شارژر شیائومی می 67 وات

شارژر شیائومی
5
(1)

پیش از این شیائومی در مورد ارائه‌ی یکی از لوازم  گوشی شیائومی می 11 اولترا اطلاع داده بود. حال با انتشار خبر رونمایی شارژر شیائومی می 67 وات، که تنها برای گوشی شیائومی می 11 اولترا قرار داده شده، می‌توان انتظار داشت که این شارژر مورد نظر بوده است.

زمان رونمایی از شارژر می67وات

در روز دوازدهم ماه جولای، سال 2021، شرکت شیائومی از قابلیت شارژ 67 وات، که در گوشی شیائومی می 11 اولترا به کار رفته، رونمایی خواهد کرد. این رونمایی نمایشی از سرعت برق‌آسا در کنار یک طراحی زیباست.

مشخصات شارژر می 67وات

شارژر شیائومی می 67 وات صفحه‌ای دارد که میزان  شارژ را نمایش می‌دهد. به نظر می‌رسد این شارژر سفید، یک پورت USB Type-A داشته و با یک کابل USB Type-A  برای تبدیل به USB Type-C همراهی شود. از نظر طراحی، شارژر می 67 وات، فشرده و کوچک است و گواهینامه‌ی BIS دارد. سایت شیائومی هند این شارژر را تأمین کننده‌ی انرژی برای تمام دستگاه‌ها معرفی کرده است؛ یعنی لپ‌تاپ، گوشی موبایل و دستگاه‌های دیگری که USB Type-C را پشتیبانی می‌کنند. همان‌گونه که از نام این شارژر پیداست، قابلیت شارژ 67 وات دستگاه‌های مختلف از ویژگی‌های آن است. این شارژر با شارژ سریع 3.0 کوالکام می‌تواند چنین سرعت شارژی را تأمین کند

قیمت شارژر شیائومی می 67وات

اطلاعاتی که بیان شد، تنها اطلاعاتی هستند که از شارژرشیائومی می 67 وات به دست آمده و اطلاعاتی نظیر قیمت شیائومی می 67 وات هنوز مشخص نیستند.

جدول مشخصات شارژر می 67وات

توان67وات
پردازندهکوالکام
کابلUSB Type-A
رنگسفید
صفحه‌نمایشدارد
قابلیت شارژتمام دستگاه‌های دارای پشتیبانی USB Type-C

منبع:

https://gadgets.ndtv.com/mobiles/news/xiaomi-mi-67w-charger-teased-july-12-launch-qualcomm-quick-charge-3-0-support-11-ultra-2482718

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!