عرضه جهانی گوشی شیائومی پوکو C65

گوشی شیائومی پوکو C65
3.3
(3)

برند POCO در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند از سری C است. دستگاه مورد بحث گوشی شیائومی پوکو C65 است که اخیراً در پلتفرم‌های مختلف صدور گواهینامه شیائومی مشاهده شده است. اما اکنون، این شرکت به طور رسمی قیمت جهانی و تاریخ عرضه این گوشی هوشمند را اعلام کرده است. این مطلب همه‌ی اطلاعاتی است که راجع به این دستگاه در بستر رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

تاریخ و قیمت گوشی شیائومی پوکو C65 عرضه جهانی

در یک توییت رسمی در X (توئیتر سابق)، حساب POCO Global پوستری تصویری را به اشتراک گذاشت که قیمت گوشی POCO C65 را در آینده نشان می‌داد. این شرکت قیمت اولیه این دستگاه را تایید کرد. مدل رم 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی آن دارای برچسب قیمت اولیه 109 دلار آمریکا خواهد بود. در عین حال، نسخه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی 129 دلار آمریکا قیمت خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که این قیمت گذاری اولیه است.

گوشی پوکو C65 با رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی، قیمتی حدود 109 دلار آمریکا، و در نسخه رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی، قیمتی حدود 129 دلار خواهد داشت. این قیمت گذاری، قیمت گذاری اولیه است!

جدا از این، C65 جدید سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در تاریخ 5 نوامبر 2023 به صورت آنلاین عرضه خواهد شد. پوستر تصویر همچنین تأیید می‌کند که گوشی شیائومی پوکو C65 به تراشه هلیو G85 مدیاتک مجهز خواهد شد. در قسمت پشتی، دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی با هوش مصنوعی تعبیه شده است.

در گزارش‌های قبلی به این موضوع اشاره شده بود که POCO C65 احتمالاً نسخه‌ای از مدل Redmi 13C باشد. همچنین شیائومی در حال آماده سازی نمونه جدید میان رده قدر پوکو F6 است، پیشتر شاهد نمونه درخشان گوشی شیائومی پوکو F5 و گوشی موبایل پوکو F5 Pro از این نسل بوده‌ایم. چرا که انتشار برخی نشانه‌های آنلاین این دستگاه از ماه‌ها پیش در معرض دید قرار گرفته است. ظاهراً، گوشی شیائومی POCO F6 با یک چیپست پرچمدار Qualcomm Snapdragon در خارج از چین عرضه خواهد شد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر دربارهجدیدترین گوشی‌های پوکو با تسک‌میران همراه باشید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 3.3 / 5. تعداد رای‌ها: 3

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!