اطلاعات جدید لو رفته شیائومی 14 اولترا!

5
(2)

شیائومی گوشی‌های هوشمند شیائومی 14 و 14 پرو را در ماه اکتبر 2022 عرضه کرد. اما مدتی است که زمزمه‌های یک نوع سطح بالاتر به نام “Ultra” در حال چرخش است. در حالیکه شیائومی وجود آن را به طور رسمی ‌تایید نکرده است، تصاویر جدیدی از دستگاه به بیرون درز کرده است.

این عکس‌ها که احتمالاً برای آزمایش اولیه دوربین گرفته شده‌اند، گوشی را در یک قاب محافظ پنهان نشان می‌دهند. این امر طراحی کلی را مبهم می‌کند، اما برآمدگی قابل توجه دوربین با لنز پریسکوپ در سمت راست پایین متوجه چشم‌ها است.

این گوشی را می‌توان با شیائومی 14 پرو و ویوو ایکس 100 پرو مقایسه کرد. همچنین به نظر می‌رسد فریم آن با چیزی شبیه به شیائومی 13 اولترا مشترک باشد. فراتر از ویژگی‌های قابل مشاهده، جالب‌ترین جزئیات از یک برچسب سفید در پشت گوشی می‌آیند.

نسخه گوشی های شیائومی 14 اولترا

گوشی‌ها دارای علامت‌های «N1» «P2» و «EU» است که سرنخ‌های مرموز ارائه می‌دهند. به گفته شیائومی، «N1» با شماره مدل مورد انتظار برای پرچمدار لایکا مطابقت دارد و این احتمال را بیشتر می‌کند که این در واقع 14 اولترا باشد.

“P2” نشان می‌دهد که این تکرار یک نمونه اولیه است که هنوز نهایی نشده است، در حالی که “EU” به یک نسخه جهانی بالقوه برای بازارهای اروپایی اشاره می‌کند.

البته که ماژول دوربین تا حد زیادی پنهان است، اما می‌توان انتظار طراحی گرد آشنا با چهار لنز را داشت.

به گفته Tipster Digital Chat Station گوشی Xiaomi 14 Ultra دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (Sony LYT 900 با OIS) با دیافراگم متغیر است. در کنار سنسور اصلی، انتظار می‌رود یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی دیگر و یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی این بسته را تکمیل کنند.

اطلاعات فاش شده همچنین حاکی از احتمال ارتقاء قاب تیتانیومی ‌برای 14 اولترا است. همچنین شایعاتی مبنی بر ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه وجود دارد و ممکن است این گوشی دارای باتری 5180 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ‌90 وات و شارژ بی سیم 50 واتی باشد. انتظار می‌رود شیائومی 14 اولترا با سری پد 7 شیائومی در آوریل 2024 معرفی شود.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!