یک ساعت هوشمند برای تمام استایل ها

آمازفیت شیائومی
0
(0)

خرید ساعت هوشمند به یکی از خریدهای واجب زندگی دیجیتالی امروز بدل شده‌است. شما برای چک کردن اعلان های گوشی همراهتان و یا بررسی وضعیت آب و هوا، آنالیز سلامتی و بسیاری از موارد دیگر، به ساعت هوشمند نیاز دارید. اما با در نظر گرفتن امکانات ساعت های هوشمند، انتخاب یک ساعت متناسب با استایل و نوع شخصیت هر فرد کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. شما نمی‌توانید ساعت هوشمند و اسپورت خود را با استایل رسمی استفاده نمائید. بنابراین حضور اسمارت واچ و استفاده از مزایای آن در زندگی شما کمرنگ می‌شود.

قیمت ساعت هوشمند آمازفیت جی تی ار 3 پرو

شرکت آمازفیت به عنوان زیر مجموعه شیائومی، در ساخت ساعت های هوشمند، تبحر دارد. اما طراحان این شرکت در ساخت ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 Pro توانسته‌اند با ایجاد ظاهری کلاسیک، نظم پوشش شما را در هر موقعیتی حفظ نمایند. البته طراحی ظاهری زیبا تنها دلیل ارزش خرید ساعت آمازفیت GTR 3 Pro نمی‌باشد. این ساعت مزایای ارزنده ای را در اختیار شما قرار می‌دهد هرچند خالی از ایراد هم نمی‌باشد.

جهت مشاهده اطلاعات اسکوتر شیائومی کلیک کنید.

نمایشگر بزرگ برای کاربری آسان

آمازفیت جی تی آر 3 پرو یک نمایشگر 1.45 اینچی دایره‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد. این صفحه نمایش از نوع AMOLED می‌باشد و وضوح تصویر در قامت یک ساعت هوشمند پرچمدار است. روشنایی صفحه نمایش آمازفیت Gtr 3 pro تا 1000 نیت قابل تنظیم است. ساعت شما با این میزان روشنایی در زیر نور آفتاب کمترین افت کیفیت را تجربه می‌کند. با این حساب می‌توانید ورزش‌ های محیط باز و طبیعت را با خیال راحت انجام دهید. نکته مثبت دیگری که در رابطه با این صفحه نمایش وجود دارد، نرخ تازه سازی 50 هرتز آن می‌باشد که باعث افزایش کیفیت تصویر و روان تر شدن حرکت ها شده‌است.

ساعت هوشمند Amazfit GTR 3 pro

همراه شما در ایجاد سبک زندگی سالم

یکی از اصلی ترین کاربردهای ساعت های هوشمند، اطلاعاتی است که از وضعیت سلامتی و آنالیز فعالیت های ورزشی ارائه می‌دهند. ساعت Amazfit GTR 3 Pro با پشتیبانی از 150 حالت ورزشی، می‌تواند مخاطبانی با سلایق ورزشی متفاوتی در راضی نگه‌دارد.  حتی این ساعت تا عمق 50 متری آب کارایی دارد و برای علاقه مندان به ورزش های آبی و شناگران حرفه‌ای، کاملاً مناسب است.

ساعت هوشمند ضد آب آمازفیت

به علاوه، سنسور های به روز و دقیق این گجت پوشیدنی، می‌توانند داده های بدن شما را به بیشترین دقت و سرعت، بررسی می‌نماید و نمایش دهند. Amazfit GTR 3 Pro اطلاعاتی همچون میزان اکسیژن اشباع خون، تپش قلب، میزان کالری سوزانده شده، تعداد گام ها و دمای بدن، توسط ساعت هوشمند آمازفیت به شما ارائه می‌دهد. بررسی کیفیت خواب شما نیز از امکانات GTR 3 Pro می‌باشد که کمک می‌کند تا به مرور زمان کنترل خواب خود را در دست داشته باشید.

پشتیبانی آمازفیت GTR 3 Pro از دستیار صوتی الکسا

آمازفیت ارتباطش را با کاربر متوقف نمی‌کند. حضور دستیار صوتی اکسا به شما کمک می‌کند تا در مواقعی که دستتان بند است، بتوانید فعالیت های ساعت هوشمندتان را کنترل نمائید. این امکان برای لحظاتی که در حال رانندگی هستید بسیار کارآمد می‌باشد.

الکسا در این ساعت، به زبان چینی، انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی با شما صحبت می‌کند. برای فعال کردن این دستیار صوتی، باید دست خود را بالا بیاورید و از حالت Raise to wake استفاده کنید. همچنین در حالت نمایشگر همواره روشن نیز می‌توانید الکسا را فرا بخوانید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!