رونمایی از گوشی شیائومی می میکس 4 تا چند روز آینده

0
(0)

در تاریخ  10 آگوست 2021، پرچمدار جدیدترین گوشی های شیائومی با ظاهری تاشو رونمایی خواهد شد. برای طراحی و ساخت این گوشی شیائومی می میکس 4 (Xiaomi Mi Mix 4) سه سال زمان صرف شده است. این تلفن نه تنها صفحه‌ای وسیع و پهن، خواهد داشت بلکه با دوربین زیر صفحه نمایش نیز ارائه می‌شود.

گوشی شیائومی می میکس 4؛ همانند آن‌چه تصور می‌شد!

در روز سوم آگوست برخی از بلاگرهای Weibo تصویری از گوشی جدید شیائومی Mi Mix 4 توسط منابع پنهانی خود به دست آورده و منتشر کردند. این تصاویر مانند رندرهایی است که پیش از این درز پیدا کرده بود. گوشی جدید شیائومی Mi 4 احتمال بسیار زیاد از سه دوربین زیر صفحه تصویر خود که با نام دوربین زیر نمایشگر شناخته می‌شوند، ساخته شده است. به نظر می‌رسد دوربین این گوشی شیائومی در مرکز صفحه قرار دارد که ویژگی بسیار شگفت‌انگیزی است.

دوربین زیر صفحه نمایش شیائومی می میکس 4

دوربین تضمین شده است. اگرچه ممکن است به دلیل تکنولوژی پیچیده دوربین زیر نمایشگر صفحه‌ نمایش شیائومی Mi Mix 4 کیفیت +2K را نداشته باشد، اما کیفیت بالاتری حتی از تأثیر 1080p خواهد داشت.از جنبه‌ی دیگر گوشی شیائومی Mi Mix 4 طراحی صفحه نمایش هیبریدی دارد. قاب نمایشگر بسیار باریک بوده و تأثیر بصری بالایی دارد.

دیگر مشخصات به دست آمده از گوشی می میکس 4 شیائومی

همچنین، با استفاده از آخرین کوالکام اسنپدراگون +888، گوشی جدید شیائومی Mi Mix 4 نخستین گوشی موبایل در جهان خواهد بود که از این پردازنده استفاده می‌کند. خبر دیگر این‌که گوشی شیائومی Mi Mix 4 از باتری 4500 میلی‌آمپر ساخته شده و می‌تواند شارژ سریع سیمی 120 وات و شارژ بی‌سیم 80 وات را انجام دهد که این ویژگی سریع‌ترین سرعت شارژ در صنعت ساخت گوشی موبایل تاکنون است.

برای دیدن جدول مشخصات بیشتری از این گوشی اینجا کلیک کنید.

منبع:

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!