راه اندازی ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت

ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت شیائومی
3.3
(4)

یکی از جادوهای جهان شیائومی، حضور همیشگی و کاهش فاصله‌ شما و تکنولوژی، تنها به اندازه‌ی یک لمس است. شما می‌توانید در گستره‌ی محصولات متنوع شیائومی غوطه‌ور شوید و لذت ببرید. ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت (redmi watch 2 Lite) یکی از پرمخاطب ترین ساعت های هوشمند شیائومی است که به واسطه‌ی طراحی ساده و شکیل خود، برای استفاده با هر کاربری مناسب است. حتی شما می‌توانید با هر استایلی این ساعت را استفاده نمائید.

شما در حال مطالعه‌ی این مطلب هستید، به احتمال زیاد ساعت شیائومی ردمی واچ 2 لایت را تهیه کردید و به دنبال اتصال ساعت هوشمند شیائومی به گوشی موبایلتان هستید. ابتدا بابت انتخاب خوبی که داشتید به شما تبریک می‌گوئیم، سپس به سراغ آموزش گام به گام اتصال و راه اندازی ساعت ردمی واچ 2 لایت می‌رویم.

redmi watch2 lite

بررسی مشخصات ساعت ردمی واچ 2 لایت

از آن جایی که ممکن است شما به تازگی قصد خرید این ساعت هوشمند شیائومی را داشته باشید، در این بخش مرور کوتاهی خواهیم داشت بر اطلاعات redmi watch 2 lite.

شیائومی در ساخت ساعت های هوشمند و بندهای سلامتی، توانست بخش گسترده‌ای از بازار را به خودش اختصاص بدهد. یکی از دلایل خوشنامی و همینطور تجربه‌های موفق شیائومی در زمینه‌ی ساعت هوشمند، مربوط به نسل قبل همین ساعت یعنی ردمی واچ لایت می‌شود.

ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت، برای استفاده‌های روزانه و ورزشی مناسب است. این ساعت به سنسورهای سنجش ضربان قلب، قطب نما الکترونیکی، پایش اکسیژن خون و پایش خواب مجهز است. به علاوه از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند شیائومی با دستگاه هایی مجهز به سیستم عامل اندروید 6 به بالا و iOS10 به بالا، سازگار می‌شود.

باتری دستگاه 262 میلی آمپر ظرفیت دارد و شارژ دهی با شارژ مغناطیسی اختصاصی ردمی واچ 2 لایت انجام می‌شود. بدنه‌ی ساعت هوشمند شیائومی از جنس پلاستیک فشرده و بند ساعت از جنس سیلیکون است که تا عمق 5 اتمسفر (عمق 50 متری) در برابر نفوذ آب مقاومت دارد.

بررسی مشخصات و قیمت ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت

چگونه ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت راه اندازی کنیم؟

برای اتصال ساعت ردمی واچ 2 لایت به گوشی موبایل، ابتدا برنامه Mi Fit (Mi Fitness) را نصب کنید. این برنامه را می‌توانید بر روی گوشی های اندروید و یا iOS قابل اجرا کنید.

دانلود مستقیم برنامه Mi Fitness از google play

زمانی که برنامه‌ می فیت را برای اولین بار باز می‌کنید، از شما می‌خواهد با حساب کاربری شیائومی خود (Mi Account) وارد شوید. اگر حساب کاربری دارید Sing in بفشارید. در غیر این صورت جهت ساخت می اکانت اقدام بفرمائید.

پس از ورود به برنامه، از نوار پائین گزینه profile را انتخاب کنید و مشخصات کاربری خود را وارد کنید.

توجه: این برنامه دسترسی به موقعیت مکانی شما را جهت بهبود عملکرد ورزشی ردمی واچ 2 لایت می‌خواهد. بنابراین گزینهAllow (اجازه دادن) و یا Allow while using the app (اجازه در زمان استفاده از برنامه) را انتخاب کنید.

وصل کردن ساعت ردمی واچ 2 لایت

پس از تکمیل پروفایل، بر روی گزینه‌ی Add device (افزودن دستگاه) را لمس کنید و مدل ساعتتا ساعت ردمی واچ 2 لایت، به لیست لوازم شما اضافه شود. همچنین اگر ترازوی هوشمند شیائومی داشته باشید، می‌توانید آن را هم به برنامه اضافه بفرمائید تا اطلاعات کاملی از فعایت های ورزشی و آنالیز سلامتی خود و دریافت کنید.

اتصال ساعت redmi watch 2 lite

ساعت هوشمند redmi watch 2 Lite را در حالت روشن و نزدیک گوشی موبایل خود قرار دهید تا دو دستگاه همگام شوند.

پس از چند ثانیه، پیام تطابق اطلاعات بر روی گوشی شما نمایش داده‌می‌شود. گزینه‌ی Agree (موافقت) را لمس کنید.

کد شش رقمی بر روی گوشی نمایش داده می‌شود که در صورت یکسان بودن با کد روی ساعت ردمی واچ 2 لایت، پیام را تایید کنید.

حالا ساعت هوشمند redmi watch 2 lite شما به برنامه می فیت متصل شده‌است. آموزش های کوتاهی در رابطه با عملکرد ساعت به شما نشان داده‌می‌شود و پس از آن می‌توانید از ساعت هوشمند ردمی واچ 2 لایت استفاده کنید

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 3.3 / 5. تعداد رای‌ها: 4

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!