برند محبوب شیائومی

گوشی شیائومی
0
(0)

کسب رتبه‌ی 70 از 100 برند ارزشمند جهان در سال 2021 توسط شرکت شیائومی

 Kantar BrandZ  با بررسی رهبران صنعت با انجام چهار میلیون مصاحبه با مشتریان در مورد 185000 برند در 512 زمینه و 52 بازار ، 100 برند ارزشمند جهانی خود را اعلام کرد. در این میان شرکت شیائومی توانست به جایگاه هفتادم “با ارزش‌ترین برندهای جهان” دست یابد. کسب این رتبه که نسبت به سال گذشته 11 پله بهتر شده است، شیائومی را برای سومین سال متوالی به عنوان یکی از برندهای برتر جهان معرفی می‌کند. دلیل چنین ارزشی تولید مداوم محصول و عرضه با قیمت مناسب برای مصرف‌کننده است.

چرا شیائومی یک برند محبوب است؟

شیائومی بی‌وقفه در تلاش است تا مرز میان نوآوری و تکنولوژی را با یکدیگر در آمیزد که این امر موجب گسترش این شرکت به صورت جهانی شده است. شیائومی با نوآوری‌های خود در زمینه‌ی شارژ سریع، استقامت بالا و محصولات بادوام توانسته  موانع را از میان بردارد و خود را به عنوان یک برند پرکاربرد در میان عموم معرفی کند. بنابر همین دلایل، در ماه آپریل شیائومی به دلیل متعهد بودن به خلاقیت از طرف گروه مشاورین بوستون(BCG)  یکی از “خلاق‌ترین شرکت‌های 2021” اعلام شد.ازدیگر دستآوردهای شیائومی ایجاد حس اعتماد و حمایت کاربران و طرفداران “می” است که این شرکت را در میان 5 برند برتر تکنولوزی مصرف‌کنندگان قرار داده است.

تأثیر لوگوی جدید شیائومی

شرکت شیائومی

در ماه مارس، شیائومی هویتی بصری و تازه‌ای با تکیه بر طراحی و فلسفه‌ی “زنده” ارائه داد که موجب گسترش و ماندگاری شیائومی در بازار شد. همان‌طور که در مقاله‌ای جداگانه به این لوگو پرداخته شده است، مفهوم “زنده” تفکر و پاسخ شیائومی به نقطه‌ی عطف دوران ارتباط هوشمند است. در این مسیر شیائومی در دهه‌‌ی جدید راهنمائی است، که حضورگسترده‌ی خود را برای کاربران عادی از تکنولوژی تا هنر، از آفلاین تا آنلاین نشان می‌دهد .

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!