ردمی نوت 13 پرو پلاس

0
(0)

ردمی نوت 13 پرو پلاس زودتر از هم رده‌های خود می‌آید!

اخبار جدیدی که در تاریخ 21 جولای 2023 از گوشی بعدی شیائومی به دست آمده، تردیدهای تولید میانرده‌ی برتر از سری گوشی های ردمی نوت 13 (Redmi Note 13) را به شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس (Redmi Note 13  Pro Plus) سوق می‌دهد. این درحالی است که پیش از این حدس‌هایی از معرفی شیائومی 14 به عنوان گوشی هوشمند بعدی شیائومی به گوش رسیده بود.

اگر با برنامه‌ی خط تولید ردمی شیائومی پیش برویم، سری گوشی‌های ردمی نوت 13 احتمالاً پائیز به بازار چین آیند، اما شایعه‌ی جالبی که شنیده شده این است که بهترین گوشی از مجموعه ردمی نوت 13، یعنی ردمی note 13 pro plus، را زودتر از زمان معمول خواهیم دید.

استفاده از طراحی شیائومی 13 برای ردمی نوت 13 پرو پلاس

طبق اطلاعاتی است که از Weibo به دست آمده، به نظر جدیدترین ردمی نوت شرکت شیائومی از همان طراحی شیائومی 13 الهام بگیرد. شمایل کلی که از ردمی نوت 13 پرو پلاس منتشر شده، دارای صفحه نمایشی تخت با کناره‌های صاف و در قسمت پشتی همراه جزیره‌ی دوربینی است که یادآور شیائومی 13 می‌باشد. با تنظیمات جزئی که در این طرح دیده می‌شود، گویا فلشی تعبیه شده تا در ثبت تصاویر زیبایی شناسی با تمرکز بیشتری انجام شود. تخمینی که از ضخامت گوشی شایعه شده، 1.42 میلی متر برای باریک‌ترین قسمت قاب و 2.22 میلی متر برای لبه‌ی پائین گوشی است.

بزرگ ترین تفاوت این گوشی با آخرین پرچمدار شیائومی در بازار، احتمالاً اندازه‌ی آن‌ها خواهد بود که به نظر صفحه نمایش OLED شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس خود را با اندازه‌ی 6.7 اینچی به نمایش می‌گذارد؛ در حالی که شیائومی 13 نمایشگری معادل 6.36 اینچ دارد. ممکن است حفره‌ای بر روی نمایشگر ردمی نوت 13 پرو +، به عنوان جایگاه دوربین سلفی نیز در نظر گرفته شود.

نسخه جدید MIUI در ردمی +note 13 pro

پستی که در سایت Weibo منتشر شد، حاکی از برخورداری MIUI 15 برای میانرده جدید شیائومی بود، اما همانطور که روال به روزرسانی‌های شیائومی تاکنون نشان داده، گویا این تلفن همراه جدید تا زمان به روزرسانی اندروید 14 را دریافت نکند. بنابراین بار دیگر انتظار می‌رود پیش از زمان رسیدن گوشی ردمی نوت +13pro به بازار گلوبال، یعنی پیش از ژانویه 2023، این دستگاه با اندروید 14 عرضه نشود.

منابع

Redmi Note 13 Pro+ to adopt Xiaomi 13’s design with flat sides and narrow bezels – GSMArena.com news

Redmi “Ultra Model” Exposed, Could Be Redmi Note 13 Pro+ – Gizcoupon

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!