فنآوری بی‌نظیر گوشی شیائومی می میکس 4

mi mix 4
0
(0)

گوشی می میکس 4

براساس اخبار، جدیدترین محصول شیائومی یعنی گوشی  می میکس 4 بر مشکلی که ZTE  داشت، غلبه کرده و دوربینی زیر صفحه‌نمایش قرار داده است. جایگاه این دوربین زیر صفحه مشخص نیست و بدون چشم غیرمسلح دیده نمی‌شود. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی جدید  بالاترین کیفیت را داشته باشد شاید استفاده از دوربین‌های زیر صفحه‌ نمایش که به UDC  مشهور است یا دوربین زیر پنل یا  UPC نادر به نظر برسند، اما می‌توانند به عنوان پرچمداران نسل بعدی شناخته شوند.

شیائومی می میکس 4

گوشی شیائومی می میکس 4

گوشی شیائومی با سرآمدی در تکنولوژی

گویا گوشی شیائومی و سامسونگ در نسل بعدی خود، بتوانند مشکلات ZTE  را برطرف کنند. ZTE AXON 20 5G   که در استفاده از UPC شکست خورد، دلیل این شکست را مشکلات نرم‌افزاری  و کیفیت تصویر پائین بیان کرده و اطلاعات لازم را به فروش رسانده است.

 براساس شایعات سامسونگ از تکنولوژی دوربین‌های زیر پنل در Z Fold 3 استفاده خواهد کرد. برطبق نظر آیس یونیورس، گوشی شیائومی می میکس4  نخستین گوشی با دوربین زیر نمایشگر خواهد بود که به احتمال زیاد آخر سال میلادی رونمایی می‌شود.

گرچه استفاده از UPC در گوشی جدید این محصول دشوار است، اما به طور قطع شیائومی از تجربه‌ی رقبای خویش استفاده می‌کند و مشکلات را از بین می‌برد.

مشخصات می میکس 4

این گوشی شیائومی می‌تواند شارژ بی‌سیم 80 وات را پشتیبانی کند. ممکن است کیفیت تصاویر نسبت به دوربین دیگرگوشی شیائومی متفاوت باشند، اما می میکس 4 با اسنپدراگون +888 و نمایشp1080 سرآمد خواهد شد.

قیمت گوشی می میکس 4

هنوز برای جدیدترین گوشی شیائومی قیمت مشخص نشده است، اما احتمال دارد که این محصول4 قیمت مناسب با گوشی شیائومی می 11 اولترا داشته باشد. بنابراین برای خرید این گوشی باید تا آخر سال میلادی منتظر ماند.

منبع

https://www.notebookcheck.net/Mi-Mix-4-tipped-to-debut-with-an-almost-invisible-under-display-camera-in-a-trade-off-over-image-quality.549576.0.html

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!