شیائومی 14 تی پرو با Dimensity 9300 عرضه می‌شود!

شیائومی 14 تی پرو
4.3
(3)

حدس بزن چی شده؟ اخبار هیجان انگیزی در مورد Xiaomi 14T Pro وجود دارد؛ ویژگی های مهم آن فاش شده است! برخی ممکن است فکر کنند که خیلی زود است، به خصوص با عرضه اخیر 13TPro. اما شیائومی در حال حاضر روی سری شیائومی 14 تی پرو کار می‌کند، به نظر می‌رسد که 14Tpro می‌تواند یک نسخه تغییر نام‌گذاری شده از Redmi K70 Ultra باشد. در ادامه خبرهای شیائومی 14 تی با نمایندگی گوشی شیائومی همراه باشید.

شیائومی 14 تی پرو در راه است

بیایید در مورد مشخصات فاش شده شیائومی 14 تی پرو صحبت کنیم. سری Xiaomi 13T در برخی مناطق کاملاً با سری Xiaomi 12T مطابقت نداشت. به‌نظر می‌رسد کاربران شیائومی دلتنگ صفحه نمایش پر جنب و جوش و پشتیبانی از شارژ سریع در سری 12T شدند. به گفته برخی، تنها ویژگی برجسته، دوربین بهبود یافته بود. اما اکنون، شیائومی در حال آماده کردن گوشی جدیدی با سری 14T است و به نظر می‌رسد عرضه‌های بزرگی در افق راه است و انتظار می‌رود در ماه آگوست و سپتامبر عرضه شود.

GSMChina اکنون اطلاعات جالبی را ارائه می‌دهد. بخش جالب این است که Xiaomi 14T Pro با شماره مدل “2407FPN8EG” برای نسخه جهانی و “2407FPN8ER” برای نسخه ژاپنی در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. این بدان معناست که این گوشی هوشمند قرار است در مناطق مختلف از جمله ژاپن عرضه شود. همچنین یک شماره مدل متفاوت برای نسخه چینی، “2407FRK8EC” وجود دارد که با Redmi K70 Ultra مرتبط است. در حالی که ممکن است چندین تفاوت چشمگیر در ویژگی‌ها وجود داشته باشد، هر دو مدل احتمالاً کاملاً مشابه هستند.

Xiaomi 14T Pro دارای نام رمز “rothko” است و جالب اینجاست که Redmi K70 Ultra نیز چنین است. شیائومی اغلب کدهای سری Redmi K خود را با الهام از نقاشان نشر می‌کند و این بار مارک روتکو، نقاش مشهور آمریکایی است که به‌خاطر «نقاشی میدان رنگی» یا «انتزاع تصویری» شهرت دارد.
با این وجود هنوز تمام جزئیات مربوط به Xiaomi 14T Pro را نمی‌دانیم، چیزی که می‌دانیم این است که پردازنده قدرتمند MediaTek، احتمالا Dimensity 9300 SOC را به رخ می‌کشد. انتظار پیشرفت‌هایی در دوربین و سایر زمینه‌ها داشته باشید. Redmi K70 Ultra قرار است در ماه آگوست به طور رسمی معرفی شود و کمی بعد از آن، می‌توانیم منتظر معرفی سری T 14 باشیم.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 4.3 / 5. تعداد رای‌ها: 3

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!