بررسی اندروید 11

android 11
0
(0)

گوگل قابلیت‌های پیشین اندروید را به روزسانی کرده تا کاربران بهتر از گوشی هوشمند خود استفاده کنند. تقریباً تمام گوشی‌های شیائومی می‌توانند این نسخه از اندروید را دریافت کنند و در انتهای این مطلب لیست گوشی‌هایی که قابلیت دریافت اندروید 11 را دارند. در ویژگی‌های نسخه جدید اندروید بدین شرح است:

مشخصات اندروید 11

مدیریت هم‌زمان تماس‌ها در اندروید 11

با این ویژگی، می‌توانید پیام‌های چند برنامه‌ی مختلف را مشاهده کرده و یا پاسخ دهید. همچنین با توجه به علاقه، افرادی که بیشتر با آنان در تماس هستید، در اولویت بگذارید. در این صورت می‌توانید از این میان‌بُر بر صفحه‌ی قفل شده‌ی گوشی، برای تماسی سریع‌تر استفاده نمائید. با قابلیت چندوظیفگی اندروید 11 به پیام‌های اپلیکیشن‌های واتس‌اپ، اسکایپ  و غیره در یک زمان جواب دهید.

امکانات ضبط

با استفاده از ضبط صفحه نمایش، تمام برنامه‌ها و عملکرد شما با گوشی ضبط می‌شوند. با این ویژگی هم  صداها و هم تصاویر را می‌توانید ضبط کنید. امکان اشتراک‌گذاری این محتوا با دیگران نیز وجود دارد.

پاسخ‌گویی هوشمند

با استفاده از هوش مصنوعی، اندروید 11  به شما کمک می‌کند تا متون یا ایموجی‌هایی که بیشتر استفاده می‌کنید، به صورت پیش‌فرض ارسال شوند.

قابلیت جدید کنترل گوشی با صدا

تنظیم ویژگی دسترسی صدا در تنظیمات، به شما امکان می‌دهد در گوشی خود یا گوگل با استفاده از صدا جست‌وجو کنید.

کنترل دستگاه‌های هوشمند

با این قابلیت، زندگی خود را آسان‌تر کنید. این ویژگی کمک می‌کند تا نور چراغ‌های هوشمند یا دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی و غیره را کنترل کنید. درست مانند برنامه‌ی Mi Home  گوشی شیائومی یا دیگر دستگاه‌های هوشمندی که این اپلیکیشن بر روی آنان نصب شده

صدا در دستان شما

تغییر صدای دستگاه‌های صوتی اطراف شما در اندروید  11  ممکن شده است. اندروید 11 گوشی موبایل شما را مانند یک ریموت کنترل می‌سازد. همچنین بدون نیاز به سیم، موبایل خود را  به اتومبیل وصل کنید تا به موسیقی به راحتی گوش داده و یا تماس‌های خود را در امنیت کامل پاسخ گوئید.

جذابیت کنترل برنامه‌ها با اندروید 11

اجازه‌ی دسترسی به اطلاعات گوشی یا مکان و میکروفون در برنامه‌های جدید یا برنامه‌هایی که مدتی است استفاده نکردید، با پرسشی انجام می‌پذیرد. در هر بار استفاده‌ از برنامه‌ای که نیاز به میکروفون، مکان و یا دوربین گوشی دارد، این سوال پرسیده می‌شود.

امنیت گوشی

با اندروید 11 و استفاده از امنیتی که در به روزرسانی برنامه‌ها با گوگل پلی وجود دارند، به شما امنیت خاطر می‌بخشند.

آیا در سیستم‌ عامل اندروید 11مشکلی وجود دارد؟

به روزرسانی گوشی‌ های سیستم عامل اندروید، باعث بهبود عملکرد گوشی می‌شود. اما ممکن است در برخی نسخه‌های آزمایشی سیستم‌عامل‌ها مشکلاتی وجود داشته باشند. در این صورت شرکت موردنظر پیش از انتشار نسخه‌ی نهایی و ثابت، به برطرف کردن آن اقدام می‌نماید. اندروید 11  نیز در ماه گذشته به چنین مشکلی برخورد کرد که گوگل تا حدودی آن را حل نموده است. لازم به ذکر است، در آینده با توجه به  نوع نسخه  و سخت‌افزار گوشی‌های موبایل، امکان اضافه یا کم شدن ویژگی‌های اندروید 11 و نیز حذف یا افزوده شدن این سیستم عامل به گوشی‌های دیگر وجود دارد.

گوشی شیائومی و اندروید

گوشی شیائومی از سیستم عامل اندروید در کنار رابط کاربری خود عملکردی کامل دارد. بنابراین همیشه انتشار جدیدترین نسخه اندروید با رابط کاربری شیائومی MIUI تجربه‌ای بی‌نظیر برای کاربر خلق خواهد کرد تا کاربر از خرید گوشی شیائومی نهایت رضایت را به دست آورد.

اندروید 11 در کدام گوشی‌ شیائومی قابل دریافت است؟

انتشار نسخه‌ی جدید اندروید با نام اندروید 11 برای کسانی که از این سیستم عامل در گوشی موبایل استفاده می‌کنند، خبر خوشی است. در ماه ژوئن 2020، خبر انتشار نسخه‌ی جدید سیسستم عامل اندروید، بسیاری از طرفداران گوشی‌های اندروید را به شوق آورد. در تاریخ  16 نوامبر همین سال، اعلام شد که احتمال دریافت نسخه‌ی جدید اندروید برای گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو و دیگر گوشی‌های سری ردمی نوت در 2021 وجود دارد. در ماه ژوئن  گوشی ردمی نوت 9 پرو، نسخه‌ی ثابت اندروید 11 را دریافت کرد. پس از آن تا همین امروز گوشی‌های شیائومی متفاوتی در حال دریافت نسخه‌ی بتا یا ثابت اندروید 11 هستند.

لیست گوشی های شیائومی با اندورید  11

*توجه داشته باشید امکان اضافه یا حذف شدن به این لیست وجود دارد. آخرین به روزرسانی‌ها، در آینده اضافه خواهند شد.

اندروید 11
گوشی های شیائومی با اندورید  11

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!