شیائومی 14 پرو ممکن است هرگز به طور رسمی‌ در خارج از چین عرضه نشود!

عرضه شیائومی 14 پرو
5
(2)

شیائومی در پایان ماه اکتبر از گوشی‌ها ی پرچمدار 14 و 14 پرو رونمایی کرد، و چند روز بعد فروش آنها در چین آغاز شد. طبق معمول، ما انتظار داشتیم که آنها در آینده‌ای نزدیک عرضه جهانی داشته باشند. در واقع این همان چیزی است که به صورت معمول با عرضه‌های پایان سال شیائومی مطابق بوده است. معمولاً گوشی‌ها در ابتدا برای چین معرفی شدند، سپس بعد از چند ماه با راه‌اندازی جهانی مواجه بودند.

ظاهرا این اتفاق همچنان برای گوشی Xiaomi 14 خواهد افتاد، اما طبق گزارش‌های جدید، گوشی Xiaomi 14 Pro عرضه جهانی نخواهد داشت. اطلاعات از طریق مشاهده نرم‌افزارهایی که شرکت در حال توسعه برای بازارهای بین المللی ارائه می‌دهد، استنباط شده است

شیائومی 14 پرو عرضه جهانی نخواهد داشت؟

خبر بد این است که بر خلاف نسخه 14 که هنوز شاهد پیشرفت‌های زیادی است، دیگر توسعه نرم افزاری برای نسخه‌های جهانی HyperOS شیائومی 14 پرو وجود ندارد.

به نظر می‌رسد که تنها یکی از مدل‌های سری شیائومی 14 از مرزهای چین فراتر رود. البته اگر شیائومی 14 اولترا نیز از راه برسد؛ که پیشتر خبرهای آن رفته است، آن وقت 14 پرو می‌تواند به عنوان یک فرزند متوسط فراموش‌شده در مجموعه این شرکت به پایان برسد. بنابراین شاید تحقیقات بازار نشان دهد که مردم یا به سراغ مدل استاندارد می‌روند یا مدل Ultra را بدون وقفه برمی‌گزینند.

اگر صبورانه منتظر عرضه بین‌المللی Xiaomi 14 Pro بوده‌اید، شنیدن این خبر چندان خوشایند نیست. در نظر داشته باشید که هنوز رسمی ‌نشده است، بنابراین شاید هنوز فرصتی وجود داشته باشد. به زودی متوجه این موضوع خواهیم شد؛ شایعات حاکی از آن است که اولین نمایش جهانی سری 14 در ژانویه اتفاق خواهد افتاد.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد رای‌ها: 2

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!