پر فروش‌ترین اسکوتر الکترونیکی جهان با طراحی بنز

اسکوتر شیائومی
0
(0)

تصور کنید برای سریع‌تر رسیدن به کلاستان، از پیاده رفتن صرف نظر کرده‌اید و قصد دارید با ماشین شخصی و یا تاکسی اینترنتی به کلاس بروید. اگر ترافیک مسیر باعث دیرتر رسیدن شما بشود، علاوه بر زمان از دست رفته، هزینه‌ی بالای این سفر کوتاه نیز شما را خشمگین می‌نماید. استفاده از موتور سیکلت و دوچرخه گزینه‌ی مناسبی برای مسافت‌های نسبتاً کوتاه به شمار می‌آید. اما نظرتان درباره‌ی اسکوتر برقی با طراحی بنز و ساخت شیائومی چیست؟

شیائومی که پیش از این با ساخت چند مدل اسکوتر توانسته بود این وسیله‌ی جذاب را با حفظ کارکرد تفریحی، به جمع وسایل نقلیه شهری بیاورد، با ارتقا در می اسکوتر پرو 2 (MI electric scooter pro 2) توانست، عنوان پرفروش‌ترین اسکوتر الکترونیکی جهان را کسب نماید.  این اسکوتر حاصل همکاری مهندسان شیائومی و طراحان مرسدس بنز می‌باشد. شما فکر می‌کنید این گجت شیائومی کاربردی است و یا تنها یک وسیله‌ی تفریحی و لوکس به شمار می‌آید؟

با عملکرد اسکوتر برقی بیشتر آشنا شوید

اسکوترها به طور معمول با فشار یک گام بر روی زمین و کشش به سمت جلو، به حرکت در می‌آیند. این نوع حرکت ترکیبی از دوچرخه سواری و اسکیت می‌باشد. البته که اسکوتر، انرژی کمتری نسبت به دوچرخه مصرف می‌نماید و امنیت بیشتری در مقایسه با اسکیت دارد. کمپانی های سازنده‌ گجت ها با در نظر گرفتن یک موتور برقی کوچک، توانستند سرعت اسکوترها را افزایش و نیاز به پا زدن را کاهش بدهند. البته اسکوترهای برقی برای شروع فعالیت موتور برق به فشار پا بر زمین نیاز دارند. همچنین برای افزایش سرعت و همچنین در مسیرهای سربالایی، لازم است با ضربات پا، به عملرد اسکوتر کمک کنید.

اسکوتر برقی شیائومی پرو 2

امضای مرسدس بنز روی اسکوتر شیائومی

اسکوتر برقی شیائومی به عنوان یک وسیله نقلیه قابل حمل طراحی شده‌است. بنابراین علاوه بر در نظر گرفتن مقاومت و استحکام بدنه، حمل آسان و وزن کم اسکوتر برق شیائومی پرو 2 نیز حائز اهمیت است. طراحان بنز برای اسکوتر برقی Pro 2 از ماشین های مسابقه بنز الهام گرفته‌اند. این امر نه تنها در طراحی، بلکه در نوع متریال نیز، نمود پیدا کرده است.

جنس بدنه اسکوتر برقی شیائومی، آلومینیوم می‌باشد. این گجت از قسمت بالای چرخ جلویی تا می‌شود. دکمه پاور، ترمز و اهرم کنترل سرعت بر روی فرمان اسکوتر شیائومی پرو 2 قرار دارد. شیائومی برای این گجت از تایرهایی با قابلیت تنظیم باد بهره می‌برد. این انتخاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید کنترل بیشتری بر روی حرکت اسکوتر داشته باشید. البته در صورت نیاز می‌توانید این چرخ‌ها را با تایرهای ضد پنجری تعویض نمائید.

Mi Electric Scooter Pro 2

در رابطه ربات انسان نمای شیائومی چه اطلاعاتی دارید؟ برای مطالعه بررسی این ربات، وارد خبرنامه تسک‌میران شوید.

ظرفیت باطری مناسب برای استفاده شهری

درمورد وسایل حمل و نقل برقی همواره نگرانی اتمام شارژ باتری وجود دارد. شاید به همین دلیل است که افراد ترجیح می‌دهند از وسایل نقلیه بنزینی بهره ببرند. اما به نظر می‌رسد در آینده بسیار نزدیک، همه‌ی ما به سراغ سوخت های ایمن و غیر فسیلی خواهیم رفت. بی شک عادت به مصرف بهینه‌ی سوخت و جایگزینی سوخت‌های ایمن، در سبک زندگی سالم و حفاظت از زمین، نقش انکار ناپذیری دارد. در همین راستا باید موضع متعصبانه در مورد اسکوترهای برقی را کنار گذاشت و به این تکنولوژی اعتماد کنیم .

 شیائومی برای جلب رضایت کاربران اسکوتر، ظرفیت باتری را افزایش داده‌است. باتری 1280 میلی آمپر ساعتی این اسکوتر الکترونیکی شیائومی، امکان استفاده در حدود 45 کیلومتر را به شما می‌دهد.

قدرت بالای موتور اسکوتر، On time بودن شما را تضمین می‌کند

اسکوتر برقی شیائومی

چرخ جلوی اسکوتر برقی شیائومی پرو 2، حامل موتور براشلس 600 واتی این دستگاه است که می‌تواند با حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعت، حرکت کند. به علاوه، تنظیمات این اسکوتر الکترونیکی شیائومی، سه حالت مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با در نظر گرفتن محیط و شرایط دلخواه شما، سرعت را تأمین نماید. به این صورت که در فضایی مانند پارک و یا مرکز خرید، شما می‌توانید سرعت را بر روی حالت پیاده روی قرار بدهید تا از بروز دردسر جلوگیری نمائید.

با در نظر گرفتن بازه‌ی سنی 16 الی 50 سال که برای این اسکوتر در نظر گرفته شده‌، این اسکوتر برای افرادی که زیر سن قانونی برای رانندگی هستند و خانم‌ها نیز مناسب می‌باشد. افزون بر این هزینه بنزین و کرایه تاکسی از لیست مخارج ماهیانه‌ی شما خط می‌خورد. احتمالاً همه‌ی ما در این مورد اتفاق نظر داریم که اسکوتر برقی شیائومی پرو 2 یکی از دوست داشتنی‌ترین گجت‌های شیائومی به شمار می‌آید. تصدیق این جمله را در فروش بالای این محصول می‌توان یافت.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!