Xiaomi Mix Fold 3 در خارج از چین عرضه نخواهد شد!

شیائومی Mix Fold 3
گوشی تاشو Mix Fold 3
0
(0)

شرکت شیائومی در هفته گذشته از گوشی Xiaomi MIX Fold 3 در چین رونمایی کرد. همانطور که از نام دستگاه پیداست، این گوشی نسل سوم گوشی‌های تاشو این برند چینی است. Mix Fold اصلی و Mix Fold 2 در انحصار بازار چین باقی مانده‌اند. بنابراین، آیا Mix Fold 3 در بازار جهانی عرضه خواهد شد؟ دانیل دژارلایس، مدیر ارتباطات شیائومی در این‌باره صحبت کرده است:

XIAOMI MIX FOLD 3 منحصراً در سرزمین اصلی چین در دسترس خواهد بود.
دانیل دژارلایس، مدیر ارتباطات شیائومی

همانطور که قبلاً نیز گفته شده بود، Xiaomi Mix Fold 3 در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند. سامسونگ، هوآوی و موتورولا چند سالی است که به طور مداوم گوشی‌های تاشو عرضه می‌کنند. Tecno اولین گوشی تاشو Phantom V Fold خود را امسال در چندین بازار عرضه کرد. اوپو Find N2 Flip را در بازارهای مختلف عرضه کرد و شایعاتی مبنی بر عرضه Find N3 در بازارهای جهانی مطرح است.

همچنین انتظار می‌رود وان پلاس، ماه آینده (سپتامبر) با عرضه OnePlus Open وارد بازار تاشو شود. در 1 سپتامبر، آنر گوشی Honor Magic V2 و یک گوشی تاشوی دیگر را در بازار جهانی معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد شیائومی ممکن است در سال 2024 وارد بازار جهانی گوشی های تاشو شود.

در همین حال، Mix Fold 3 در حال حاضر برای خرید در چین موجود است. این دستگاه در سه رنگ مشکی، مشکی فیبری و طلایی فهرست شده است. دستگاه در سه پیکربندی عرضه می‌شود:

  • 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • و 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت فضای ذخیره سازی

مشخصات شیائومی Mix Fold 3

Xiaomi MIX Fold 3
Xiaomi MIX Fold 3

گوشی موبایل شیائومی میکس فولد 3 دارای صفحه نمایش 8.03 اینچی LTPO AMOLED تاشو با وضوح 1916 در 2160 پیکسل و صفحه نمایش پوششی AMOLED 6.56 اینچی است که از وضوح 1080 در 2520 پیکسل پشتیبانی می‌کند. هر دو صفحه نمایش نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهند. برای امنیت، یک حسگر اثر انگشت نیز در کناره گوشی جای گرفته است، و دستگاه بر روی اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14 اجرا می‌شود.

Mix Fold از دو دوربین 20 مگاپیکسلی در قسمت جلویی و داخلی دستگاه برخوردار است. پنل پشتی آن دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Lecia با پشتیبانی OIS، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با OIS و زوم اپتیکال 3.2 برابر، دوربین زوم پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با OIS و زوم اپتیکال 5 برابر و 12 مگاپیکسل است.

تراشه 3.36 گیگاهرتزی اسنپدراگون 8 نسل 2 (Snapdragon Gen 2)، Mix Fold 3 را تأمین می‌کند. همچنین رم LPDDR5x، فضای ذخیره سازی UFS 4.0 و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات تاشوی شیائومی است. این گوشی از شارژ سیمی 67 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع: gizmochina.com

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!