت شیشه‌ی NCVM با AGوOC0 و دیافراگم  در رنگ بنفش گوشی می 11 پرو تلفیق شده و پوششی زیبا ایجاد کرده است. وجود پوشش شیشه‌ای CNC در چیدمان دوربین‌های پشتی، علاوه‌بر زیبایی از گوشی در برابر آلودگی جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر، این اولین مرتبه است که گوشی شیائومی، با IP68   پشتیبانی می‌شود.  گوشی شیائومی mi 11 pro می‌تواند در  عمق 1.5متری در 30 دقیقه قرار گیرد. در عمیق‌ترین استخر جهان تا این گوشی در عمق 40 متری نیز موفق عمل کرده است.

صفحه‌ نمایش گوشی شیائومی می 11 پرو

گوشی شیائومی می 11 پرو

از آن‌جا که صفحه ‌نمایش گوشی ‌ها موضوع مهمی در تماشا و میزان سرعت انتقال تصاویر هستند، شیائومی انواع گوناگونی از نمایشگرها را به کار می‌برد تا حق انتخاب کاربران با توجه به کارایی و هزینه‌ی هر نمایشگر  در خرید گوشی شیائومی به سطحی بالاتر رود. در گوشی جدید شیائومی mi 11 pro نیز این شرکت از صفحه نمایش چهار طرف منحنی AMOLED با اندازه‌ی 6.81 اینچ و رزولوشن 3200×1440 و تراکم پیکسلی 515PPI، نرخ تازه‌سازی 240 هرتز، نرخ نمونه‌برداری 480 هرتز با طیف وسیع رنگی بهره برده است. این گستردگی رنگی در گوشی شیائومی می 11 پرو به قدری است که یک بیلیون رنگ را پشتیبانی می‌کند. درجه‌ی روشنایی این گوشی 900 نیت در زیر نور بسیار قوی بوده و توانسته با بهترین کیفیت نمره‌ی A+ را از DisplayMate دریافت کند. محافظ این گوشی شیائومی ،Gorilla Glass Victus  است. در بالا و پائین نمایشگر این گوشی، دو حسگر برای جلوگیری از لمس‌های تصادفی و یک حسگر تشخیص اثرانگشت در زیر صفحه نمایش بسیار باریک قرار داده شده است.

حسگر جدید در دوربین شیائومی می 11 پرو

دوربین‌های گوشی شیائومی mi 11 pro ، ترکیبی از سه دوربین پشتی و یک دوربین جلویی هستند. در بخش دوربین‌های پشتی، سیستم حسگر بسیار بزرگ قرار داده شده است. این گوشی نخستین گوشی است که  با حسگر Samsung GN2 CMOS تولید شده و توسط هر دو شرکت یعنی شیائومی و سامسونگ پیشرفت کرده است. این حسگر در دوربین اصلی،قابلیت عکاسی با کیفیت 50 مگاپیکسل را ایجاد می‌کند. دو دوربین دیگر می 11 پرو عبارتند از دوربین عکاسی از مناظر بسیارعریض با عمق میدانی 123 درجه و کیفیت 13 مگاپیکسل و لنز تله‌فوتوی 8مگاپیکسل با قابلیت  50 برابر بزرگ‌نمایی. همچنین دوربین سلفی شیائومی می 11 پرو 20 مگاپیکسل است.

گوشی شیائومی می 11 پرو

برای اولین‌بار این دوربین‌ها از فنآوری چندنمونه‌ای با قابلیت کم کردن نویز و ویژگی تمرکز پیشرفته و الگوریتم بهبودیافته‌ی حالت شب استفاده کرده‌اند.

عملکرد جدیدترین گوشی شیائومی چگونه است؟

پردازنده‌ و حافظه‌ی جانبی که در می 11 پرو شیائومی استفاده شده، اسنپدراگون 888 و UFS 3.1 هستند. این گوشی با تکنولوژی جدید تغییر دمای جامد-مایع-گاز، اتلاف حرارت را تغییر می‌دهد. در ساختار سخت‌افزاری این گوشی شیائومی یک صفحه‌ی غوطه‌ور بزرگ VC ،گرافیت، پوشش فویل مسی سیستم روی تراشه طراحی شده است. یکی از تغیرات در ساخت این گوشی، تغییر ژل روی SoC به پَد جدید حرارتی تغییر است که با نوع جدید مواد پلیمری_ پودر حرارتی سرامیکی و پلیفین پلیمر ترکیب یافته است.

اتصالات اینترنتی و بلندگوی شیائومی می 11 پرو

اینترنت در گوشی شیائومی می 11 پرو قابلیت پشتیبانی از نسخه‌ی WiFi6  را دارد. همچنین برای سیستم صوتی این گوشی شیائومی بلندگوهای فوق خطی در بالا و پائین آن در نظر گرفته شده است. با استفاده از بلندگوی قوی و حرفه‌ای  Harman Kardon صدا تنظیم و تولید می‌شود. گوشی mi 11 pro شیائومی می‌تواند صدای محیط را شناسایی کند، و اطلاعات را با بلوتوث دوگانه یا میکروفون وایرلس و الگوریتم  ضبط صدای پیشرفته و بدون نویز انتقال دهد.

 شارژ سریع در گوشی می 11 پرو شیائومی

این گوشی جدید شیائومی از دومین نسل فنآوری اکسیژن_نانو_سیلیکونی سلول‌های آنُد که اولین تولید انبوه از این تکنولوژی است، استفاده می‌کند. همچنین بر مشکل شارژ کم در این تکنولوژی  غلبه شده کرده است. ظرفیت باتری گوشی شیائومی می 11 پرو 5000mAh است. طراحی مرکزی شارژ سریع  چند قطبی MTW باعث سرعت عمل و کاهش دما بدون حرارت اضافی می‌گردد.شارژ سریع و بی‌سیم این گوشی موبایل شیائومی 67 وات  و با سرعت بالا است. شارژ 100 درصدی تنها در 36 دقیقه و شارژ معکوس 10 وات از دیگر ویژگی‌های آن است. جزئیات بیشتر درباره‌ی شارژ سریع گوشی می 11 پرو را در اینجا می‌توانید مطالعه کنید.

گوشی شیائومی می 11 پرو

ویژگی‌های دیگر شیائومی می 11 پرو

قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب، وجود فنآوری مکان‌یابی GPS و Beidou ، NFC چندکاره، نسخه‌ی جدید Xiao Ai، موتور خطی X-axis از دیگر ویژگی‌های این گوشی شیائومی است.

قیمت گوشی شیائومی می 11 پرو

گوشی شیائومی mi 11 pro  (128/8گیگ) در چین موجود است که قیمت آن 4999 وآن معادل 760 دلار است. همچنین قیمت می 11 پرو شیائومی 256 گیگابایت و  8 گیگابایت ،5999 یوآن (806 دلار) است. خرید گوشی شیائومی mi 11 pro با ظرفیت 12گیگ+256گیگ، نیز در چین 5699 یوآن(867دلار) تعیین شده است.

جدول مشخصات گوشی شیائومی می 11 پرو


گوشی شیائومی می 11 پرو

منبع

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!