چگونه برنامه ها را در گوشی شیائومی مخفی کنیم؟

قفل و مخفی کردن برنامه های گوشی
3.2
(32)

دلتان نمی‌خواهد پیام‌های ارسالی و نوتیف‌ها دیده شوند؟ فکر می‌کنید کسی هست که ممکن است اطلاعات صفحه گوشی شما را دنبال کند؟ یا حواستان به برنامه‌های گوشی‌تان پرت می‌شود؟ پس بیایید با هم به سوالاتی چون «چگونه برنامه ها را در گوشی شیائومی مخفی کنیم؟» و «چگونه برنامه ها را در گوشی شیائومی قفل کنیم؟» پاسخ دهیم.

با اینکه این کار از اهمیت به خصوصی برخوردار است، اما مخفی کردن برنامه‌ها و یا قفل کردن آنها در گوشی شیائومی چندان کار سختی نیست، یا سخت به نظر نمی‌رسد. تنها با لمس چند گزینه و گذراندن چند مرحله می‌توان از حریم شخصی و خصوصی خود حفاظت کرد.

هر بار با پیشرفت و بروزرسانی رابط کاربری MIUI شیائومی ویژگی‌های پیشرفته جدیدی در راستای ارتقای امنیتی، به گوشی اضافه می‌شود. در نهایت تمام این به‌روزرسانی‌ها به بهبود کیفیت رابط کاربری، حفظ و امنیت یکپارچگی دستگاه شما کمک می‌کنند. در واقع با این بروزرسانی‌ها شما می‌توانید بدون نیاز به یک برنامه نصبی، با استفاده از امکانات رابط کاربری گوشی خود را شخصی سازی کنید. مخفی کردن برنامه ها در گوشی شیائومی راهکاری است که ما در این مقاله به آن می‌پردازیم، با تسک‌میران همراه باشید.

چگونه اپلیکیشن ها را در گوشی شیائومی مخفی کنیم؟

شاید برنامه‌های بسیاری برای مخفی کردن و پنهان سازی اپ‌های گوشی در اختیار باشد، اما گوشی موبایل شیائومی خود قابلیت‌های ویژه‌ای دارد که این امکان را بهتر برای شما فراهم می‌کند. حتی می‌توان با قفل کردن این برنامه‌ها در زمان دلخواه مجدداً آنها را راه‌اندازی کرد. در صورتی که برنامه‌ای دیده نشود پرسش کنجکاوانه‌ای هم مطرح نمی‌شود، چه از جانب خودتان چه از جانب دیگری.

در ابتدا برای پنهان کاری باید درست و حسابی سراغ تنظیمات گوشی شیائومی بروید، در ادامه مرحله به مرحله پیش بروید تا از برنامه‌های چالش برانگیزتان در امان باشید.

  • به تنظیمات گوشی رفته
  • روی گزینه Apps ضربه بزنید
  • App lock را باز کنید
  • گزینه Turn the App lock را لمس کنید
  • در قسمت نوار بالایی App Lock، گزینه مخفی سازی برنامه‌ها یا Hidden Apps را لمس کنید
  • حال باید به دنبال برنامه مدنظر باشید و تاگل آن را فعال کنید
  • پس از طی کردن این مراحل، دیگر آیکون برنامه برای شما ظاهر نمی‌گردد.

برای بازگرداندن برنامه‌های مخفی شده، زوم کردن روی صفحه اصلی گوشی برنامه‌ها را پیدا کنید. پیش از باز شدن برنامه‌ها باید رمز عبور را باز کنید، سپس آیکون برنامه‌ها دوباره در گوشی ظاهر می‌شوند.

آیا گوشی شیائومی فضای دوم مخفی دارد؟

چگونه باید برنامه های مخفی گوشی شیائومی را پیدا کنیم؟

به همان منوال که برنامه‌ها را در گوشی شیائومی مخفی کرده‌ایم؛ باید به قسمت تنظیمات رفته و در قسمت hidden apps برنامه دلخواه خود را پیدا کنید. سپس با استفاده از unhide برنامه مدنظر را از حالت مخفی خود خارج سازید. برای انجام این کار با یک بار لمس برنامه و نگه داشتن روی آن علامت کنار آن را حذف کرده و سپس گزینه apply را انتخاب کنید.

unhide کردن برنامه های مخفی شده
unhide کردن برنامه های مخفی شده در گوشی شیائومی

 

چگونه برنامه‌های گوشی شیائومی را قفل کنیم؟

با قفل برنامه‌ها نیز می‌توانید عملیات نجات از دستبرد دیگران را پیاده سازی کنید. در ادامه، مراحل قفل برنامه‌ها در گوشی شیائومی را شرح می‌دهیم:

    • در مرحله اول باید به قسمت تنظیمات یا Settings مراجعه کنید.

    • در تنظیمات باز شده بر روی Apps کلیک کنید.

    • سپس منوی App lock را باز کنید.

    • حال باید امکان قفل کردن برنامه هارا فعال کنید.

    • برنامه‌هایی که می‌خواهید قفل شوند را انتخاب کنید.

  • در مرحله بعد باید پسورد ست کنید پس گزینه «Set password» را انتخاب کنید
  • سپس رمز عبور مشخص کنید.

پیشنهاد تسک میران

برای ارتقاء سطح امنیتی گوشی‌هایتان درباره فضای رابط کاربری MIUI اطلاعات کسب کنید. مخصوصاً وقتی که شیائومی با به‌روزرسانی‌های جدید، از الگوهای جدیدی برای حفاظت و امنیت گوشی شما استفاده می‌کند. همچنین هربار با به‌روزرسانی‌های اندروید در گوشی‌های شیائومی ما با قابلیت‌های نرم افزاری و امنیتی بیشتری آشنا می‌شویم.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 3.2 / 5. تعداد رای‌ها: 32

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!