REDMI TURBO 4 در سال 2025 ارائه می‌شود!

REDMI-TURBO 4
5
(1)

ردمی Turbo 3 چند ماه پیش رونمایی شد و به نظر می‌‎رسد شیائومی در حال حرکت به سمت نسل بعدی است. 4 Redmi Turbo در حال حاضر در دست ساخت است و همچنین به عنوان مدل پایه برای POCO F7 معرفی می‌شود.

طبق پایگاه داده IMEI، ردمی Turbo 4 دارای شماره مدل «2412DRToAC» خواهد بود. حرف آخر شماره مدل، “C” به وضوح نشان دهنده بازار چین است. گوشی‌های هوشمند شیائومی هند معمولاً علامت «I» دارند، در حالی که مدل‌های جهانی، «G» را در انتهای خود دارند. Redmi Turbo 4 در نهایت به بازارهای جهانی خواهد رسید، اما احتمالاً با نام POCO F7 عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود خط تولید پرچمدار بعدی پوکو در ماه می 2025 عرضه شود.

REDMI TURBO 4 / POCO F7 در سال 2025

POCO F7 دارای دو شماره مدل متمایز است: “241DPCoAG” و “2412DPCoAI”. این نام‌گذاری‌های الفبایی، تغییرات ظریفی را از دستگاه اصلی نشان می‌دهند. پسوندهای آنها – “I” و “G” – به ترتیب نشان دهنده انواع هندی و جهانی است. در حال حاضر، اطلاعات دقیق در مورد این دستگاه‌ها مبهم باقی مانده است، زیرا هنوز چندین ماه به عرضه پیش‌بینی شده آنها باقی مانده است. با توجه به اینکه عرضه آنها برای سال آینده پیش‌بینی شده است، احتمالاً به پردازنده‌های نسل بعدی 2025 مجهز خواهند شد. دستگاه شامل Snapdragon 8 Gen 4 یا جانشین Snapdragon 8S Gen 3 است که در حال حاضر دستگاه‌هایی مانند Redmi Turbo 3 و POCO F6 را پشتیبانی می‌کند.

مشخصات نسل قبلی توربو 4

Redmi Turbo 3 که چند ماه قبل معرفی شد، دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. همچنین دارای وضوح 1.5K است. در جزئیات سخت‌افزاری خود، Snapdragon 8s Gen 3 را با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی شامل می‌شود.

این دستگاه مجهز به پنل دوربین دوگانه است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش گیر اوپتیکال تصویر (OIS) و یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی، اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر و IR Blaster دارد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به وای فای 6، بلوتوث 5.4 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی اشاره کرد.

پیش‌بینی که Redmi Turbo 4 از مشخصات پیشرفته‌تری برخوردار گردد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!