ماساژور جدید شیائومی

0
(0)

اولین فروش ماساژور جدید شیائومی در چین

در تاریخ 28 جولای 2023، در خبری از ماساژور حرفه‌ای و جدید شیائومی با نام MIJIA Fascia Gun 2 گفته شد. دستگاهی که با دو حالت حرکتی، سه وضعیت سرعت برای فشار گرما ساخته شده و می‌تواند تا 30 روز باتری حفظ کند. این محصول شیائومی اکنون در کشور چین با قیمت اولیه به فروش می‌رسد.

همان‌گونه که گفته شد، MIJIA Fascia Gun 2 دو حات پویا و ایستا دارد. یعنی می‌تواند میان فشرده‌سازی گرما در وضعیت حرکتی و ثابت تغییر ایجاد نماید. بر اساس اطلاعاتی که شیائومی داده، ماساژور جدید شیائومی برای بهبود گردش خون، تسکین عضلات منقبض طراحی شده و و با سه سرعت فشار تنظیم می‌شود. موتور داخلی دستگاه از لحاظ فنی حداکثر 600 نیوتن متر گشتاور، 3200 دور در دقیقه سرعت، حداکثر 45 دسیبل نویز دارد و دارای 18 کیلوگرم نیروی ضربتی است.

عملکرد MIJIA Fascia Gun 2

MIJIA Fascia Gun 2 قادر است تا عضلات را با 4 سطح فشار سریع تسکین و درد و تورم را از بین ببرد. در صورتی که مداوم از این دستگاه جدید شیائومی استفاده شود، از شدت از اسپاسم عضلانی جلوگیری می‌کند. این محصول با 4 سر برای قسمت‌های مختلف بدن طراحی شده است.

ماساژور شیائومی

ماساژور شیائومی یک صفحه‌ پنل کنترل یکپارچه با نمایشگری لمسی دارد. صفحه‌ی پنل، اطلاعاتی مانند فشار و دنده‌ی عملکرد را نمایش می‌دهد. این کالا با طراحی پویا و متوازن، با دامنه‌ی ارتعاش کم‌تر از یک میلی‌متر ساخته شده است. وزن MIJIA Fascia Gun 2 هشت دهم کیلوگرم است تا به راحتی قابل حمل باشد. جدیدترین ماساژور شیائومی به باتری 2450 میلی‌آمپری مجهز شده که می‌تواند از طریق کابل USB-C شارژ شود. بدنه‌ی ماساژور به گونه‌ای ساخته شده تا مانع از ورود تعرق به دستگاه شود.

ماساژور MIJIA Fascia Gun 2 در چین با قیمت اولیه‌ی 549 یوآن، معادل 77 دلار فروخته می‌شود. این دستگاه اکنون قابل خرید از پلتفرم‌های متفاوتی در چین است. اما هنوز در مورد این محصول در بازار جهانی سخنی به میان نیآمده و به محض به دست آمدن اطلاعات بیشتر از طریق سایت تسک میران اطلاع‌رسانی می‌گردد.

منبع

https://www.gizmochina.com/2023/07/28/xiaomi-mijia-fascia-gun-2-dual-state-3-speed-hot-compress-30-days-battery-life-unveiled/

 

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!