ردمی‌ توربو 3 حداکثر روشنایی 2400 نیت را ارائه می‌دهد!

redmi turbo 3
5
(2)

Redmi Turbo 3 قرار است در تاریخ 10 آوریل در چین عرضه شود. این دستگاه اولین پیشنهاد از سری توربو است (توضیح داده شد) که بر ارائه عملکرد در سطح پرچمدار به بخش میان رده تمرکز دارد. این گوشی دارای تراشهSnapdragon 8s Gen 3 است؛ در واقع یک نسخه کوچکتر از پرچمدار Snapdragon 8 Gen 3 است. در داخل این دستگاه یک سیلیکون قدرتمند به همراه صفحه نمایش AMOLED مسطح نسبتاً خوبی به کار رفته است. برای اطلاع از نحوه خرید گوشی شیائومی به سایت تسک‌میران مراجعه کنید.

پنل 2400 نیت با کنترل نور آبی در سطح سخت افزار

یک تیزر رسمی، ‌این پنل را با نام «محافظ چشم Qingshan شیائومی ‌» با وضوح K 1.5 و حداکثر روشنایی 2400 نیت نشان داده است. اگرچه این عدد بالاترین میزان روشنایی به کاربرده شده نیست یا با برخی از تلفن‌ها مانندRealme GT Neo 6 SE قابل مقایسه نمی باشد، اما همچنان با حداکثر روشنایی 2600 نیت گلکسی S24 Ultra پرچمدار 2024 در مقابله است.

علاوه بر این، پنل صفحه نمایش Redmi Turbo 3 همچنین دارای راهکارهایی برای کاهش انتشار نور آبی است. اگر از گوشی در شب استفاده می‌کنید؛ این ویژگی قطعاً برای شما مفید است. این قطعات سخت افزاری که این پنل “Vision Health ++Friendly” (ترجمه شده) است که توسط مرکز صدور گواهینامه کیفیت چین تایید شده است.

شیائومی‌ اشاره می‌کند که نمایشگر تا 68.7 میلیارد رنگ را نشان می‌دهد. همچنین نرخ نمونه برداری سخت 2160 هرتز را ارائه می‌دهد که در انجام سناریو خاصی مانند بازی کمک می‌کند.

به طور کلی، این گوشی دارای طراحی مسطح با کناره‌ها و جلوی صاف است. مخصوصاً کمی‌ کانتور، مشابه کاری که اپل با سری آیفون 15 انجام داد تا در دست گرفتن راحت‌تر باشد. طبق گزارشات، صفحه نمایش 6.67 اینچی قطر دارد، بنابراین گوشی نسبتا بزرگ است. همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. با این حال این شرکت فاش کرده است که وزن این گوشی تنها 179 گرم است. همچنین ضخامت آن 7.8 میلی متر است.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!