گوشی شیائومی می 12 به چه شکل است؟

گوشی شیائومی می 12
5
(1)

در حالی که سری می 11 شیائومی تبدیل به مشهورترین گوشی‌های هوشمند می‌شوند، می 12 شیائومی نیز قصد دارد جایگاه پرچمدار جدید این شرکت را به دست آورد.

می 12، ادامه‌ی راه سری می 11 است و از خانواده‌ی می 11 اولترا و می 11 لایت 5G می‌آید. با این که می 11، توانست امتیاز بالایی در سایت‌های متفاوت به دست آورد، این احتمال وجود دارد که می 12 نیز رتبه‌ی بالایی کسب کند.

در ادامه انتظاراتی که طبق سایت‌های گوناگون برای گوشی می 12 اعلام شده، آورده می‌شود. لازم به ذکر است که این اطلاعات، گمانه‌زنی‌هایی است و اطلاعات جامع‌تر را در آینده و با انتشار خبرهای رسمی‌تر اعلام خواهیم کرد:

زمان رونمایی

گوشی می 12 احتمالاً اوایل 2022 رونمایی می‌شود. اما تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی هنوز مشخص نیست

قیمت

شیائومی همواره در بازارهای جهانی و غربی با قیمت پائین و کیفیت بالای محصولات شناخته می‌شود. اگرچه قیمت گوشی می 11 با توجه به امکانات فوق‌العاده عالی نسبت به گوشی‌های دیگری شیائومی متفاوت، انتظار می‌رود گوشی می 12 با قیمت پائین‌تری نسبت به رقبا وارد بازار شود.

دوربین

به احتمال بسیار زیاد، صفحه‌نمایش می 12 مانند نمایشگر می 11 باشد، اما یک دوربین اضافه در بدنه‌ی پشتی قرار گیرد. با این وجود این امکان نیز وجود دارد که دوربین سلفی از روی صفحه‌نمایش می 12 حذف شود. اما این بدان معنا نیست که امکان عکاسی سلفی وجود ندارد، بلکه یک نمایشگر زیر نمایشگر دیگر قرار خواهد گرفت تا کاربران بتوانند عکس‌های سلفی خود را ثبت نمایند.

باتری

پیش از صحبت و شایعات در ارتباط با گوشی می 12، شیائومی از یک تکنولوژی جدید با نام شارژ بالا که 200 وات شارژ سیمی و 120 وات شارژ بی سیم را ممکن می‌کند، رونمایی کرد که در مقاله‌ای جداگانه به آن پرداخته شده است. با این نوع شارژ، تنها در 8 دقیقه شارژ کامل باتری 4000 میلی‌آمپر برساعتی انجام می‌شود. ولیکن شیائومی درباره‌ی استفاده‌ی آن در می 12 سخنی نگفته است.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!