بررسی دوربین گوشی های شیائومی 12T و شیائومی 12T Pro

دوربین 200 مگاپیکسلی 12 تی
4
(4)

خانواده‌ی شیائومی 12 ها، در حال تکمیل هستند. با وجود شایعه‌هایی در رابطه با محصول پیش روی شیائومی، یعنی سری 13، اخبار داغی از مشتقات شیائومی 12، توجه‌ها را به خود جلب نموده است. شیائومی 12 تی (Xiaomi 12T) و شیائومی 12 تی پرو (Xiaomi 12T Pro) دو محصولی هستند که در تاریخ 4 اکتبر 2022 معرفی شدند. مشخصات حاکی از این است که جامعه‌ی هدف شیائومی برای این دو گوشی، تولید کنندگان محتوا بودند.

جزئیات بالا در تصویربرداری

هر دو گوشی شیائومی 12 تی و شیائومی 12 تی پرو، از سیستم های تصویربرداری حرفه‌ای پشتیبانی می‌کنند. هردو گوشی برای عکاسی و فیلم برداری حرفه‌ای مناسب می‌باشند اما شاهد نوآوری و قدرت خارق‌العاده‌ای در گوشی شیائومی 12T Pro هستیم. این گوشی به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز می‌باشد. چنین لنز دوربینی در میان گوشی های هم رده‌ی شیائومی 12 تی پرو بی‌نظیر است و بی‌شک ارزش خرید این گوشی را افزایش می‌دهد. 

بررسی جزئیات دوربین شیائومی 12 تی پرو Xiaomi 12T Pro

دوربین عقب شیائومی 12 تی پرو از سه لنز استفاده می‌نماید تا تصاویری کاملاً حرفه‌ای ثبت کند. دوربین اصلی، لنز عریض یا wide است و همانطور که بر روی ماژول دوربین حک شده، 200 مگاپیکسلی می‌باشد. سایز سنسور 1.22/1 اینچ در نظر گرفته شده که همین امر تا حد زیادی بر کیفیت تصاویر تأیرگذار است.

وظیفه‌ی ثبت تصاویر اولترا واید یا فوق عریض در گوشی شیائومی 12T Pro بر عهده‌ی لنز 8 مگاپیکسلی می‌باشد که عملکردی فرا تر از انتظار را از خود نشان می‌دهد.

لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی شیائومی 12 تی پرو داستان زندگی را با جزئیات برای شما روایت می‌کند. در تصاویر ثبت شده با لنز ماکرو گوشی Xiaomi 12T pro قادر است کوچکترین جزئیات را به نمایش بگذارد.

قابلیت پرو کات شیائومی

شیائومی قابلیت پرو کات Procut را در بخش نرم افزار دوربین شیائومی 12 تی پرو لحاظ نموده است. این امکان به شما اجازه می‌دهد، چند کادر از یک عکس داشته باشید. بدون افت کیفیت!

به تصاویر زیر دقت کنید. کادرهای متفاوت تنها از یک شات ثبت شده‌اند.

این قابلیت در ایده پردازی و ایجاد آلبوم‌های هنری به شما کمک می‌کند. همچنین باعث می‌شود سوژه‌های متفاوتی را در هر تصویر به نمایش بگذاری. اگر یک هنرمند و تولید کننده‌ی محتوا هستید، این امکان در گوشی شیائومی 12 تی پرو، خلاقیت شما را به چالش می‌کشد.

12T and 12T Pro Camera ability

از دیگر نکات ارزنده‌ی دوربین شیائومی 12 تی پرو، لنز فوق العاده بزرگ آن است. لنز اصلی 1.22/1 باعث می‌شود نوردهی و تشخیص جزئیات در بالاترین حد خود باشد. به علاوه تصویر برداری در نور شب، با کیفیت بالا انجام می‌شود.

جزئیات دوربین شیائومی 12 تی (Xiaomi 12T)

پیکر ماژول دوربین شیائومی 12T مانند برادر بزرگ‌تر خود، به سه لنز مجهز است:

  • لنز واید 108 مگاپیکسلی
  • اولترا واید 8 مگاپیکسلی
  • ماکرو 2 مگاپیکسلی

شیائومی 12 تی هم مانند برادر بزرگتر خود، امکانات هنری بی‌شماری را برای شما فراهم آورده. با هم به بررسی چند مورد از امکانات دوربین Xiaomi 12T می‌پردازیم.

  • افکت‌های نورپردازی حرفه‌ای برای عکاسی در هر فضایی
  • فیلترهای رنگ حرفه‌ای، متنوع و قابل به روزرسانی
  • پشتیبانی از لنز گوگل
  • امکان عکاسی پرو که به شما اجازه می‌دهد بسیاری از تنظیمات حرفه‌ای دوربین را به صورت دستی تنظیم نمائید.
  • تصویر برداری HDR
  • قابلیت دنبال کردن سوژه

البته توانایی های شیائومی 12 تی به همین چند مورد محدود نمی‌شود. اما اگر بخواهیم برترین ویژگی دوربین شیائومی 12T را بیان کنیم، بی‌شک قابلیت امکان تصویربرداری و عکاسی در نور شب همان چیزی است که هنرمندان را راضی می‌کند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 4 / 5. تعداد رای‌ها: 4

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!