زمان معرفی گوشی شیائومی 14 اولترا مشخص شد!

گوشی شیائومی 14 اولترا
4.2
(6)

گفته شده که گوشی شیائومی 14 اولترا در سه ماهه اول سال 2024 عرضه می‌شود. این دستگاه دارای سنسور سوپر اینچی سونی و صفحه نمایشی مانند سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا خواهد بود.

Digital Chat Station قبلاً، اولین شرکتی بود که مشخصات و تاریخ عرضه Redmi K30، K40، Xiaomi Mi 10 و Mi 11 را به طور دقیق گزارش کرد.

حال Insider Digital Chat Station جزئیاتی در مورد پرچمدار آینده؛ گوشی Xiaomi 14 Ultra فاش کرد. با توجه به اخبار منتشر شده، این دستگاه تا قبل از پایان مارس 2024 عرضه خواهد شد و از نقاط ویژه آن نه تنها دوربین، بلکه شامل صفحه نمایش نیز خواهد شد.

طراحی گوشی Xiaomi 14 Ultra

از نظر طراحی، صفحه نمایش صاف دیده می‌شود، اما وقتی در دست بگیرید شاید خمیده به نظر آید. ظاهراً شیائومی سعی دارد همان چیزی را در شیائومی 14 اولترا پیاده کند که پیشتر بر روی Samsung Galaxy S24 Ultra نمایانده شده بود. این دستگاه صفحه نمایش تخت خواهد داشت، اما با شعاع شیشه‌ای با کمی انحنا و خمیدگی.

دوربین گوشی شیائومی 14 اولترا

ماژول اصلی دوربین، جدیدترین سنسور تصویر اینچی سونی LYT900 را شامل می‌شود؛ این نسخه ارتقایافته از Sony IMX989 است که در دوربین گوشی Xiaomi 13 Ultra استفاده شده است. در حال حاضر نمی‌توان از جرئیات لنز صحبت کرد. شیائومی 14 پرو این سنسور تصویر را دریافت نکرد زیرا نمی‌توان از آن در ماژولی با لنز دیافراگم متغیر استفاده کرد. هنوز مشخص نیست که آیا لنز Leica Summilux F/1.42-4.0 می‌تواند با Sony LYT900 در دوربین Xiaomi 14 Ultra تلفیق شود یا نه.

با این تعریفات پیشرفت‌های خانواده شیائومی 14 در مقایسه با شیائومی 13 در دوربین، نمایشگر، پردازنده و گرافیک کاملاً مشهود است؛ استفاده از جدیدترین نسل پردازنده کوالکام در اولین پدیدارهای این خانواده، استفاده از لنزهای ارتقایافته سونی و همچنین طراحی بروزتر این دستگاه‌ها موجب خوش‌آمد و استقبال چشمگیر کاربران از این خانواده شده است.

برای پیگیری اخبار بیشتر درباره جدیدترین پرچمداران شیائومی با تسک‌میران همراه باشید.

آیا این مطلب برایتان مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به این مطلب امتیاز دهید!

میانگین امتیازها: 4.2 / 5. تعداد رای‌ها: 6

هیچ رای داده نشده، اولین نفر باشید!