کدام گوشی‌ها تاکنون پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال میلادی 2021 بوده‌اند؟

5
(1)

شیائومی امروزه نامی شناخته شده برای علاقه‌مندان به تکنولوژی است. همچنین برای کسانی که به دنبال خرید ارزان‌ترین گوشی میان‌رده یا محصولات هوشمند هستند، نام تجاری این شرکت چینی بسیار آشنا است. اما چرا گوشی‌های شیائومی به خصوص پر فروش‌ترین گوشی‌های شیائومی دارای محبوبیت شده‌اند؟

گارانتی عاملی مهم در پرفروش ترین گوشی های شیائومی

خریداران برای آشنایی و تهیه‌ی بهترین مدل گوشی شیائومی و یا لوازم دیگر این شرکت، باید از خدمات پس از فروش آن‌ها مطلع باشند. گارانتی معتبر و رسمی تضمینی برای خریدی فوق‌العاده است. بنابراین برای آن دسته از هوادارانی که خواهان ارزان‌ترین گوشی شیائومی با بهترین کیفیت هستند، گارانتی گوشی شیائومی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در تمام این موارد توجه به اصل بودن گارانتی گوشی شیائومی موردنظر بسیار مهم است، چراکه خدمات پس از فروش و پشتیبانی کالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که خیال مشتریان را آسوده می‌سازد.

پرفروش بودن یک گوشی؛ آسان نمودن تصمیم‌گیری

اما کاربران برای خرید گوشی شیائومی قیمت مناسب، مسائل گوناگونی را در نظر می‌گیرند. برای مثال هنگامی که قصد خرید گوشی شیائومی را دارند، با جست‌وجو در مورد پر فروش‌ترین گوشی‌های شیائومی سعی دارند تا به بهترین گوشی شیائومی دست یابند. زیرا از دید بسیاری، میزان بالای فروش یک گوشی، دلیلی بر خوب بودن آن در نظر گرفته می‌شود. از آن‌جا که پر فروش‌ ترین تلفن های همراه هوشمند شیائومی ضمانتی برای خریدی مطمئن هستند، امروزه بسیاری از خریداران با تحقیق و بررسی به  پر فروش‌ترین گوشی‌های شیائومی دست می‌یابند و سعی دارند با  توجه به لیست به دست آمده از این تحقیق، انتخاب نهایی خود را انجام دهند.

امکانات بالای گوشی‌های شیائومی

علاوه بر گارانتی و قیمت، آن‌چه که مخاطبان را در خرید هر گوشی کمک می‌نماید، ویژگی‌ها و مشخصاتی است که آن تلفن همراه دارد. برای مثال کسی که کیفیت دوربین از اهمیت بالایی برخوردار است، با یافتن و خرید بهترین مدل گوشی شیائومی که کیفیت بالایی در عکاسی دارد، می‌تواند نیاز خود را برطرف نماید. یکی از بهترین راه‌های اطلاع از این ویژگی‌ها، مطالعه‌ی اطلاعات فنی و تکمیلی انواع گوشی شیائومی است.

قیمت گوشی، یک ویژگی مهم

قیمت گوشی شاید مهم‌ترین شاخصه در خرید گوشی باشد. به این معنا که اگر به دنبال یک گوشی مناسب هستید، ارزان ترین گوشی های بالا رده یا ارزان ترین گوشی مناسب گیمینگ و نیز ارزان ترین مدل گوشی میان رده را در لیست اولویت‌های خود قرار می‌دهید. از طرفی ممکن است گوشی مورد نظر شما از کارایی و امکانات بالایی برخوردار باشد،  اما در دسته‌ی گرانترین گوشی های شیائومی قرار گیرد، که با بودجه‌ی موردنظر شما همخوانی نداشته باشد. اما جای نگرانی نیست، چراکه با استفاده از ویژگی‌های برتر در انواع گوشی شیائومی، جایگزین‌های متنوعی برای کاربران وجود دارد.

آیا تعریف بهترین گوشی یکسان است؟

با توجه به  آن‌چه گفته شد، برای بسیاری بهترین گوشی شیائومی با قیمت مناسب تعریف می‌شوند. از طرفی  بهترین گوشی های اقتصادی باید علاوه بر گارانتی گوشی شیائومی، امکاناتی دیگر نیز داشته باشند. برای مثال Xiaomi Redmi 9T گوشی شیائومی ردمی 9 تی قیمت مناسب را با یکی از بهترین باطری در گوشی های شیائومی تلفیق کرده است. یا گوشی شیائومی پوکو ایکس 3  Xiaomi POCO X3 با پردازنده‌ی قوی، توانسته خود را در به عنوان یکی از بهترین مدل گوشی شیائومی برای گیمرها معرفی کند. یکی دیگر از اعضای مجموعه‌ی پر فروش‌‌ترین گوشی‌های شیائومی امروزه گوشی شیائومی می 10 تی پرو  Xiaomi Mi 10T Pro  است که با وجود گذشت حدود دو سال از عرضه، با دوربین‌های سه‌گانه‌ی خود و دوربین اصلی 108MP ، هنوز یکی از بهترین پرچم داران گوشی شیائومی شناخته می شود.

اما بهترین گوشی های شیائومی بنا بر قیمت، کاربرد و امکانات و نیز خدمات پس از فروش  از دید هر کس تفاوت دارند. با توجه به  آخرین اطلاعات به دست آمده در تاریخ 18 آگوست 2021،  لیست پر فروش‌ ترین گوشی شیائومی در سال 2021 که نشان از دیدگاه مشترکی میان کاربران دارد، از این قرار هستند:

جدول پر فروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

جدول پر فروش ترین گوشی های شیائومی

منبع

https://www.techadvisor.com/test-centre/mobile-phone/best-xiaomi-phones-3676710/

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!