Redmi Turbo 3 تأیید شد!

redmi turbo 3
5
(1)

شیائومی اکنون برنامه خود را برای عرضه آخرین دستگاه میان رده خود، Redmi Turbo 3، در 10 آوریل تایید کرده است. این دستگاه در خارج از چین با نشان پوکو F6 منتشر خواهدشد. در ادامه اخبار گوشی‌های ردمی و پوکو با نمایندگی تسک‌میران همراه باشید.

پس از اعلام برنامه خود برای عرضه Redmi Turbo 3 در اوایل ماه جاری، شیائومی اکنون تاریخ عرضه این گوشی میان رده مبتنی بر عملکرد را تأیید کرده است. در حالی است که ویژگی‌های کلیدی دستگاه نیز قبل از عرضه آن فاش شده است.

عملکرد و مشخصات Redmi Turbo 3

همانطور که به طور رسمی در Weibo فاش شد، Redmi Turbo در تاریخ 10 آوریل در چین عرضه خواهد شد. Redmi Turbo 3 مجهز به اسنپدراگون Gen 3 s8 است که اخیراً راه اندازی شده است و امتیاز کلی بنچمارک AnTuTu را بیش از 1.75 میلیون به دست خواهد آورد. این امتیاز، Redmi Turbo 3 را بین دستگاه‌های Snapdragon 8 Gen 2 و Snapdragon 8 Gen 3 در جدول امتیازات AnTuTu قرار می‌دهد.

دستگاه دارای صفحه نمایش K 1.5، خنک کننده یخی برای مدیریت حرارتی بهتر، و حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی است. در حالی که این گوشی به عنوان یک میان رده قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد عملکرد آن شبیه به “قاتل های پرچمدار اولیه” مانند  Poco F1می‌باشد.

notebookcheck.com

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!