ارزانترین گوشی‌ شیائومی در کدام دسته از گوشی‌های قرار می‌گیرد؟

ارزانترین گوشی‌ شیائومی
1.5
(2)

در خرید گوشی بودجه و قیمتی که مدنظر خریدار است، اهمیت زیادی دارد. شرکت شیائومی با دسته‌بندی گوشی‌ها به گوشی‌های میان رده و گوشی‌های پرچمدار، برای خریداران انتخاب را آسان نموده است. گوشی‌‌های شیائومی ردمی و ردمی نوت‌های شیائومی در دسته‌ی ارزانترین گوشی‌ شیائومی میان رده‌های این شرکت قرار می‌گیرند. بنابراین هنگامی که قصد خرید گوشی شیائومی ارزان را دارید با مراجعه به فروشگاه یا سایت رسمی نمایندگی شیائومی می‌توانید از تفاوت قیمت و ارزان ترین مدل گوشی شیائومی میان رده مطلع شوید.

گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو

گوشی های میان رده شیائومی؛ قیمت پائین و کیفیت بالا

همان‌طور که اشاره شد، ردمی نوت‌ها و ردمی‌های شیائومی در دسته‌ی میان رده‌ها قرار می گیرند. اما چرا این گوشی‌ها را در این مجموعه جای می‌دهند؟ گوشی‌های ردمی شیائومی مجموعه گوشی‌های شیائومی هستند که با ارائه‌ی پردازنده‌های متوسط رو به بالا، باتری متناسب و حافظه‌ی مورد نیاز در کنار طراحی بدنه با کیفیتی کمی متفاوت از گوشی‌های می شیائومی توانسته‌اند میزان رضایت بالایی را در میان عموم به دست آورند. قیمت پائین ردمی‌های شیائومی توانسته آن را به ارزانترین گوشی‌ شیائومی تبدیل کند. گوشی شیائومی ردمی 9، شیائومی ردمی 9 تی، شیائومی ردمی 10، شیائومی ردمی نوت 10، شیائومی ردمی نوت 9 تی، شیائومی ردمی 8 پرو و غیره  را می‌توان در زمره‌ی ارزانترین گوشی‌ شیائومی میان رده قرار داد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو

توجه به این نکته بسیار مهم است که ارزان بودن یک گوشی دلیلی بر عدم پشتیبانی آن پس از خرید نیست. چراکه با خرید یک موبایل با گارانتی گوشی شیائومی اصل و رسمی در صورت بروز هر مورد یا سوالی می ‌توانید از خدمات پس از فروش برخوردار شوید.

گوشی شیائومی ردمی نوت 7

ردمی‌های شیائومی تنها گوشی‌های قیمت پائین شیائومی نیستند!

چنان‌چه از طرفداران گوشی شیائومی هستید و نیاز به خرید گوشی پرچمدار شیائومی دارید، نباید فراموش کنید که شیائومی با ارائه‌ی گوشی‌های می با قیمت مناسب، خرید ارزان ترین گوشی های بالارده شیائومی را نیز برای مشتریان ممکن کرده است. در حال حاضر گوشی شیائومی می 11 لایت، ارزانترین گوشی شیائومی از سری می است که که هم به عنوان جدیدترین گوشی شیائومی بوده و هم یکی از پرفروش ترین گوشی شیائومی لقب گرفته است. اما پرچم داران اررزان قیمت شیائومی تنها به اینجا ختم نمی‌شوند و با خرید گوشی شیائومی می 11 نیز می‌توانید از یک گوشی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و دارای گارانتی گوشی شیائومی لذت ببرید.

گوشی شیائومی می 11 لایت

با گوشی‌های پوکو؛ ارزان بازی کن!

گوشی پوکوهای شیائومی را می‌توان در میان دسته‌ی میان رده و نیز پرچمدار قرار داد. گوشی شیائومی پوکو ارزانترین گوشی شیائومی مناسب گیمینگ نام‌گذاری می‌شوند که توانسته‌اند خود را به عنوان یکی از اعضای گروه پرطرفدارترین گوشی شیائومی معرفی کنند. برای مثال گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 (Xiaomi POCO X3) از گوشی‌های شیائومی گیمینگ است که هم ارزان بوده هم به شما اجازه‌ی بازی‌های روان و فوق‌ا‌لعاده را می‌دهد. با رفتن به سایت taskmiran.com می‌توانید ارزان ترین گوشی شیائومی مناسب گیمینگ را انتخاب کنید و با گارانتی گوشی شیائومی که در کنار آن ارائه شده، از بازی کردن لذت ببرید.

قیمت جدیدترین گوشی شیائومی

گرچه گوشی‌های شیائومی در تمام مجموعه‌ها نسبت به رقبای خود قیمت مناسبی دارند، اما باید یادآور این نکته شد که جدیدترین گوشی شیائومی با توجه قابلیت‌ها و پیشرفت تکنولوژی نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر، قیمت متفاوتی پیدا می‌‎کند. برای مثال گوشی شیائومی ردمی نوت 9 در کنار گوشی شیائومی ردمی نوت 10 اس به عنوان ارزانترین گوشی شیائومی میان رده در این مقایسه شناخته می‌شود و نیز گوشی شیائومی می 9 تی نسبت به گوشی شیائومی می 10 تی و شیائومی می 11 پرو ، ارزان ترین گوشی های شیائومی در بین پرچمداران تلقی می‌گردند.

گوشی شیائومی می 10 تی

بنابراین گرانترین گوشی شیائومی و ارزانترین گوشی شیائومی بر اساس سال تولید و نوع پردازنده متفاوت هستند. اما نباید فراموش کرد شیائومی توانسته با ثبت رکوردی تازه در جهان، به رتبه‌ای بالا در فروش دست یابد. بنابر این رکورد که در سه ماهه‌ی دوم سال میلادی 2021 پرفروش ترین تلفن‌های همراه هوشمند شیائومی تلقی شده‌اند که این یعنی گارانتی گوشی شیائومی در تلفیقی از قیمت و کیفیت مناسب انواع گوشی شیائومی ، آن‌ها را برجسته ساخته است.

گوشی شیائومی ردمی نوت 9

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 1.5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!