پشتیبانی شیائومی با امکانات بیشتر در چین

0
(0)

برند تجاری جدید خدمات شیائومی با نام Mi Care به زودی در بازارهای جهانی از خدمات تازه‌ای برخوردار می‌شود. پشتیبانی شرکت می که در ماه نوامبر 2020 در چین تأسیس شد، هم‌اکنون با بازار گسترده‌ی فروش گوشی شیائومی در جهان، قصد ارائه‌ی امکاناتی ویژه برای مشتریان را دارد. طرح اولیه‌ی این برنامه ابتدا در کشور چین و سپس در بازارهای اروپایی انجام می‌پذیرد. بنابرای خریداران گوشی‌های شیائومی که به دنبال گارانتی گوشی شیائومی هستند، امکان دستیابی به خدماتی بهتر را نیز می‌یابند. از سال 2010 تاکنون که شیائومی شکل گرفته است، خرید گوشی شیائومی قیمت مناسب با پشتیبانی بالا و امکانات ویژه‌ در میان بسیاری از کاربران و استفاده‌کنندگان گوشی هوشمند، یکی از مهم‌ترین تجربه‌ها شده است.

آن‌چه که شیائومی را صدرنشین می‌کند!

 بهترین گوشی های شیائومی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ ایجاد شده‌اند. اما این تنها مختص به بهترین پرچم داران شیائومی نیست و بهترین مدل گوشی شیائومی فقط گوشی‌های می نیستند. به این دلیل که فروش انواع گوشی  شیائومی به دلیل استفاده از بهترین‌ها در تولید، همیشه بالا بوده است. بنابراین اکنون با تولید گوشی‌های مناسب برای همه‌ی کاربران قیمت و کیفیت متناسب امکان فراگیر شدن گوشی‌های شیائومی در جهان و اروپا هر روز بیشتر می‌شود.

پشتیبانی شیائومی

طرح جدید پشتیبانی شیائومی به چه صورت است؟

پشتیبانی جدید شیائومی به صورت خدمات پس از فروش آنلاین با گارانتی گوشی شیائومی عرضه می‌شود. به این صورت که با این خدمات که با پرداخت وجه انجام می‌شود، با خرید گوشی شیائومی چه از دسته‌ی گرانترین گوشی شیائومی و چه از دسته‌ی ارزانترین گوشی شیائومی ، خریداران می‌توانند با پرداخت مبلغی کم، هنگام خرید گوشی موبایل خود، آن را بیمه کنند. به این معنا که با گارانتی شیائومی که به دست می‌آورند، تا دو بار در سال  تعویض صفحه نمایش گوشی شیائومی در مرکز خدمات پس از فروش مخصوص شیائومی، انجام می‌پذیرد. همچنین خریدار یک سال گارانتی گوشی شیائومی اضافه‌تر به دست آورده و به یک بار امکان تعویض گوشی شیائومی با کوپن مخصوص دست می‌یابد.

خدمات پس از فروش گوشی شیائومی در چین ( که احتمالاً در آینده‌ای نزدیک به تمام اروپا نیز نفوذ کند) با توجه به گسترش جهانی نام تجاری شیائومی که نتیجه‌ی خرید گوشی شیائومی قیمت مناسب و نیز وجود گارانتی معتبر این شرکت بوده، برای ارائه‌ی قابلیت‌های بیشتر پشتیبانی گارانتی گوشی شیائومی و راه‌حل مشکلات تعمیراتی، ارتباط و پشتیبانی با مشتریان تأسیس شده است.

پشتیبانی شیائومی

افزایش کاربران گوشی‌ها شیائومی در جهان؛ ارائه‌ی خدماتی گسترده‌تر

در حال حاضر پرفروش ترین گوشی های شیائومی در اروپا، شیائومی را به بهتر کردن وضعیت و ایجاد این سیستم جدید پشتیبانی برای مشتریان اروپایی دعوت کرده است. چنین اتفاقی فرصت اشتراک‌گذاری جدیدترین گوشی های شیائومی و برخورداری از امکانات خدماتی ویژه‌ی آن‌ها را ایجاد می‌کند. نکته‌ی جالب آن است که خدمات گارانتی گوشی شیائومی باعث شده تا این شرکت بارها به دلیل خدمات پس از فروش مناسب، جوایز بسیاری کسب نماید.

بخشی از خدماتی که تنها با پرداخت مبغی اندک، در چین و به زودی برای خریداران موبایل با گارانتی گوشی شیائومی در اروپا در دسترس خواهد بود، در جدول زیر آمده است

جدول خدمات پشتیبانی شیائومی که با پرداخت هزینه انجام می‌پذیرد

پشتیبانی شیائومی

منابع

https://www.gizmochina.com/2021/08/23/new-trademark-filing-indicates-xiaomi-mi-care-repair-services-arrive-other-markets/

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!