مقایسه دو گوشی ‌ردمی 12c و ‌ردمی 13c

مقایسه ردمی 13c و ردمی 12c
4.1
(24)

گوشی ردمی 13C که اخیراً در عرضه شده است، یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های 5 جی به حساب می‌آید. در این بخش از تسک‌میران به مقایسه ردمی 12c و ردمی 13c؛ جدیدترین گوشی‌های ردمی و شیائومی می‌پردازیم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

مقایسه طراحی ردمی 12c با ردمی 13c

گوشی موبایل شیائومی ردمی 13C با طراحی جدید متناسب با نیاز کاربران گوشی‌های شیائومی عرضه می‌شود. ای دستگاه دارای طراحی پنل با فرم کمی ‌گسترده است تا فضای بیشتری را برای مشاهده محتوا به افراد ارائه دهد. هنگامی ‌که نور به پنل پشتی گوشی برخورد می‌کند، الگوهای هندسی زیبایی را در معرض دید قرار می‌دهد. همچنین یک جلوه درخشان، همراه با سایه‌های مختلف سبز و زرد مشاهده خواهد شد. هیچ ماژول دوربین برجسته‌ای در قسمت پشتی گوشی مشاهده نمی‌شود. بنابر این، سنسورها مستقیماً در آن جای گرفته‌اند. همچنین این گوشی به واسطه پوشش گوریلاگلس بر روی صفحه نمایشگر، در برابر گرد وغبار و پاشش آب مقاوم است.

Redmi 12C نیز با طراحی نسبتاض متفاوتی ارائه شده بود. به نظر می‌رسد شرکت شیائومی با استفاده از یک طرح هر ساله، حتی روی گوشی‌های ارزان قیمت خود، مردم را چندان خسته نمی‌کند. یک ماژول دوربین مستطیلی در پشت ارائه می‌دهد که دارای دو سنسور است. لبه‌های گوشی شیائومی ردمی 12 سی برای بهتر نگه داشتن گوشی منحنی شکل هستند.

نمایشگر Redmi 13C 5G و Redmi 12C

Redmi 12C یک صفحه نمایش 6.71 اینچی +HD با نرخ تازه سازی استاندارد 60 هرتز، نسبت تصویر 20:9 و حداکثر روشنایی 500 نیت را ارائه می‌دهد. رین در حالی است که ردمی تغییرات زیادی را در نسخه جدید تغییرات زیبایی را از نظر نرخ به روز رسانی، پشتیبانی از روشنایی و موارد دیگر ایجاد کرده است.

Redmi 13C دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت است. این پنل با وضوح +HD کار می‌کند. یک بریدگی قطره‌ای شکل نیز بالای نمایشگر جای گرفته که محل قرارگیری دوربین سلفی است. همچنین صفحه نمایش توسط پوشش گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

مقایسه ردمی 13C و ردمی 12C؛ چیپست

گوشی جدید Redmi دارای یک چیپست G5 و نسخه قدیمی‌تر یک چیپست G4 است. Redmi 13C به پردازنده 6 نانومتری +6100 MediaTek Dimensity مجهز شده است، در حالی که ردمی 12C دارای پردازنده MediaTek Helio G85 است. جدیدترین گوشی مقرون به صرفه ‌ردمی روی اندروید 13 اجرا می‌شود، در حالی که شیائومی، C12 را با اندروید 12 معرفی کرد. به خاطر داشته باشید که آخرین سیستم عامل اندروید 14 در حال حاضر منتشر شده و این برند C13 را همراه با آن عرضه نمی‌کند.

برای عکاسی، مدل جدید دارای دو دوربین در پشت است. این تنظیمات دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌هایی با جزئیات و رنگارنگ در نور روز بگیرد. علاوه بر این، یک دوربین کمکی نیز برای سنجش عمق وجود دارد. در قسمت جلو، وجود لنز 5 مگاپیکسلی که از دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد نویدبخش پرتره‌های دلنشین برای کاربران است.

در زمینه دوربین، Redmi 12C نیز دارای تنظیمات مشابه دوربین رمدمی 13 سی بود. بنابراین، هیچ تغییر اساسی در این زمینه ایجاد نشده است.

باتری، شارژ سریع

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت دارید و این شرکت فقط یک شارژر 10 واتی را با هر دو دستگاه بسته بندی می‌کند. اما Redmi از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی کرده است. بنابراین افرادی که دارای شارژر سریع بیش از 18 وات هستند می‌توانند به سرعت باتری گوشی‌های ارزان قیمت Redmi را شارژ کنند.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 4.1 / 5. تعداد رای‌ها: 24

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!