پر فروش ترین گوشی شیائومی

0
(0)

در سالی که گذشت گوشی های شیائومی در صدر جدول پرفروش ترین گوشی های هوشمند قرار گرفتند. بی‌شک دلیل این فروش تلفیقی از کیفیت و کارایی محصولات این شرکت بوده که وجود گارانتی شیائومی، ارزش آن ها را دو چندان می‌نماید. اکنون که به پایان سال میلادی نزدیک می‌شویم، بر اساس بررسی های شرکت تسک میران، اسامی پر فروش ترین گوشی شیائومی سال 2021 درجهان همراه با نگاهی گذرا به ویژگی های هریک از این محبوب ترین تلفن های همراه معرفی می‌گردند:

شیائومی 11 تی غوغا به پا می‌کند!

گوشی شیائومی 11 تی (Xiaomi 11T) جدیدترین نسل گوشی های سری می شیائومی به بازار آمده است؛ این گوشی با ویژگی هایی چون دوربین اصلی 108MP در ساختار سه گانه، نرخ تازه سازی 120Hz، صفحه نمایش AMOLED و شارژ توربو 67W برای ظرفیت باتری 5000mAh در کنار رم 8GB و رام های 128GB و 256GB شناخته می‌شود. چنین خصوصیاتی دلیل تبدیل جدیدترین گوشی های شیائومی به پرفروش ترین گوشی های امسال علی‌رغم قیمت بالای آن می‌باشد.

شیائومی 11 از پرچم داران پرطرفدار امسال

گوشی شیائومی می 11 (Xiaomi Mi 11) نیز با توجه به قیمت و کارایی یک پرچم دار، در رتبه دوم پرفروش ترین گوشی های شیائومی قرار می‌گیرد. ویژگی مهمی که این گوشی دارد، استفاده از اسنپدراگون 888 و دوربین 108MP به عنوان سرآمدی برای نسل جدید می شناخته می‌شود. در این گوشی شاهد سرعت در پاسخ گویی برای صفحه نمایشی با کیفیت +WQHD می‌باشیم. فراموش نکنیم که دو ویژگی مهم دیگر پر فروش ترین پرچم داران شیائومی، اتصال به اینترنت 5G و نیز همکاری با برند Harman Kardon برای انتقال صدا هستند.

گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 NFC ، محبوب ترین پوکو در هر سال

گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی (Xiaomi POCO X3 NFC) دیگر پرفروش امسال بوده که به نظر می‌رسد پرفروش ترین گوشی شیائومی سال 2022 در جهان نیز باقی بماند. دلیل این محبوبیت نه تنها پشتیبانی از NFC فعال در برخی از کشورهاست، بلکه صفحه نمایش مخصوص بازی گوشی پوکو اف 3 NFC با تازه سازی 120Hz کاربران را از سرعت پاسخ گویی، آسوده خاطر می‌سازد.

اگر طرفدار بازی هستید، گوشی پوکو ایکس 3 NFC به علت برخورداری از اسنپدراگون 732G مخصوص بازی، گزینه مناسبی است. دوربین اصلی چهارگانه این گوشی شیائومی 64M می‌باشد. این ویژگی ها برای تبدیل گوشی پوکو ایکس 3 NFC به یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2020 در تسک میران و همچنین در جهان کمک کرده که تا 2021 نیز ادامه داشته است.

پرفروش شدن گوشی می 11 لایت دلیل برای ساخت گوشی جدیدتر

گوشی می 11 لایت شیائومی (Xiaomi Mi 11 Lite) پرچم داری از سری 11 شیائومی است که با مشخصاتی چون رنگ های خاص، تراشه اسنپدراگون 732G و انتقال رنگی بالا، برخورداری از سه دوربین با کیفت متناسب و از همه مهم تر قیمت ارزان نسبت به پرچم داران دیگر، نه تنها توانسته یکی از پرفروش ترین گوشی شیائومی سال 2021 در تسک میران باشد بلکه به لقب پرفروش ترین گوشی های جهان نیز دست یابد. چنین محبوبیتی به تازگی شیائومی را ترغیب کرده تا گوشی جدیدی از تلفیق می 11 لایت و می 11 لایت 5 جی (Xiaomi Mi 11 Lite 5G) را با نام می 11 لایت 5 جی ان ای (Xiaomi Mi 11 Lite 5G NE) تولید نماید تا می 11 لایت ها همچنان در قالب پرفروش ترین گوشی های شیائومی سال 2022 درجهان به پیشرفت خود ادامه دهند.

ردمی ها ارزان و پرفروش

نکته ای که در انتخاب و خرید گوشی شیائومی مشتری را ترغیب می‌‌نماید، قیمت ارزان آن است. این ارزان ترین گوشی های شیائومی در بیشتر مواقع  مجموعه گوشی های شیائومی ردمی و سپس زیرمجموعه آن یعنی ردمی نوت های شیائومی را شامل می‌شوند. یک بررسی کلی نشان می‌دهد پر‌فروش‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند شیائومی بیشتر در قالب گوشی های ردمی هستند. برای نمونه ردمی 9 اِی شیائومی (Xiaomi Redmi 9A) با وجود قدیمی بودن نسبت به گوشی های جدید شیائومی، به دلیل ارزان بودن و علی رغم داشتن تنها دو دوربین و شارژ سریع 10W و تراشه مدیاتک G25، نه تنها از پرفروش های سال 2021 بوده بلکه یکی از پرفروش های تسک میران و شیائومی جهانی در سال جاری میلادی نیز به شمار می‌رود.

ردمی نوت 8 از سال 2019 تاکنون در سبد خرید شما

(Xiaomi Redmi Note 8 2021) شنیده می‌شد، کارشناسان این گوشی را ادامه راهی برای یکی از پرفروش ترین گوشی های سال 2019 یعنی گوشی شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8) و از پراقبال ترین گوشی ها در فروش  می‌دانستند. در نتیجه این نظر و با وجود امکاناتی همچون تراشه مدیاتک G85، کارت حافظه جانبی، چهار دوربین با کیفیت متناسب یک میان رده همچون 48MP و دارا بودن رادیو و ویژگی های دیگر، نسخه جدید گوشی شیائومی ردمی نوت 8  توانست به یکی از ارزان ترین و پر فروش ترین گوشی شیائومی در سال 2021 جهان تبدیل شود.

به نظر می‌آید گوشی شیائومی ردمی 10 (Xiaomi Redmi 10) که پس از گوشی شیائومی ردمی نوت 10 (Xiaomi Redmi Note 10) به بازار آمد، با قیمتی پائین تر و استفاده از تراشه مدیاتک G88 و دوربین اصلی 50MP، شارژ سریع 18W نسبت به ردمی نوت 10 فروش بالاتری داشته باشد.

گارانتی شیائومی علت اصلی فروش بالا

در نیمه دوم سال 2021 گوشی های جدیدی از سری شیائومی پوکو، همچون پوکو اف 3 (Xiaomi POCO F3)، پوکو ایکس 3 جی تی (Xiaomi POCO X3 GT) به بازار آمدند و گوشی های شیائومی ردمی نوت 11 (Xiaomi Remi Note 11) تا چند روز آینده رونمایی می‌شوند؛ پیش بینی کارشناسان این است این گوشی ها در دسته پر فروش ترین گوشی شیائومی سال 2022 قرار ‌گیرند. نکته ای که این گوشی های را علاوه بر کارایی و قیمت در میان محبوب ترین ساخته، خدمات پس از فروش گارانتی شیائومی است. بنابراین گارانتی و خدمات پس از فروش دلیل بزرگ فروش بالای تمام گوشی های شیائومی شناخته می‌شود.

منبع: https://www.trustedreviews.com/news/when-is-android-12-coming-to-xiaomi-phones-4176271

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!