می 11 پرو شیائومی

0
(0)

شارژ کامل گوشی می 11 پرو در 8 دقیقه!

با تلاش بسیار شیائومی در راحتی و آسایش کاربران، این شرکت دو رکورد جدید شارژ باتری را ثبت کرده است! شیائومی اولین شارژ سریع 200 وات سیمی و شارژ سریع بی‌سیم 120 وات را در گوشی می 11 پرو طراحی کرده است.با وجود فنآوری شارژ سریع پیشرو در صنعت و ظرفیت باتری 4000 میلی‌آمپر بر ساعتی، می‌توانید هنگام استفاده از شارژ سیمی 200 وات، تنها در 8 دقیقه گوشی خود را از 0% به شارژ 100% برسانید.

ویژگی شارژ بی‌سیم 120 وات این باتری نیز در 15 دقیقه، به سرعت گوشی شما را به 100 درصد می‌رساند.

 همان‌طور که گفته شد نمونه‌ی اصلاح‌شده‌ی باتری می 11 پرو ، 120 وات شارژ سریع بی‌سیم را انجام می‌دهد تا از محدودیت‌های سنتی شارژ کردن گوشی عبور کرده و کاربران با خیالی آسوده و بدون نگرانی از اتمام انرژی باتری، به فعالیت‌های روزمره‌ی خود ادامه دهند. این نوع باتری با یک تراشه‌ی سفارشی بی‌سیم  30 ولتی تنظیم گشته است.

این تراشه‌ی سفارشی با فنآوری‌های پیشرفته و از روش‌های طراحی برای بهبود ویژگی‌های سوئیچینگ و ویژگی‌های هدایت دستگاه استفاده می‌کند. در نهایت در ساختار این باتری، از ترکیبی کامل و جامع از اندازه‌ی کوچک، ولتاژ، بازدهی و قدرت بالا را بهره برده شده است.

همچنین باتری می 11 پرو، که از جنس آندسیلیکون _اکسیژن است، جایگزین باتری تک سلولی 5000 میلی‌آمپر بر ساعتی شده که این باتری از تکنولوژی جدید به‌صورت لایه‌های کشویی نانوگرافین استفاده می‌کند. ظرفیت شارژ سریع این باتری نانوگرافین، 4000 میلی‌آمپر برساعت است با قابلیت کاهش دما است.

افزایش سرعت شارژ هنگام شارژ کردن از دیگر ویژگی‌های این باتری است. با توجه به خصوصیات گفته شده در مورد باتری گوشی می 11 پرو محصول شرکت شیائومی، می‌توان نتیجه گرفت که زمان آن است که تجربه‎ی شارژ بهتر شود! بنابراین تکنولوژی با پیشرفت روزمره و هر چه تمام‌تر خود درصدد رسیدن به چنین هدفی است.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!