سود شیائومی

0
(0)

کسب بالاترین میزان درآمد و سود شیائومی در سه‌ماهه‌ی اول 2021

در ماه می 2021، اعلام شد که شرکت شیائومی به بالاترین میزان درآمد و سودی فراتر از انتظار در سه ماهه‌ی اول سال میلادی دست یافت. مبلغ کلی سود شیائومی در این بازه‌ی زمانی حدود 460 بیلیون تومان اعلام شده که نسبت به سال گذشته 54.7% افزایش داشته است.

شیائومی هرگز در پیشرفت متوقف نمی‌شود!

طی سه ماهه‌ی اول 2021، سود شیائومی به بالاترین میزان خود رسید که نشان دهنده‌ی ساختارتجارتی قدرتمند و اجرایی نیرومند استراتژی‌های این شرکت است. رشد بسیار زیاد صادرات گوشی‌های هوشمند، از دلایل گسترش کاربران محصولات شیائومی در سطح جهان است. همچنین استفاده از اینترنت اشیاء در کنار رشد بالای خطوط تولید، شیائومی را به یکی از شرکت‌های بزرگ تبدیل کرده که همواره در جست‌وجوی فرصت‌های جدید و برون‌سازی افق تجاری خود می‌باشد.

مروری بر عملکرد سه ماهه‌ی شرکت شیائومی

با این‌که شیائومی همچنان در جایگاه سومِ شرکت برتر جهان قرار دارد، به رشد در بازار گوشی هوشمند ادامه می‌دهد.در سه ماهه‌ی اول 2021، فروش بالای شیائومی، میزان سود آن را به 69.8 درصدی رساند. تجارت جهانی گوشی‌های هوشمند در این دوره  49.4 میلیون یوآن رسید و حاشیه سود ناخالص گوشی‌های هوشمند شیائومی  12.9% و میزان سود آن در بازار 14.1% شد.

ابتدای 2021 با رشد درخواست گوشی‌های هوشمند، شیائومی در چین جایگاه چهارم بازار را کسب کرد. اما گسترش فروش آنلاین محصولات شیائومی در ماه‌های بعد 2021 سود شیائومی را به 38 درصد رساند که با یک افزایش 18.5 درصدی، نسبت به سه ماهه‌ی نخست 2020، به رتبه‌ی سوم رسید. همچنین شیائومی 2300 فروشگاه جدید برای فروش محصولات به‌صورت آفلاین افتتاح کرد، که این موضوع نیز در بالا رفتن سود آن موثر واقع شد.

از طرفی قیمت گوشی‌های شیائومی با مناسب بودن خود، این شرکت را به‌‌عنوان یکی از مهم‌ترین تولید کنندگان گوشی در چین و سراسر جهان، تبدیل کرده است.

هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند

 در اوایل 2021، شیائومی با این استراتژی که شامل اینترنت اشیا و کنترل از راه دور آن‌هاست، برای نهمین سال متوالی در زمینه‌ی تولید تلویزیون به رتبه‌ی اول در چین  و رتبه‌ی پنجم جهان دست یافت.

بخش محصولات خانگی و اینترنت اشیای شیائومی رشد جهانی را حفظ کرده که این شرکت را نسبت به سال پیش در همین زمان، به 81.1% سود رسانده است. این محصولات که میان مردم بسیار محبوب هستند، عبارتند از دستگاه تصفیه هوای شیائومی، می باکس، اسکوتر برقی و غیره.

کنترل این اشیا از طریق اپلیکیشن‌های لپ‌تاپ و گوشی، موجب رشد بیش از پیش خرید این محصولات شده است. هر کاربر با وصل شدن 5 دستگاه (یا بیشتر)، آمار اتصال دستگاه‌ها را به 6.8 میلیون رسانده که این استفاده نسبت به  سال پیش  48.9% افزایش یافته است.

از موارد دیگر بالا رفتن سود شیائومی، کاربران اینترنتی هستند که با افزوده شدن به تعداد آن‌ها، سود تبلیغات نیز رشد کرده و رکوردی جدید ثبت نموده است. بخش اینترنتی شیائومی رشد 11.4 درصدی داشته و سود ناخالص آن نیز به 72.4% رسیده است. در ماه مارس 2021، MAU (واحد دسترسی رسانه‌ای) به‌عنوان رابط MIUI ، رشدی معادل 425.3 میلیون نفر در جهان و 6.4% در چین داشته است. این گسترش با استفاده از تلویزیون، می باکس و بیشتر شده است.

حفظ رشد سود در بازارهای خارجی

با افزایش سود 50.65 درصدی نسبت به سال پیش در بازارهای خارجی، شیائومی توانسته در بازار 62 کشور و منطقه در جایگاه نخست قرار گیرد.

شیائومی در شرق اروپا برای هشتمین ماه، در اسپانیا برای پنجمین سه ماهه با 35.1% سود، برای چهاردهمین بار در هند ، و برای اولین‌بار در روسیه با رشد 32.1%  به جایگاه اول رسید. همچنین در ایتالیا رتبه‌ی دوم، آلمان و فرانسه سوم، انگلستان پنجم شده که نسبت به سال گذشته حدود 90% رشد داشته است. از طرف دیگر شیائومی توانسته در آمریکای لاتین به رتبه‌ی سوم، در بازار خاورمیانه با رشد 87.8% به سومین جایگاه، در آفریقا نیز به رتبه‌ی چهارم دست یابد.

پیگیری بی‌وقفه‌ی شیائومی در فنآوری، موجب گسترش مداوم و رشد آن شده است. قابلیت‌هایی چون شارژ سریع  فوق‌العاده‌ی گوشی ، خلاقیت در از میان برداشتن موانع و غیره، باعث شده این شرکت همواره در اوج باقی بماند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!