ردمی نوت 10

0
(0)

ردمی نوت 10 تحولی در میان‌رده‌ها

خرید گوشی شیائومی می‌تواند به یکی از بهترین خاطرات خرید شما تبدیل شوند. از آن‌جا که مناسب یودن قیمت گوشی شیائومی آن را منحصربه فرد و خرید گوشی هوشمند را برای تمامی اقشار امکان‌پذیر کرده است، شیائومی به پاس قدردانی از کاربران، همواره گوشی‌هایی با کارایی بیشتر ارائه می‌دهد. در جدیدترین اقدام، این شرکت ردمی نوت 10 را در مسیر تکامل نسل‌های پیش از خود به بازار عرضه کرد.

پردازنده

ساختار پردازنده‌ی ردمی نوت 10 اسنپدراگون 678 است. CPU این گوشی، کوالکام کایرو 460 و GPU آن، آدرنو612 است.

صفحه‌ی نمایشگر

این گوشی صفحه‌ای AMOLED با رزولوشن 2400×1080دارد. ساختار این صفحه‌ی 6.43 اینچی، به گونه‌ای است که با تنظیم خودکار نورِ 360 ، سلامت چشمان شما را حفظ می‌نماید.

باتری

باتری این محصولmAh 5000  است که می‌تواند با شارژ سریع 33 وات، به سرعت انرژی باتری شما را بازگرداند

ظرفیت و حافظه

بالاترین ظرفیت آن 6GB+128GB  است. این دستگاه که جایگاه حافظه‌ی جانبی نیز دارد، با UFS 2.2  تولید شده است.

دوربین

چهار دوربین ردمی نوت 10 در پشت با کیفیت‌های MP48، MP8، MP2  و MP2ساخته شده‌اند. دوربین اصلی 48مگاپیکسلی برای عکاسی از مناظر گسترده و دوربین 8مگاپیکسلی مناظری بسیار پهن‌تر را ثبت می‌کند. یکی از دوربین‌های 2مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و دیگری حسگر عمقی دوربین‌های این گوشی است.  سلفی آن نیز MP13 است. همچنین این گوشی حالت‌های مختلف عکاسی مانند پرتره، سلفی تایم‌لپس و غیره را پشتیبانی می‌کند.

طراحی

گوشی ردمی نوت 10 شیائومی با وزن 178.8 گرم با گوریلاگلس 3 تولید شده است. قفل‌گشایی با حسگر اثر انگشت در کنار بدنه‌ی گوشی و یا با استفاده از حسگر تشخیص چهره انجام می‌شود. رنگ‌هایOnyx Gray،Pepple White وLake Green  برای این محصول تولید شده و این گوشی قابل خریداری از فروشگاه تسک‌میران می‌باشد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!