ردمی 9 تی و پوکو ام3

0
(0)

در چه مواردی متفاوت و مشابه هستند؟

اگر میان خرید دو محصول از بهترین‌های شیائومی، یعنی پوکو ام 3 (poco m3) و ردمی 9 تی (redmi 9T) دچار تردید هستید، در این مطلب می‌توانید با در نظر گرفتن تفاوت‌ها و شباهت‌های آن‌ها انتخاب مناسبی داشته باشید:

  • خصوصیات ظاهری و قفل گشایی

گوشی ردمی 9 تی در بدنه‌ی پشتی دارای بافتی است که مانع برجای ماندن اثر انگشت بر آن می‌شود؛ همچنین این بافت، موجب نوازش چشمان شما پس از بازتاب اشعه‌های نوری بر سطح آن می‌گردد. این گوشی در چهار رنگ سبز، نارنجی، مشکی و آبی تولید شده است. مانندRedmi 9T ، پوکو ام 3 نیز بافت ضد برجای ماندن اثر انگشت دارد. رنگ‌بندی این گوشی سبک، در سه رنگ  زرد، آبی و مشکی می‌باشد.

        در قسمت قفل‌گشایی هر دوگوشی از حسگر تشخیص چهره بر روی نمایشگر برخورداند و نیز می‌توانید از حسگر شناسایی اثر انگشت در کنار گوشی جهت باز کردن قفل استفاده نمائید.

  • صفحه نمایش

هر دو گوشی از نمایشگری با  6.53 اینچ و از Dot Drop display FHD+ با رزولوشن بسیار بالا 2340×1080 ساخته شده‌اند. این قابلیت‌ها به شما اجازه‌ی تماشای ویدئو و یا انجام بازی‌های اندرویدی بی‌نظیر را می‌دهند.

  • باتری

هر دو گوشی از باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر استفاده کرده‌اند تا شما بتوانید مدت زیادی از این ظرفیت باتری در پوکو ام 3(poco m3) و ردمی 9 تی(redmi 9T)با خیالی آسوده استفاده کنید. همچنین این دو گوشی می‌توانند شارژ سریع 18 وات را برای شما به ارمغان آورند.

  • پردازنده و حافظه

ردمی 9 تی پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون 622 دارد که با حافظه‌ی UFS 2.2، عملکردی سریع‌تر ایجاد می‌کند. پوکو ام 3 نیز از پردازنده‌‌ای مشابه و حافظه‌ی یکسان با  ردمی 9 تی استفاده کرده است. ظرفیت پوکو ام 3 نیز مانند ظرفیت ردمی 9 تی است و هر دو 4GB + 128GB و  4GB + 64GB دارند. با این تفاوت که Redmii 9T با ظرفیتی دیگر یعنی 6GB+128GB نیز به بازار آمده است.

  • دوربین و صدا

پوکو ام 3 با دوربین 3 گانه در پشت گوشی ساخته شده است که شامل دوربین اصلی  48 MP، ماکروی 2MP و حسگر عمقی 2MP است. درحالی که  ردمی 9 تی از یک دوربین بیشتر یعنی دوربین 8MP دید فوق‌عریض نیز استفاده کرده است. دوربین سلفی هر دو گوشی مشابه یکدیگر و 8MP است تا عکس‌های دلنشینی داشته باشید.

برای داشتن تجربه‌ی شنیداری خوب، شیائومی جک 3.5 میلی‌متری صدا را در این دو گوشی قرار داده تا صدا با کیفیت دریافت یا ارسال شود.

در آخر باید خاطر نشان کنیم که Redmi 9t و Poco M3، دو گوشی با ویژگی‌های مشابه هستند، اما نباید فراموش کرد که تفاوت‌هایی نظیر تعداد دوربین و ظاهر در انتخاب آن‌ها نقش مهمی دارند. محبوبیت خرید و فروش ردمی 9 تی و پوکو ام 3 به تمام این موارد وابسته است.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!