ساعت هوشمند جدید شیائومی

0
(0)

احتمال معرفی ساعت هوشمند جدید شیائومی در هند

شیائومی تاکنون تعداد قابل توجهی ساعت هوشمند در چین تولید کرده که برخی ازآن‌ها روانه‌ی بازار جهانی هم شده‌اند. با این وجود، تقریباً هیچ یک از این ساعت‌ها در هند معرفی نگشتند. تنها ساعت هوشمندی که در هند معرفی شد، ردمی واچ 2 اکتیو (Xiaomi Redmi Watch 2 Active) بود. اما اکنون امکان تغییر رویه‌ی شیائومی وجود دارد. به نظر می‌رسد شیائومی قرار است امروز محصول جدیدش را در هند معرفی کند. احتمالاً این محصول جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت تماس بلوتوثی و دیگرویژگی‌های هوشمند باشد.

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی می‌تواند تماس بلوتوثی را پشتیبانی نماید.

با وجود اینکه محصول جدید شیائومی 19 جولای در هند معرفی می‌شود، هنوز از نام یا مجموعه‌ی کالای مورد نظر اطلاعاتی به دست نیآمده است. اما می‌توان ایموجی‌هایی چون ساعت و تلفن، که طی روزهای گذشته شیائومی هند در مورد این محصول انتشار داده، به عنوان سرنخ‌هایی تلقی کرد. با این راهنماها، احتمال می‌رود که محصول جدید شیائومی، یک اسمارت واچ با قابلیت تماس ازطریق بلوتوث باشد. هنوز چیزی از اسم محصول نمی‌دانیم، اما شاید این کالای تازه از ساعت‌هایی باشد که قبلاً در بازار چین و سپس در بازارجهانی فروخته شده است.

ساعت هوشمند جدید شیائومی، نسخه‌ی هندی کدام اسمارت واچ است؟

هرچند ساعت هوشمند شیائومی اس 1 اکتیو (Xiaomi watch S1 Active) در بازارجهانی طرفداران بیشماری پیدا کرد، اما احتمال دارد جدیدترین ساعت شیائومی، نسخه‌ی هندی ساعت شیائومی اس 1 پرو (Xiaomi Watch S1 Pro) که هنوز به بازار جهانی هم نیآمده باشد. ساعتی که 1.47 اینچ اندازه‌ی صفحه نمایش AMOLED آن است و 480x 480 پیکسل رزولوشن دارد. این نمایشگر با گلس محافظ کریستال یاقوت کبود پوشانده شده است. دوام باتری شیائومی واچ S1 پرو را تا 14 روز با پشتیبانی از شارژ وایرلسی کم‌تر از 85 دقیقه تخمین زده‌اند. قیمتی که در آمازون انگلیس برای شیائومی واچ اس 1 پرواعلام شده 299 پوند می‌باشد.

همچنین شیائومی سال گذشته در اروپا ساعت هوشمند ردمی واچ 3 اکتیو (Xiaomi Redmi Watch 3 Active) را با مشخصاتی  چون نمایشگر AMOLED 1.83 اینچی و بهره‌مندی از تماس بلوتوثی معرفی نمود. ساعتی هوشمندی که بررسی اکسیژن خون، ضربان قلب، خواب را نیز می‌تواند انجام دهد وبیش از100 حالت ورزشی را ارائه می‌دهد. واچ اکتیو 3 شیائومی می‌تواند تا 12 روز دوام بیاورد و اکنون در آلمان به قیمت 39.99 یورو به فروش می‌رسد. شاید ساعت هوشمند جدید شیائومی نسخه‌ی هندی یکی از این دو مدل ساعتی باشد که به صورت گلوبال معرفی شده‌اند. با این وجود باید تا زمان رونمایی منتظرماند. نمایندگی تسک میران در روزهای آتی اطلاعات جامع‌تری از این مدل ساعت شیائومی را منتشر خواهد کرد.

منبع

https://www.inferse.com

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!